0

تامین گرمایش فضای باز رستوران و ویلا

در حال حاضر تامین گرمایش فضای باز و ایجاد محیطی دلچسب در این مکان‌ها از نیازمندی‌های مهم رستوران‌ها و یا ویلاها و تراس‌های منازل میباشد با تجهیز این فضاها با بخاری فضای باز گرماتاب، میتوان این فضاهای مهم را در ایام سرد سال قابل استفاده نمود.

تامین گرمایش فضای باز با استفاده از بخاری تابشی گرماتاب یا همان بخاری فضای باز، مزایای گسترده ای دارد که در سال‌های گذشته استفاده از این دستگاه‌ها گسترش یافته است. مصارف پایین، عدم اشغال فضای فیزیکی و راندمان بالا از مهمترین مزایای بخاری فضای باز میباشد. گرماتاب بر حسب کاربری و نوع نیاز جهت تامین گرمایش میتواند به صورت آویز از سقف و یا دیواری به صورت زاویه دار نصب گردد. دستگاه گرمایش تابشی گرماتاب در فضای باز رستوران‌، کافی شاپ، روف گاردن، تراس، آلاچیق و در بسیاری موارد دیگر امکان نصب دارد.

برخی از انواع بخاری فضای باز که با اسامی بخاری قارچی یا بخاری ایستاده در بازار وجود دارد دمای بسیار کمی دارد و وسعت چتر حرارتی ایجاد شده در مقایسه با بخاری لوله‌ای فضای باز بسیار ناچیز بوده و از همه مهمتر اینکه فضای فیزیکی اشغال نموده و مخاطرات ایمنی را به دنبال دارد.

مدلهای مختلف بخاری فضای باز

سوخت مصرفی بخاری‌ سقفی یا لوله ای فضای باز که عموما با نام تجاری ثبت شده گرماتاب در بازار شناخته میشوند گاز شهری با فشار گاز خانگی میباشد. بخاری تابشی گرماتاب در مدل‌ها و ظرفیت‌های حرارتی مختلف تولید میگردد. از معروف ترین و کاربردی ترین مدلها گرماتاب لوله ای تابشی میباشد.

بخاری فضای باز تابشی

گرماتاب لوله ای یا گرمایش تابشی سقفی از اجزای مختلفی همچون لوله های با ضریب تابش بالا، مشعل گاز سوز، فن مکنده، رفلکتور یا سطوح براق و سایر موارد تشکیل شده است. این دستگاه‌ها به صورت دو مدل یو شکل و یا خطی با طول‌هایی در حدود 3 متر تا 20 متر تولید میگردد. برخی از مدل‌های گرماتاب با ظاهری زیبا به صورت دکوراتیو بوده و برای کاربری های خاص میتوان از آنها استفاده نمود. از انواع دیگر بخاری فضای باز بخاری های سرامیکی که بر مبنای انتقال حرارت تابشی میباشد را میتوان معرفی نمود. طول این دستگاه‌ها در حدود یک متر بوده و برای فضاهای باز کوچک مناسب هستند. توصیه میگردد به منظور تامین گرمایش فضای باز با استفاده از بخاری تابشی گرماتاب، سایبان مناسب نصب گردد تا ضمن ایجاد آسایش دمایی در هنگام بارندگی از دستگاه هم محافظت گردد.

نحوه بررسی مدل و تعداد مورد نیاز گرماتاب

انتخاب مدل و تعداد دستگاه تابشی گرماتاب به مولفه‌های زیادی از جمله برودت هوا، بزرگی محیط، ارتفاع، نوع سایبان و ارتفاع آن محل نصب و جنس دیوار و سقف بستگی دارد. در محاسبه تعداد باید به گونه‌ای عمل کرد که ضمن ایجاد آسایش دمایی، مصرف کمتری از انرژی را منظور نمود و با نصب زیاد و بی مورد گرماتاب موجب اتلاف و هدر رفت انرژی نشد. در فضای باز ارتفاع نصب دستگاه از زمین میبایست حداقل از دو متر و نیم به صورت آویز از سقف و دو متر به صورت زاویه دار باشد. گرمایش تابشی میتواند در مدت زمان کوتاهی تامین گرمایش را با ایجاد چتر حرارتی تامین نماید.

کیفیت در بخاری تابشی گرماتاب

با استفاده از بالاترین کیفیت قطعات در تولید بخاری تابشی گرماتاب، امنیت و اطمینان خاطر را در طول سالیان گذشته برای مشتریان را فراهم نموده ایم. تمامی قطعات دستگاه‌ گرماتاب با استفاده از قطعات اصلی و بسیار با کیفیت و منطبق بر استاندارد ملی ایران و اروپا تولید می‌گردد. کلیه دستگاههای گرماتاب شامل ۵ سال گارانتی فن و مشعل و ۱۰ سال کلیه لوله ها میباشد.

هیتر تابشی دکوراتیو گرماتاب

برای فضاهای خاص که زیبایی در آن از اهمیت بیشتری برخوردار میباشد میتوان از بخاری تابشی دکوراتیو استفاده نمود. نحوه عملکرد گرماتاب دکوراتیو مانند هیتر تابشی لوله ای بوده و تنها اختلاف آن،  ظاهر زیباتر آن میباشد.  بخاری گرماتاب دکوراتیو در رنگ‌های مختلف و بر حسب نیاز مشتری، تولید میشود. گرماتاب دکوراتیو در سه مدل با ظرفیت های حرارتی و با طول‌های مختلف تولید میگردد.

تماس با ما

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاههای گرمایش تابشی گرماتاب میتوانید از طریق تلفن 09124884905 و یا مراجعه به سایت www.garmataaban.com   با ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *