0

پارچه فروشی تترون نخی+ وسایل کارگاه خیاطی گاندی

پارچه تترون یا همان پیراهنی ساده که در بازار این جنس را با همین نام می شناسند منظور کار های نخی است که بیشتر درصد 35/65 پلی استر ویسکوز یا ویسکوز پنبه است.
البته درصد های کمتری نیز وجود خواهد داشت که بسته به مصرفی که مشتری پارچه را جهت آن خریداری می کند ویژگی های خاصی خواهد داشت.
به عنوان مثال قصد داریم تا در این متن بیشتر از نحوه بافت و سپس چند مورد از کاربرد های تترون را برای شما عزیزان تشریح کنیم.
در ابتدا تولیدکننده باید تصمیم بگیرد که تترون مورد نظرش قرار است مورد استفاده کدام صنف تولیدی قرار بگیرد، زیرا وزن و میزان ضخامت و همچنین آهار خوری پارچه بر روی کیفیت تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

مثلا پارچه ای که قرار است در تولیدی های مقنعه استفاده شود حتما باید آهار خورده باشد در حالیکه پارچه ای که زیر شلواری از آن می دوزند نیاز ضروری به این مرحله ندارد.

در مرحله ریسندگی و تمیز کردن الیاف ، پنبه یا ویسکوز را تمیز کرده، به زبان خیلی ساده و روان الک کرده و کل خرابی های آن را خواهند گرفت تا الیاف به نخ تبدیل شود.
سپس دوک های نخ را تبدیل به پارچه می نمایند، اگر قرار باشد تترون ما آهار بخورد باید در مرحله ای که هنوز نخ است این اتفاق برایش بیفتد.

البته در متن های پیشین راجع به آهار دهی پارچه توضیحاتی را خدمت خوانندگان عزیز داده ایم.
می توانید برای دانستن بیشتر راجع به آهار دادن پارچه تترون متن صادرات عمده پارچه تترون آهاردار بخوانید.
پارچه خام آماده می شود و بنا به سلیقه تولیدکننده و کشش فروشش در بازار آن را رنگ نموده و به بازار عرضه می نماید.
هرچه تنوع رنگی پارچه تترون نخی بالاتر باشد، فروش بهتری دارد، زیرا برای تمامی موارد استفاده آن نیاز به رنگبندی خواهید داشت.
حال نوبت آن شده تا پارچه های تترون را بنا به موارد مصرفی و کاربردش دسته بندی نموده و خدمت شما توضیح دهیم.

 

لیست تجهیزات و لوازم ضروری کارگاه خیاطی

کارگاه خیاطی برای شروع فعالیت خود به لیست مشخصی از لوازم ضروری و تجهیزات اولیه نیازمند است که می توان آنها را به شیوه های مختلفی تهیه نمود.

برای راه اندازی یک کارگاه خیاطی و تولید انواع پوشاک به وسایلی خاص نیاز داریم و خیلی از افراد این نکته را می دانند که با داشتنن چرخ های خیاطی معمولی و ابزاری ساده نمی توان یک کارگاه خیاطی را راه اندازی نمود.

برای راه اندازی یک تولیدی پوشاک باید حتما وسایل لازم را تهیه کنیم و نکته مهم این است که آنها را از برندهای خوب و با کیفیت خریداری نمائیم که دارای سابقه درخشانی باشند تا بتوان سال ها از آنها استفاده نمود.

از مهمترین وسایل کارگاه خیاطی که باید تهیه گردد می توان به مورد زیر اشاره کرد.

• انواع چرخ های راسته دوز، جادکمه و سردوز
• قیچی های بزرگی که ظاهری کاملا متفاوت دارند و برای برش زدن هایی در حجم زیاد مورد استفاده قرار می گیرند.
• انواع میز و صندلی مخصوص که برای نشستن پای چرخ ها و برش پارچه از آنها استفاده می شود.
• سوزن های مختلف که هر کدام دارای شماره و نام مخصوص به خود هستند.
• ابزار ریزی مانند قیچی سرنخ، متر، صابون های خیاطی.
• روغن که حتما باید هر روز در مخازن چرخ ها ریخته شود تا خللی در کارشان ایجاد نگردد.
• انواع نخ های مختلف دوخت و سر دوز که هر یک کاملا با هم تفاوت دارند.
• انواع لوازم و قطعات یدکی مناسب با نام و برند چرخ های خیاطی.

 

فروشگاه پارچه فروشی عادل گاندی

یکی از فروشگاه های معروف در سراسر تهران و ایران پارچه فروشی عادل در خیابان گاندی است، آیا می دانید این فروشگاه چه پارچه هایی را برای فروش به مشتریان عرضه می کند؟

خیابان گاندی یکی از معروف ترین خیابان های تهران است که نرسیده به میدان ونک قرار دارد.

نامگذاری این خیابان به احترام رهبر مذهبی کشور هند ماتها گاندی بوده است، این خیابان به خاطر وجود کافی شاپ ها و رستوران های شیک و لوسی که در خود جای داده است مرکز توجه جوانان قرار گرفته است به همین علت مکان مناسبی برای مغازه های تجاری و خرید و فروش است.

در این خیابان چندین مغازه پارچه فروشی نیز وجود دارد که همه آنها را با نام عادل می شناسند. این مغازه ها به نمایشگاه بزرگ و شیکی برای عرضه پارچه های نفیس و گران بها تبدیل شده است. بهترین و به روزترین پارچه های وارداتی و سفارشی را در این فروشگاه ها خواهید دید، البته این طور نیست که فقط پارچه های مارک و برند با قیمت بالا را عرضه کنند، پارچه های باکیفیت با قیمت مناسب در این فروشگاه ها وجود دارد، اما به شما پیشنهاد می کنیم که حتی اگر قصد خرید هم ندارید یکبار از مغازه های پارچه فروشی گاندی دیدن کنید.

تماشای ویترین ها و پارچه های لوکس و زیبای این فروشگاه ها خالی از لطف نخواهد بود، ممکن هم است با دیدن انواع پارچه های مجلسی و زیبا وسوسه شوید و خرید رضایت بخشی را انجام دهید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *