0

شال کلید موفقیت من در حرفه ی جدیدم بود

شال حریر اشکی

جالب است بدانید موفقیت براساس پول، قدرت یا جایگاه اجتماعی سنجیده نمی‌ شود. موفقیت براساس انضباط و آرامش درونی سنجیده می ‌شود اما پول شاه کلید رسیدن به بسیاری از خواسته های ما می باشد. به منظور آن که به ثروت فراوانی برسم تصمیم گرفتم کسب و کاری را در حوزه ی شال با سرمایه بسیار کمی که داشتم به روش تجارت نوین راه اندازی کنم. با گذشت مدتی، از این حرفه به چنان رونقی رسیدم که توانستم پول پارو کرده و به یک میلیاردر تبدیل بشوم.

شال حریر اشکی

جالب است بدانید شال حریر اشکی نیز مانند سایر شال ها دارای مشخصات منحصر به فردی است که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایستایی مناسب و خوب بر روی سر، که استفاده از آن را برای موراد روزمره مناسب کرده است.

جنس نازک و خنک شال حریر اشکی، باعث شده که برای فصل بهار و تابستان مناسب باشد.

طرح اشک های برجسته زیبا بر روی زمینه ای از حریر ساده، بافتی چشم نواز ایجاد کرده که می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده در میهمانی ها نیز باشد. در بافت شال های حریر از ابریشم طبیعی یا مصنوعی استفاده می شود. پارچه های حریر، لطافت خود را مدیون همین ابریشم هستند.

شال تی تی

از ویژگی های منحصر به فرد شال تی تی، به لطیف بودن و نرم بودن این شال های با کیفیت می توان اشاره کرد، همچنین این شال ها دارای طرح های متنوع و جنس های متفاوت می باشند. شال های تی تی، علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و شیک، از جنسی محکم برخوردار می باشند که به هنگام استفاده از روی سر شما لیز نمی خورند و به راحتی به روی سر فرم می گیرد.

شال های تی تی، دارای جنسی اعلا و درجه یک می باشد که از تار و پود های با کیفیت تولید می شود و دارای وزنی بسیار سبک می باشند. جهت خرید شال های تی تی به دلیل داشتن تنوع های بیش از حد، هیچ محدودیتی نخواهید داشت و قطعا مطابق با سلیقه ی خود، می توانید از میان انواع این شال ها، انتخابی جذاب داشته باشید.

شال تی تی

شال توربان

از مشخصات شال توربان می توان گفت که از جنس های مختلف مانند حریر، مخمل، ساتن و غیره می باشد که با توجه به نوع کاربرد و سلیقه خود می توانید انتخاب کنید. از مشخصات دیگر می توانید با توجه به ضخامت آن ها می توانید در فصول مختلف استفاده کنید یعنی مثلا شال هایی که بافتنی و مخملی می باشند.

برای فصل سرد سال مناسب هستند و برعکس شال های توربانی که از جنس نخی می باشد برای فصل گرم و تابستان مناسب است. این شال در ابعاد، وزن و سایز های مختلف می باشد که با توجه به فرد این موارد در نظر گرفته می شود.

مشخصه دیگری که می توان گفت که دارای کاربرد بالایی می باشد و حتی می توان به هنگام عکاسی هم از آن استفاده نمود.

شال توربان

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *