0

تخفیف ویژه اجاره سند برای آزادی زندانی

اجاره سند برای آزادی زندانی

اجاره سند برای زندانی یکی از مفاهیم جدید جامعه و نوعی قرارداد اجاره است که متهمان و مجرمان زندانی طبق قانون با استفاده از آن می‌توانند از زندان آزاد و به مرخصی بروند و در موعد برگزاری دادگاه نهایی به دادسرا بروند. اجاره سند به این معناست که با وجود آن خیال دادگاه و مراجع قضایی از فرار نکردن زندانی راحت خواهد شد‌. اگر زندانی بعد از گذاشتن سند عنوان وثیقه در زمان مقرر به زندان یا بازداشتگاه برنگردد، قانون می‌تواند برای جبران ضرر و زیان مالی ناشی از فرار زندانی از وثیقه استفاده کند‌. میزان وثیقه برای هر یک از زندانیان توسط دادگاه مشخص می‌شود‌. اجاره سند فقط برای آزادی زندانی کاربرد ندارد، بلکه برای ضمانت در بانک و دریافت خدمات بانک هم کاربرد دارد.‌ در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره اجاره سند برای زندانی و قیمت اجاره سند برای زندانی را در اختیار شما قرار دهیم و در انتها بهترین سایت برای اجاره سند ارزان قیمت را معرفی کنیم.

 

فرآیند اجاره سند برای زندانی چیست و چه مراحلی دارد؟

همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، فرآیند اجاره سند برای زندانی یک نوع قرارداد اجاره است که افراد مجرم و متهم را بعد از طی مراحل قانونی با استفاده از سند اجاره‌ای به قید وثیقه آزاد می‌کند. سند اجاره‌ای هیچ فرقی با سندهای دیگر ندارد. برخی از زندانی‌ها، سندی را که ارزش آن با ارزش وثیقه تعیین شده توسط بازپرس برابر باشد را در اختیار ندارند؛ بنابراین خانواده آن‌ها مجبورند از طریق فرایند اجاره سند برای زندانی اقدامات لازم را برای گرفتن مرخصی یا آزادی او انجام دهند.

لازم است بدانید که بازپرس دادگاه ارزش سند وثیقه را با توجه به نوع و شدت جرم متهم یا همان فرد زندانی تعیین می‌کند. در حقیقت هر چه جرم سنگین‌تر باشد، باید سند اجاره‌ای باارزش‌تری به مراجع قضایی و دادگاه ارائه شود. با توجه به قیمت‌های سرسام‌آور زمین و مسکن در ایران درصد زیادی از افراد جامعه مستاجر هستند و زمین یا خانه‌ای ندارند که سند داشته باشد؛ بنابراین در صورت نیاز به سند برای تامین وثیقه جهت آزادی زندانی خود از راهکار اجاره سند استفاده می‌کنند‌. مراحل اجاره سند برای آزادی زندانی از طریق موسسه‌های حقوقی معتبر شامل چهار مرحله زیر است.

1- شرکت در جلسه مشاوره برای دریافت راهنمایی‌های لازم

اولین مرحله از مراحل اجاره سند برای زندانی این است که به یکی از موسسه‌های حقوقی معتبر مراجعه‌ کنید و با یکی از وکلای باسابقه و باتجربه موسسه حقوقی راجع به پرونده متهم، شدت و نوع جرم او صحبت کنید. کارشناس یا وکیل موسسه حقوقی در جلسه مشاوره همه نکات مورد نیاز برای اجاره سند را به مراجعه‌کننده توضیح می‌دهد.

2- تنظیم کردن قرارداد اجاره سند برای زندانی

بعد از اینکه طی جلسه مشاوره تمام اطلاعات مورد نیاز اجاره سند برای زندانی در اختیار متقاضی قرار گرفت، باید از موسسه حقوقی برای تنظیم قرارداد استفاده کند. در هنگام تنظیم قرارداد اجاره سند نکاتی مانند میزان اجاره سالانه، مدت زمان اجاره، چگونگی استفاده از سند، نحوه تمدید قرارداد و ضمانت‌های مورد نیاز قید می‌شود. به طور کلی عقد قرارداد برای اجاره سند برای آزادی زندانی واجب و ضروری است.

3- پرداخت هزینه و ارائه ضمانت‌های مورد نیاز برای اجاره سند

در این مرحله از اجاره سند برای زندانی باید هزینه اجاره یک سال که در قرارداد ذکر شده است با استفاده از چک یا سفته به صاحب سند تحویل داده شود‌. علاوه بر ارائه چک یا سفته آشناها و خانواده کسی که برای اجاره سند اقدام کرده است، چک و سفته ارائه شده توسط او را تضمین کنند‌. با ضمانت چک و سفته، صاحب سند بدون استرس و نگرانی سند را به مراجع قضایی یعنی دادگاه یا دادسرا تحویل می‌دهد.‌

4- ارائه اصل مدارک به دادگاه یا دادسرا توسط صاحب سند

پس از پشت سر گذاشتن مرحله عقد قرارداد برای اجاره سند در یک موسسه حقوقی معتبر و دریافت ضمانت‌های لازم نوبت به مرحله ارائه اصل مدارک به دادگاه یا دادسرا توسط صاحب سند می‌رسد. در این مرحله کارشناس رسمی دادگستری سند را به صورت دقیق کارشناسی می‌کند و سپس نامه‌ای تحت عنوان کارشناسی وثیقه توسط مقام قضایی به صاحب سند ارائه می‌شود‌. انجام این مرحله ممکن است چند روز به طول بینجامد و پس از اتمام مراحل زندانی آزاد می‌شود‌.

 ارائه اصل مدارک

 

قیمت اجاره سند برای زندانی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت اجاره سند برای زندانی به عواملی مانند میزان وثیقه تعیین شده از طرف دادگاه یا دادسرا، شرایط پرونده، هزینه مشاوره، هزینه‌های مربوط به بازداشت سند در مراجع قضایی، نظر مالک سند در تعیین اجاره، نوع سند شامل سندهای قطعی، سندهای قول‌نامه‌ای یا مبایعه‌ای و سندهای رهنی، شهر محل سکونت متهم و مدت زمان اجاره سند بستگی دارد. جالب است بدانید که قیمت سند اجاره ای برای آزادی زندانی با قیمت سند اجاره ای برای گرفتن وام فرق دارد. همچنین قیمت سند برای دادگاه در کلان‌شهرها نسبت به قیمت سند برای دادگاه در شهرستان‌های کوچک بیشتر است. در کلان‌شهر بزرگ تهران هزینه اجاره سند برای آزادی زندانی چیزی در حدود چهار درصد و در کلان‌شهرهای بزرگ دیگر چیزی در حدود نه الی ده درصد است. این رقم در شهرستان‌های کوچک چیزی در حدود هشت درصد محاسبه می‌شود.

پیدا کردن سند ارزان قیمت اجاره از طریق سایت موسسه حقوقی سندگذار

کسانی که به دنبال اجاره سند ارزان قیمت برای آزادی زندانی خود هستند، می‌توانند به سایت موسسه حقوقی سندگذار مراجعه کنند. این موسسه با بیش از پانزده سال سابقه کار درخشان یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین موسسات ارائه‌دهنده سند ارزان قیمت اجاره ای برای آزادی زندانیان است. در این موسسه باتجربه‌ترین وکلای پایه یک دادگستری، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهند. افرادی که از طریق سایت این موسسه حقوقی برای اجاره سند برای زندانی اقدام می‌کنند، شامل 20 درصد تخفیف ویژه خواهند شد. تمام خدمات سایت سندگذار به صورت قانونی تحت نظر خبره‌ترین کارشناسان و با کسب مجوزهای لازم ارائه می‌شود‌. امیدواریم از مطالب ارائه شده در این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

پیدا کردن سند ارزان قیمت

 

جمع‌بندی

در این مقاله ابتدا درباره فرآیند اجاره سند برای زندانی و مراحل آن شامل شرکت در جلسه مشاوره برای دریافت راهنمایی‌های لازم، تنظیم کردن قرارداد اجاره سند، پرداخت هزینه و ارائه ضمانت‌های مورد نیاز برای اجاره سند و ارائه اصل مدارک به دادگاه یا دادسرا توسط صاحب سند را توضیح دادیم، در ادامه راجع به عوامل تاثیرگذار روی قیمت اجاره سند برای آزادی زندانی توضیح دادیم و در نهایت بهترین موسسه حقوقی ارائه‌دهنده خدمات اجاره سند برای آزادی زندانی با 20 درصد تخفیف ویژه را معرفی کردیم. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *