0

برای رسیدن به موفقیت دراین راه قدم بردارید

شیرینی پسته خندان

اگر به دنبال رسیدن به موفقیت هستید باید در راه تجارت قدم بردارید. من برای رسیدن به موفقیت این راه را امتحان کردم و توانستم در مدت زمانی کوتاه و بدون هیچ گونه سختی و تنها با دیدن آموزش وارد دنیای تجارت شوم و برای شروع به کار محصول پسته را انتخاب کردم و توانستم در این حیطه به موفقیت برسم و پول زیادی را از این طریق به دست بیاورم و به یک ثروتمند موفق در حوزه تاجر پسته تبدیل شوم.

شیرینی پسته خندان

شیرینی پسته خندان یکی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین شیرینی های خانگی است که می توان آن را به صورت ارگانیک تولید کرده و از مصرف
آن لذت برد.

در ادامه این مطلب مراحل تولید این شیرینی لذیذ و پرطرفدار ایرانی را شرح داده و شما را با فنون و ترفندهای تولید یک شیرینی پسته خندان خوشمزه آشنا خواهیم کرد.

در تولید این شیرینی می بایست از تخم مرغ (سه عدد)، آرد (سه لیوان)، پودر شکر و روغن جامد (هر کدام یک لیوان)، یک قاشق چای خوری بکینگ پودر و یک چهارم قاشق چایخوری وانیل استفاده کنید.

همچنین می توانید برای مواد میانی به میزان لازم و متناسب با ذائقه خود از پودر پسته، هل، شیر عسلی و عسل نیز استفاده نمایید که معمولا مقدار مورد سلیقه شما با چند بار تهیه شیرینی برایتان معین خواهد شد

صادرات پسته خندان کرمان

صادرات پسته خندان کرمان، علت اصلی وجود چنین گروهی برای پسته کله قوچی شکل ظاهر آن است که نه زیاد کشیده و نه گرد شده می باشد، همچنین نسبت به همتایان دیگر خود درشت تر است.

طعم پسته کله قوچی نیز بسیار خوشمزه است و رنگ خاص و زیبایی نیز دارد که در کنار دیگر ویژگی های این پسته موجب پرطرفدار شدن آن شده است.

پسته کله قوچی علاوه بر بازار صادراتی در داخل کشور نیز طرفداران بسیاری دارد که عمده آن ها به علت قیمت پایین تر پسته کله قوچی نسبت به پسته اکبری جذب آن می شوند.

قیمت پسته ها با هم متفاوت است اما به صورت کلی می توان قیمتی در حدود 350 تا 600 هزار تومان عنوان کرد.

علت قیمت پایین پسته قوچی همان طور که پیش تر نیز گفته شد باردهی بالای درخت آن است که موجب اشباع بازار در زمان برداشت این پسته می شود.

صادرات پسته خندان کرمان

پسته خندان ایرانی

پسته خندان ایرانی به شکل خام یا فراوری شده در فروشگاه ها یافت می شوند که این تنوع در محصول موجب پوشش سلیقه های همه اقشار جامعه شده است.

گاهی این پسته ها را بدون نمک فقط برشته می کنند و گاهی در هنگام برشته کردن به آن نمک نیز می افزایند.

پسته های خندان چاشنی زده نیز در انواع طعم ها در بازار یافت می شوند، طعم های همچون: جوهرلیمو، آب لیمو، سرکه، زعفران، آویشن، گلپر و… .

به هر نحو این امکان برای شما وجود دارد تا پسته های ایرانی را با طعم های مختلف تهیه کرده تا با امتحان کردن هر نوع، طعمی را که با ذائقه شما سازگاری بیشتری دارد، در سبد خرید دائمی تان قرار دهید.

قیمت پسته های ممتاز ایرانی با توجه به نوع و کیفیت از کیلویی 350 هزار تومان تا 500 هزار تومان متغیر است که شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق آن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پسته خندان ایرانی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *