0

چند ایده کارآمد پودرغذایی برای کارآفرینان خلاق و پرتلاش

ایده کارآمد پودرغذایی

ایده های کارآفرینی مخصوص کسانی است که خلاق باشند و اگر خودتان را خلاق می‌دانید، پس یکی از ویژگی‌های ضروری کارآفرینان موفق را دارید، ولی می‌توانید از خلاقیت‌تان بیش از ساخت یک طرح کسب و کار و حل مشکلات خاص بهره بگیرید. شما می‌توانید یک کسب و کار واقعی بسازید که حول محور خلاقیت‌تان باشد که در اینجا برخی از بهترین مشاغلی که می توانید وارد آن شوید را برای شما فراهم آورده ایم.

پودر جوجه سوخاری

پودر جوجه سوخاری جمع دارای انواع مختلفی می باشد، که با توجه به نوع مصرف  و کاربرد آن متفاوت می باشد. سوخاری ها به صورت ساده و معمولی، سوخاری پرک، سوخاری کنجد دار، سوخاری پولکی، سوخاری پانکو و غیره موجود می باشند. برای تهیه یک پودر سوخاری خوب ما نیازمند به استفاده از قسمت های خمیری نان می باشیم که می بایست آن ها را خشک کرده و سپس آسیاب نماییم. برای خشک کردن می توانیم از روش های سنتی یعنی در مقابل آفتاب قرار دادن و یا در فر قرار دادن استفاده کنیم. زمانی کهنان کاملا خشک و پوک شد آن را آسیاب کرده و کاملا خرد کنید سپس می توانید به آن ادویه های لازم را جهت طعم دار کردن اضافه نمایید و پس از آن بسته بندی کنید. برای تهیه ی آرد سوخاری تایلندی می بایست حتما از نان استفاده کرد و این کار با مواد دیگر از جمله خود آرد ممکن نمی باشد. کیفیت نان سوخاری شما فقط در نحوه ی خشک سازی و حرارت دادن به وجود می آید.

 پودر آلوئه ورا

پودر آلوئه ورا در ساخت مکمل های غذایی، صنایع لبنی، تولید پماد های سوختگی، داروهای تقویت کننده قوای جسمی، تولید کرم‌های آرایشی و مرطوب کننده‌ها، کرم ضد آفتاب، ماسک مو و صورت، صابونها، شامپوها و غیره کاربرد فراوان دارد پودر سفید آلوئه ورا که از ژل برگ آن به دست می‌آید حاوی ویتامین‌هایC، B12، B6، B1، B2، A، Eمی باشد.برخی از مواد معدنی که در آلوئه ورا موجود است می توان کلسیم، سدیم، آهن، پتاسیم، کلر، منگنز، مس و روی را نام برد خوردن محصولات غذایی که حاوی آلوئه ورا هستند یک راه طبیعی و سالم برای نیازمندی‌های بدن محسوب می شود اندام مورد استفاده گیاه آلوئه ورا شامل دو بخش مستقل از یکدیگر است:

شیرابه برگ آلوئه ورا که حداقل دارای ۱۵ درصد مشتقات هیدروکسی آنتراسین است. این مایع زرد رنگ که درون سلول های محیطی و چسبیده به پارانشیم و برگ منشاء گرفته که بلافاصله پس از قطع برگ شروع به خارج شدن میکند، این شیرابه محتوی مقادیر متغیر از آمودین، آلوئین، ایزو باربالوئین، مشتقات آنتراکیون، صمغ و رزین است.

 

ایده کارآمد پودرغذایی

پودر پیاز جعفری

یکی از چاشنیها و طعم دهنده های بسیار مفید و خوش طعمی که وجود دارد پودر سیر یا پودر پیاز جعفری می باشد که بسیار طعم و بوی خوبی به غذا خواهد داد و خاصیتهای بسیار زیادی را خواهد داشت. این محصول اغلب در فروشگاه ها و سوپر مارکتها وجود دارد که با برندهای مختلفی یافت می شود و دارای قیمتها و کیفیتهای مختلفی می باشد اما همین محصول را می توان به صورت ارگانیک در خانه تولید کرد و کار بسیار راحتی است.

در ابتدای امر ما نیاز داریم که سیر و پیاز را کاملا شسته و خرد نماییم. در ادامه می توانیم روی بخاری و یا نور مستقیم آفتاب سیر یا پیاز را خشک کرده و در ادامه با استفاده از خرد کن و یا دستگاه آسیاب آن را پودر نماییم و در اکثر غذاها می توانیم از این طعم دهنده فوق العاده بهره بگیریم در ادامه قصد داریم تا در رابطه با این مواد غذایی بیشتر صحبت نماییم و از خواص بیشمار آن بیشتر بیان کنیم.

 

ایده کارآمد پودرغذایی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *