0

فروش ویژه دستگاه لیزر الکساندرایت کره ای در پاییز 1401

امروزه با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در بخش سلامت و زیبایی، تقریباً اکثر کلینیک‌های زیبایی به دنبال مدرن‌ترین روش لیزر موهای زائد هستند و اصلی‌ترین چالش پیش روی آن‌ها، انتخاب یک دستگاه لیزر پر قدرت و با کیفیت است. در مرحلۀ بعد دسترسی به تمام قطعات یدکی و خدمات پس از فروش شرکت مادر یکی از بدیهیات این موضوع است.

وقتی صحبت از یافتن بهترین روش لیزر موجود در ایران می‌شود، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارند. از بهترین گزینه‌های موجود می‌توان با توجه به قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت و بازدهی آن لیزر المنت اشاره کرد. این دستگاه‌ بسیار پرقدرت بوده که باید منحصراً در کلینیک‌های زیبایی و توسط متخصصین پوست استفاده شود، از این رو تمامی دستگاه‌های با کیفیت و اصل دارای تاییدیۀ FDA هستند.

شاید به جرات بتوان گفت که یکی از با کیفیت‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار ایران، دستگاه لیزر الکساندرایت المنت است که توسط شرکت المنیک کره جنوبی تولید و شرکت بازرگانی ام‌بی آن را وارد کرده و در بازار عرضه می‌کند. این دستگاه پرقدرت دارای تاییدیۀ FDA بوده و از تمام تست‌های نظارتی و بهداشتی وزارت بهداشت به خصوص اداره کل تجهیزات پزشکی سربلند بیرون آمده است و مهم‌تر از همه این که در حال حاضر در بسیاری از کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی استفاده می‌شود. آیا می‌خواهید با مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت آشنا شوید؟ پس ما را تا آخر این مقاله همراهی نمایید.

چرا الکساندرایت المنت؟

دستگاه لیزر الکساندرایت المنت سریع‌ترین دستگاه در بین نمونه‌های دیگر است و در نتیجه درد حاصل از استفادۀ آن کمتر حس می‌شود و نسبت به دستگاه لیزر دایود، برای استفاده در بیشتر تیپ‌های پوستی مناسب است. طول موج این دستگاه از مدل‌های دیگر لیزر (مثلا دستگاه دایود) بیشتر بوده و در نتیجه در روشن‌ترین پوست و تیره‌ترین آن بهترین نوع عملکرد دارد. از آنجایی که یکی از معایب لیزر دایودی، عدم توانایی آن در از بین بردن موهای بسیار نازک است، دستگاه الکساندرایت المنت این مشکل را برطرف کرده و حتی کوچک‌ترین ضایعات و لکه‌های پوستی را از بین می‌برد.

به‌طور خلاصه مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت المنت بدین شرح است:

  • به دلیل این که از منبع لیزری جامد الکساندرایت با طول موج 755 بهره می‌برد، استفاده از آن ایمنی بالاتری دارد.
  • از آنجایی که به سطوح بالاتری در قسمت ملانین پوست نفوذ می‌کند، دارای بازگشت کمتری نسبت به روش‌های دیگر درمان لیزر نظیر دایود است.
  • در هر نوع پوست، موهای نازک و ضخیم را با یک کیفیت از بین می‌برد.
  • به دلیل اینکه از بازگشت کمتری برخوردار است، طبیعتاً به جلسات درمانی کمتری نیاز دارد.
  • دستگاه الکساندرایت المنت از یک سیستم خنک‌کنندگی قوی برخوردار بوده و در نتیجه بیماران کمتری به ژل بی‌حسی نیاز دارند، مگر در موارد خاص که پوست شخص شدیداً حساس باشد.
  • با توجه به مسائل بهداشتی، در این دستگاه می‌توان برای هر بیمار از سَری‌های یکبار مصرف و جداگانه استفاده کرد.
  • باعث جوان‌سازی و روشن شدن پوست شده و زخم‌های رنگ دانه‌ای و توده‌های نرم عروقی را از بین می‌برد.
  • بهترین روش برای درمان بیماران مبتلا به پُر مویی است.

چگونه دستگاه الکساندرایت اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

روش‌های زیادی برای تشخیص این مسئله وجود دارد که می‌توان به مواردی نظیر ضمانت‌نامۀ معتبر، بارکد و لیبل اصالت دستگاه و همچنین برچسب‌های تاییدیۀ وزارت بهداشت اشاره کرد. متاسفانه اخیراً سودجویان دستگاه‌های تقلبی و چینی را با برچسب برند الکساندرایت به بازار عرضه کردند، ولی این دستگاه‌ها فاقد موارد مذکور هستند و در صورت خرابی و نیاز به قطعات جانبی، راهی جز تعویض کل دستگاه وجود ندارد، لازم به ذکر است که دستگاه‌های تقلبی دارای فناوری دایود هستند اما از آن جایی که طول موج لیزر آن‌ها با الکساندرایت برابر است، به جای دستگاه اصلی به فروش می‌رسند.

نکتۀ مهم‌تر این است که عموماً تمام دستگاه‌های تقلبی دارای پلمپ و بارکد مخدوش هستند. البته شاید بد نباشد بدانید که تمامی دستگاه‌های لیزر دایود تنها به عنوان یک درمان نیمه-دائم تاییدیۀ FDA را دریافت کرده‌اند، اما دستگاه الکساندرایت المنت به دلیل نفوذ بیشتر به سطح ملانوسیت پوست، دارای ماندگاری بیشتر بوده و سازمان FDA نیز آن را برای استفادۀ دائم تایید کرده است.

متخصصان پوست و صاحبان کلینیک‌های زیبایی باید برای خرید دستگاه‌های لیزر به عملکرد کلی دستگاه و تعداد شات‌های آن دقت داشته و حتماً در خرید این موارد را در نظر بگیرند. همچنین قبل از خرید باید از فروشنده مجوزهای وزارت بهداشت را طلب کرده و خود شخصاً آن‌ها را از نهادهای مربوطه استعلام کنید، تا بدین روش از اصالت دستگاه مطمئن شوید.

چرا باید دستگاه لیزر الکساندرایت المنت را از وارد کننده خریداری کنیم؟

متاسفانه با توجه به تحریم‌های موجود در واردات دستگاه‌های زیبایی، بازار فعلی مملو از دستگاه‌های چینی و بی‌کیفیتی است که هیچ نوع خدمات پس از فروشی برای آن‌ها ارائه نمی‌شود و همان گونه که گفته شد، در صورت بروز مشکل برای قطعات آن‌ها هیچ راهی به جز تعویض دستگاه وجود ندارد. خوشبختانه هنوز شرکت‌هایی وجود دارند که این گونه دستگاه‌ها را مستقیماً از تولید‌کنندۀ آن خریداری کرده و در بازار عرضه می‌کند. بازرگانی ام‌بی با بیش از 30 سال قدمت در واردات و ارائۀ خدمات پس از فروش، این امکان را برای متخصصین پوست و زیبایی به وجود آورده که در صورت بروز هر مشکلی در دستگاه الکساندرایت المنت خود، آن را در کمترین زمان ممکن برطرف نماید.

شاید رفع موهای زائد بدن خصوصا در ایران دید بیرونی نداشته باشد اما داشتن پوستی لطیف و بدون مو غوغایی در اعتماد به نفس ما ایجاد خواهد نمود، معجزه ای که شما میتوانید در بهترین کلینیک های زیبایی به آن برسید.
دستگاه لیزر الکساندرایت که بین بسیاری از مردم به لیزر الکس شهره شده است، باعت ایجاد انقلاب شگرفی در صنعت زیبایی پوست گردید و مشتریان کلینیک های زیبایی چه پوست ظریف خانم ها باشد و یا پوست پر موی آقایان، با خیالی راحت تحت نظر پزشکی متخصص از دستگاه الکساندرایت استفاده میکنند.

Setting the laser for hair removal

در حال حاضر تمامی دستگاه‌های ارائه شده توسط این شرکت دارای ضمانت‌نامۀ رسمی و معتبر از شرکت المنیک کشور کره جنوبی بوده و از آنجایی که بازرگانی ام‌بی مفتخر به همکاری مستقیم با این شرکت تولید کننده است، قادر است تا تمامی خدمات پس از فروش مورد نیاز برای این نوع دستگاه‌ها اعم از راهنمایی خریداران برای استفاده و همچنین تمامی قطعات یدکی مورد نیاز را به مشتریان محترم خود ارائه کنند.

کلام آخر

همانطور که گفتیم امروزه تکنولوژی لیزر پیشرفت‌های بسیاری داشته است. بدین ترتیب کلینیک‌های زیبایی و متخصصین پوست برای بدست آوردن بهترین نتیجه و جلب رضایت مراجعین خود به دنبال بهترین دستگاه لیزر موجود در بازار هستند و با توجه به موانع بسیاری که بر سر واردات اقلام به خصوص دستگاه‌های لیزر و زیبایی وجود دارد، دستگاه‌های بی کیفیت و بدون اصالت چینی به بازار عرضه شده که خریداری دستگاه‌های اصل و با کیفیت را برای خریداران با مشکل مواجه کرده است.

درصورتی که قصد خرید لیزر دایود یا لیزر الکساندرایت را دارید حتماً به سراغ فروشندگان معتبر بروید، فروشگاه های معتبر محصولات خود را از برندهای شناخته شده تهیه کرده و به طبع ریسک عرضه محصولات درجه چند را به جان نمی خرند. بازرگانی ام بی با بیش از 30 سال تجربه در حوزه واردات دستگاه های کلینیکال آماده ارائه خدمات به کلینیک های زیبایی و متخصصین پوست در سراسر ایران است، جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت این شرکت به آدرس https://lasermb.com/ مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر شرقی، خیابان حاجی زاده، مجتمع تجاری اداری گلشن واحد ۴۱۰ اداری بازرگانی ام بی

شماره تماس: ۰۲۱۴۶۱۴۰۱۰۵

کد پستی: ۱۴۷۱۷۵۵۲۹۸

آدرس ایمیل: info@lasermb.com

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *