0

خلاقیت های عجیب و میلیاردر شدن از طریق آنها

کسب و کار های اینترنتی هر روز در حال گسترش و افزایش رقابت هست، و در این میان سهم کسانی از موفقیت زیاد خواهد بود که خلاق باشند نه کپی بردار اما استفاده از تجربیات دیگران نیز در این موضوع حائز اهمیت است.

عایق حرارتی و رطوبتی

در ساختمان ها برای جلوگیری از به هدر رفتن انرژی و حرارت از عایق حرارتی و رطوبتی یا عایق رطوبتی پارسیک استفاده می کنند و برخی از کارشناسان به بررسی تاثیر عایق ها در جلوگیری از اتلاف انرژی پرداختند و اطلاعات خود را در جدولی دسته بندی کردند و با مشاهده آن در می یابیم که عایق ها نقش بسزایی در جلوگیری از اتلاف انرژی دارند.

لوله پلیکا کشاورزی

امروزه در صنعت کشاورزی برای آبیاری مزارع از لوله پلیکا کشاورزی مربعی هواکشی بزرگ استفاده می کنند که این لوله ها کار را برای کشاورزان آسان نموده است و این لوله اولین بار در سال 1932 در آلمان تولید و به بازار عرضه شد که برخی از این لوله ها همچنان در حال بهره برداری هستند و نمونه هایی از آنها حفاری شده و بدن هیچ گونه آسیبی موجود می باشند.

قیمت یخچال دوقلو

قیمت یخچال دوقلو اسنوا و انکوباتور یخچالدار بسیار مناسب بوده و از کیفیت و امکانات بسیار بالایی برخوردار است و افراد برای استفاده از این امکانات پیشرفته اقدام به تهیه ی آن می نمایند و این یخچال از ساخت بسیار زیبا و برای خانواده های پرتعداد بسیار مناسب است و از نظر قطعات بسیار باکیفیت بوده و دوام بالایی دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *