0

چند ترفند طلایی برای میلیاردر شدن

چند ترفند طلایی

مطالعه روزانه برای بیشتر میلیاردرها یکی از عادت‌هایی است که به آن پایبندند مثلا اگر شما کارآفرین باشید، برای تبدیل شدن به رهبری کارآمد و تولید‌کننده باید مطالعه کنید

خرید دانه سویا

لوبیا سویا خام در انواع مختلف در بازار فروش عرضه می گردد، اما یکی از پر فروش ترین نوع آن لوبیا سویا غیرتراریخته است. همانطور که گفته شد، برای خرید دانه سویا راه های زیادی وجود دارد، کسانی که قصد خرید این محصول را دارند، می توانند با در نظر گرفتن فاکتورهای بسیار زیاد این محصول را به صورت حضوری و اینترنتی خریداری نمایند. اما منطقیترین روش برای تهیه این محصول این است که از روشهایی استفاده شود که برای آنها مقرون به صرفه باشد. به صرفه ترین روش خرید لوبیا سویا غیر تراریخته این است که شما این محصول را به صورت اینترنتی از مراکز توزیع تهیه کنید.

خامه ترش کاله

لازم به ذکر است خامه ترش کاله یکی از محصولاتی می باشند که می توانند برای بکار گیری در انواع غذاها استفاده شوند. خامه ترش کاله یکی از همین نوع محصولات بوده که می تواند بعنوان یک طعم دهنده بسیار مناسب برای غذاها باشد.

خامه ترش در قدم اول وظیفه آن نرم و ترد کردن شیرینی و دسرها بوده است که به خوبی می تواند از پس آن بر آید و محصولات را با کیفیت بالایی به شما عزیزان عرضه نماید.

 

چند ترفند طلایی

کیک هویج و گردو

کیک های زیادی در سراسر جهان موجود است که یکی از آنان را می توان به کیک هویج و گردو اشاره کرد که از طرز تهیه های مختلفی پخته می شود که یکی از متداول ترین آن می توان به دستور زیر اشاره کرد؛ مرحله اول؛ هویج ها را شسته و رنده می کنیم و در داخل پیاله تخم مرغ ها را یکی کی می شکنیم و وانیل و شکر را به آن اضافه می کنیم. – مرحله دوم؛ با استفاده از همزن برقی آن را به مدتی که مایع مورد نظر به رنگ کرم و کش بیاد هم می زنیم و در آخر روغن مایع را به آن اضافه می کنیم و دوباره آن را در مدت 1 دقیقه هم می زنیم؛ مرحله سوم؛ بکینگ پودر و دارچین را به آرد اضافه می کنیم و آن را در مایع الک می کنیم. – مرحله چهارم؛ هویج و گردو را به صورت نگینی به مواد اضافه می کنیم مرحله پنجم؛ زمانی که مایع کامل یکدست شد آن را در داخل قالب مورد نظر می ریزیم و در داخل فر با درجه 175 سانتی گراد قرار می دهید.

 

چند ترفند طلایی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *