0

چند ترفند ساده برای مدیریت مالی

مدیریت مالی

مدیریت پول و امور مالی شخصی می تواند یکی از موضوعات حساس باشد. بسیاری از افراد وقتی به زندگی مالی خود می اندیشند، اضطراب زیادی را هم در مورد شرایط حال خود و هم آن چه كه در آینده در انتظارشان است، تجربه می كنند.

کیک هویج و گردو

کیک های زیادی در سراسر جهان موجود است که یکی از آنان را می توان به کیک هویج و گردو اشاره کرد که از طرز تهیه های مختلفی پخته می شود که یکی از متداول ترین آن می توان به دستور زیر اشاره کرد؛ مرحله اول؛ هویج ها را شسته و رنده می کنیم و در داخل پیاله تخم مرغ ها را یکی کی می شکنیم و وانیل و شکر را به آن اضافه می کنیم. – مرحله دوم؛ با استفاده از همزن برقی آن را به مدتی که مایع مورد نظر به رنگ کرم و کش بیاد هم می زنیم و در آخر روغن مایع را به آن اضافه می کنیم و دوباره آن را در مدت 1 دقیقه هم می زنیم؛ مرحله سوم؛ بکینگ پودر و دارچین را به آرد اضافه می کنیم و آن را در مایع الک می کنیم. – مرحله چهارم؛ هویج و گردو را به صورت نگینی به مواد اضافه می کنیم مرحله پنجم؛ زمانی که مایع کامل یکدست شد آن را در داخل قالب مورد نظر می ریزیم و در داخل فر با درجه 175 سانتی گراد قرار می دهید.

ترشی لیته بادمجان

جالب است بدانید لیته بادمجان و هویج یکی از انواع ترشی های ساده و خوش طعم شمال کشورمان است که با مواد متنوعی درست می شود.
برای مشاهده آموزش جامع و مرتبه به مرتبه شیوه تهیه ترشی بادمجان با ما همراه باشید.

ابتدا روش تهیه این ترشی به گونه شمال کشور را توضیح می دهیم:

مواد لازم ترشی لیته بادمجان شمالی:بادمجان ۲ کیلو گرمهویج ۵ عدد متوسطسبزی معطر خشک ½ پیمانه کلم قرمز ⅕ کلم سیر ۱ لیوان فلفل سبز به مقدار کافی نمک، فلفل سیاه و گلپر به مقدار لازم آب جوش آمده سرد شده ۱ لیوان سرکه به مقدار لازم.

 

مدیریت مالی

مربا هویج خانگی

ما می خواهیم در این سایت به شما مربا هویج خانگی و طرز درست شدن آن را بیاموزیم بنابراین تا انتهای مطلب همراه ما باشید. شما می توانید از هویچ هم مربا و هم ترشی درست کنید حتی می توانید از این محصول بسیار پر خاصیت در غذاهای خود بریزید و از آن خورشت و یا ته چین خوشمزه درست کنید. فرآورده های این گیاه از قدیم تا کنون بر سر سفره های مردم ایران بوده است جالب است بدانید حتی این محصول در خارج از کشور نیز بسیار پر طرفدار است. اگر از علاقه مندان و طرفداران این مربا هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا به سایت ما مراجعه نمایید و انواع متفاوت آن را پس از مشاهده به راحتی برای خود سفارش دهید.

 

مدیریت مالی

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *