0

4 بهترین سایت ثبت دامنه در ایران

اگر می خواهید برای کسب و کار خود اقدام به راه اندازی یک وبسایت کنید، در اولین قدم خرید دامنه و هاست ضروری است. دامنه همان نامی است که برای سایت خود انتخاب می کنید. در نظر داشته باشید که باید “بهترین سایت ثبت دامنه” را بشناسید. چرا که خرید دامنه از این وبسایت ها در واقع به معنای هویتی است که به سایت شما می دهند. در این مقاله سعی داریم “بهترین سایت ثبت دامنه” را به شما معرفی کنیم، تا با خیال راحت و احساس امنیت بیشتری برای خرید دامنه اقدام کنید.

چرا انتخاب سایت خوب برای خرید دامنه ضروری است؟

همیشه این توصیه به کسانی که قصد خرید دامنه دارند، می شود که از شرکت های معتبر برای خرید دامنه و هاست اقدام کنید. چرا که شرکت های نامعتبری که بعضا قیمت های پایینی ارائه می کنند، امکان سلب و ضبط دامنه وجود دارد. در این شرایط وبسایت شما و اعتبار برند به مخاطره می افتد. از همین رو اگر می خواهید برای خرید هاست و دامنه اقدام کنید، در وهله نخست باید شرکت معتبری که علاوه بر قیمت مناسب از اعتبار بالا و پشتیبانی قوی برخوردار است، استفاده کنید. هاست نیز مانند دامنه اهمیت زیادی دارد. از همین رو خرید بهترین هاست وردپرس می تواند به بهبود کیفیت ظاهری و سرعت وبسایت کمک کند.

اگر می خواهید از بهترین شرکت هایی که برای ثبت دامنه اقدام می کنند، خرید کنید، در نظر گرفتن پارامترهای مختلفی مانند کیفیت خدمات، نوع خدمات، قیمت، پشتیبانی خدمات و مواردی از این دست بسیار اهمیت دارد. هر کدام از این پارامترها به تنهایی می تواند منجر به رضایت یا نارضایتی شما از خدمات شرکت مورد نظر باشد. در حال حاضر در ایران شرکت های زیادی خدمات هاستینگ و دامنه ارائه می کنند، شما می توانید با بررسی هر کدام از این شرکت ها در نهایت خرید خود را انجام دهید.

بهترین سایت ثبت دامنه در ایران

در ایران شرکت های زیادی در زمینه هاستینگ، فروش و ثبت دامنه  فعالیت دارند، اما از میان آن ها تنها چند شرکت توانایی و سابقه کافی در این زمینه را دارا هستند و می توانند خدمات مطلوب و استانداردی در این زمینه به مشتریان خود ارائه کنند. در ادامه 4 شرکت برتر در زمینه ثبت دامنه را به شما معرفی می کنیم:

1. وب‌رمز

اگر می خواهید دامنه وب سایت مورد نظر خود را از یک شرکت معتبر و باسابقه خریداری کنید، قطعا وب رمز یکی از بهترین گزینه ها می باشد. این شرکت خدمات هاستینگ با بیش از دو دهه سابقه حرفه ای در زمینه ثبت دامنه و هاستینگ می تواند بهترین گزینه برای شما باشد علاوه بر اینکه قیمت ثبت دامنه در این شرکت بسیار مناسب است. انواع پسوند را شما می توانید از طریق وب رمز خریداری کنید. از مهمترین قابلیت هایی که این شرکت برای خرید دامنه توسط مشتریان خود فراهم کرده است، انتخاب پسوندها به صورت دسته بندی شده است. وب رمز را می توان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های ثبت دامنه در کشور دانست که قیمت مناسبی نیز نسبت به دیگر رقبای خود دارد. پشتیبانی 24 ساعته و پیگیری تمدید دامنه ثبت شده برای صاحب امتیاز اصلی نیز از دیگر مزایای این شرکت می باشد.

2. ایران سرور

یکی از معتبرترین شرکت های ثبت دامنه در ایران است که شما می توانید، برای خرید دامنه از آن اقدام کنید. قدمت بالای این شرکت از بعد سابقه در فروش دامنه باعث شده تا مشتریان زیادی برای خرید دامنه با پسوندهای مختلف از خدمات این شرکت استفاده کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید ایران سرور تاکنون بیش از 400 پسوند دامنه ثبت کرده است. از مهمترین مزیت هایی که با خرید دامنه از این شرکت بهره مند می شوید می توان به مواردی مانند قیمت مناسب، اعتبار

بالای ایران سرور، پنل مدیریت زیبا و حرفه ای برای دامنه ها، ثبت آنی دامنه، امکان تنظیم dns و رکورد ها در پنل مدیریت و پشتیبانی قوی اشاره کرد.

3. ایران هاست

از دیگر شرکت های قدیمی و با سابقه در زمینه خدمات هاستینگ و فروش دامنه به شمار می آید که نام آن بسیار آشنا است. شما می توانید به راحتی با قیمتی مناسب دامنه مورد نظر خود را با هر پسوندی از این شرکت خریداری کنید. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز برای خرید دامنه از این وبسایت اقدام کنید. علاوه بر آن امکان دسترسی برای قفل دامنه نیز برای صاحب امتیاز فراهم است. همچنین در این وبسایت این شرکت کنترل پنلی برای مدیریت دامنه ها به صاحب امتیاز  داده می شود. از دیگر مزایای ایران هاست می توان به قابلیت تغییر نیم سرورهای دامنه اشاره کرده که توسط صاحب امتیاز انجام می شود. شما می توانید به راحتی در هر ساعت از شبانه روز و در تمام روزهای هفته برای خرید دامنه ای با قیمت مناسب از طریق ایران هاست اقدام نمایید.

 4. سون هاست

در میان شرکت های مختلفی که کار ثبت و خرید دامنه را انجام می دهند، سون هاست نیز جزو برترین ها است که می توانید به راحتی و با خیال راحت در کوتاه ترین زمان ممکن کار خود را انجام دهید. این شرکت علاوه بر دامنه، خدمات هاستینگ نیز به مشتریان خود ارائه می کند. پشتیبانی قوی در کنار قیمت های مناسب از مهمترین مزایای سون هاست به شمار می آید. پیگیری تمدید دامنه، وجود پسوندهای مختلف و پنل حرفه ای مدیریت دامنه را می توان از مهمترین مزایای استفاده از خدمات این شرکت برشمرد.

نتیجه گیری

خرید دامنه و ثبت آن به شکل اصولی و حرفه ای از شرکت های معتبر مهمترین تاثیر را در توسعه برند و دیده شدن وب سایت کسب و کارها دارد. برخی با تصور خرید دامنه ارزان به دنبال شرکت های بی نام و نشانی می روند که در نهایت هیچ دستاوردی برای وبسایت آن ها ندارد. خرید دامنه و ثبت آن توسط شرکت های معتبر به پیشرفت برند و وبسایت کمک می کند. در صورتی که شما هم قصد خرید و ثبت دامنه مناسب برای وبسایت خود دارید شرکت خدمات فناوری اطلاعات و هاستینگ وب‌رمز آماده ارائه خدمات عالی با قیمتی مناسب و پشتیبانی قوی به شما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *