0

راه اندازی سایت با ارزان ترین قیمت ممکن

در دنیای گذشته کسب و کارها در بازارهای سنتی کار می کردند. یک یا چندین مغازه، معرف کل کسب و کار یک فرد بود. اما دنیای امروز کاملا عوض شده است. قرار نیست دیگر مردم شما را با مغازه تان بشناسند. حالا عصر ارتباطات است. می توانید در حالی که در تهران کار می کنید، خدمات خود را به یک فرد در بندرعباس ارائه کنید. لازمه این کار هم استفاده از وب سایت است.

وب سایت ها دقیقا حکم همان مغازه ها در بازار سنتی را دارند. با این تفاوت که شما در طراحی و توسعه کسب و کار خود لازم نیست به اندازه داشتن یک یا چند مغازه هزینه گزافی بپردازید و همچنین دامنه مشتری های شما از افراد محلی به افراد در سراسر ایران و حتی خارج از کشور گسترش می یابد. اگر فرصت راه اندازی سایت با ارزان ترین قیمت ممکن را داشته باشید، در مدت زمان کوتاهی می توانید تاثیرات شگرف آن را روی کسب و کار خود مشاهده کنید. اما چطور؟ ما به شما خواهیم گفت.

چرا باید به فکر راه اندازی سایت باشیم؟

به لطف وجود اینترنت، دنیای ارتباطات گسترش زیادی پیدا کرده است. هرکس که بتواند جایی برای دیده شدن خود پیدا کند، می تواند روی درآمد و افزایش پیشرفت کاری خود حساب کند. راه اندازی وب سایت دقیقا همین کار را برای شما می کند. باز کردن جایی در دنیای رنگارنگ اینترنت.

باور غلط: اغلب مردم فکر می کنند اگر کسب و کارشان در ابتدای کار است، پس هنوز برای ساخت وب سایت زود است. اگر هم صاحب یک کسب و کار پر درآمد و حرفه ای هستند و مشتریان خود را دارند، پس به وب سایت نیازی ندارند.

اما واقعیت این است که دسته اول برای بهبود کسب و کار خود و دیده شدن به ساخت وب سایت نیاز دارند. دسته دوم هم باید چشم انداز چند سال دیگر خود را بررسی کنند. بازار همواره در حال پیشرفت است. بنابراین مشتری های زمان حالشان قطعا جذب کسب و کارهای جدیدتر و پیشرفته تری می شوند که خدمات خود را از طریق یک سایت به تمام ایران عرضه می کنند.

امیدوارم اگر کوچکترین تردیدی برای شروع ساخت سایت خود برای بیزینستان دارید، برطرف شده باشد. زیرا اگر می خواهید پیشرفت کنید می توانید از روش های زیادی به فکر راه اندازی سایت با ارزان ترین قیمت ممکن باشید.

 

چطور هزینه طراحی سایت برآورد می شود؟

قطعا می دانید که برآورد هزینه برای سایت یک کسب و کار کوچک تفاوت بسیار زیادی با برآورد همان هزینه ها برای یک کسب و کار بزرگ دارد. شاید دوست داشته باشید یک حساب سرانگشتی کنید که چطور می توانید ساخت سایت ارزان را انجام دهید.

بنابراین باید ابتدا به چند سوال در مورد کسب و کار خود پاسخ دهید:

 

  • کسب و کار شما در چه مرحله ای قرار گرفته است؟

شما به عنوان مدیر یک مجموعه یا یک بیزینس، بهتر از هرکس دیگری می دانید که کسب و کار شما در چه مرحله ای قرار گرفته است. آیا در حال پیشرفت هستید؟ مشتریان ثابت خود را دارید؟ توانایی پرداخت هزینه ها را دارید و …

 

  • میزان مشتریان شما چقدر است؟

قطعا سایت را باید روی یک هاست با پهنای باند مشخص قرار دهید. بنابراین هرچه تعداد مشتریان و بازدیدکنندگان وب سایت شما بیشتر باشد، به یک وب سایت قوی تر و هاست با پهنای باند بیشتر نیاز دارید. هاست های قوی هزینه نگهداری بالایی هم دارند.

 

  • به چه نوع طراحی نیاز دارید؟

شما می توانید هم از طریق طراحی اختصاصی و هم کمک گرفتن از سایت سازهایی مانند وردپرس، سایت خود را طراحی کنید. انتخاب این گزینه مستقیم بر روی هزینه های نهایی شما تاثیر دارد.

 

 

از چه روش هایی برای طراحی وب سایت ارزان می توان استفاده کرد؟

طراحی وب سایت ارزان قطعا یک پیشنهاد وسوسه انگیز است. اما سوال این است که چطور می توان با حفظ امنیت و کیفیت سایت، آن را با ارزان ترین قیمت ممکن طراحی و لانچ کرد؟

روش های زیادی مثل طراحی اختصاصی، استفاده از وردپرس و سایت ساز های آماده وجود دارد. اما کدام روش برای شما مناسب است؟ این سوالی است که ممکن است بارها از خود بپرسید. اما قطعا یک متخصص یا شرکت که به صورت اختصاصی در این زمینه کار می کند، راهنمای بهتری برای شما خواهد بود.

در هر حال می توانید روش های زیر را امتحان کنید:

 

خودتان طراحی سایت یاد بگیرید

شاید روش عجیبی به نظر برسد. اما اگر در ابتدای کسب و کارتان هستید و یا می خواهید یک مهارت مفید یاد بگیرید و از آن در کسب و کار خود استفاده کنید، چرا طراحی سایت یاد نمی گیرید؟ این مهارت می تواند به شما کمک کند تا بهترین روش ها را برای طراحی بیاموزید.

این آموزش ها می تواند شامل CSS ،HTML و جاوا اسکریپت باشد. یادگیری آن ها ساده بوده و با یک مدرس و منتور حرفه ای می توانید از علم و دانشی که دارید حتی کسب درآمد هم کنید.

 

طراحی سایت خود را به دیگران بسپارید

این موضوع قابل درک است که شاید همه دوست نداشته باشند طراحی سایت یاد بگیرند. شاید حتی فرصت این کار را نداشته باشند. وقتی پای مدیریت یک بیزینس به میان می آید، حجم مسئولیت ها به قدری زیاد می شود که شاید فرصت یادگیری از بین برود.

بنابراین می توانید از شرکت های مطرح در زمینه طراحی سایت و سئو کمک بخواهید. برخی از آن ها می توانند به شما در ساخت و طراحی وب سایت ارزان کمک کنند.

 

مجموعه دارکوب را انتخاب کنید

شرکت دارکوب، بیش از 20 سال است که در زمینه طراحی و راه اندازی سایت با ارزان ترین قیمت فعالیت می کند. می توانید چه برای آموزش و چه برای سپردن پروژه طراحی سایت خود روی کمک آنها حساب کنید.

به کمک دارکوب، دیگر راه اندازی سایت با ارزان ترین قیمت ممکن یک امر محال نخواهد بود. شرکت دارکوب سعی کرده تمام افراد با بودجه ها و نیازهای متفاوت را تحت پوشش قرار دهد.

برای علاقه مندان به طراحی وب سایت ارزان قیمت در دارکوب، 3 روش وجود دارد که می توانید با توجه به بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

 

1. استفاده از قالب های از پیش طراحی شده

در این روش شما قالب های سریع و کاملا ایمنی را می توانید برای نصب روی وب سایت خود خریداری کنید. این قالب ها از پیش طراحی شده و می توانید حتی به میل خود تغییراتی در آن ایجاد کنید.

در کنار این موارد هزینه خرید آنها بسیار پایین بوده و با یک قیمت بسیار کم سایتی بهینه شده و سریع در اختیارتان قرار می گیرد.

 

2. استفاده از طراحی اختصاصی

قطعا وقتی صحبت از طراحی سایت اختصاصی می شود، هزینه های بالای آن نیز به میان می آید. اما در دارکوب، شما می توانید پایین ترین نرخ طراحی اختصاصی را مشاهده کنید. نه تنها سایت شما به صورت اختصاصی طراحی می شود، بلکه می توانید از مزایای دیگر آن نیز بهره ببرید.

از جمله این که دارکوب در تمام مراحل کار پشتیبان شما است، ایمن سازی و بهینه سازی آن را نیز بر عهده گرفته و آن را سازگار با موبایل طراحی می کند. به طور کلی یک مجموعه قوی در کنار شما است تا مطمئن شود، هر آنچه که می خواهید را با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت به دست می آورید.

 

3. پکیج دارکوب

یک طراحی سایت کاملا اختصاصی با امکاناتی فوق العاده که می تواند برای شروع یک کسب و کار قدرتمند بهترین انتخاب باشد. امکاناتی نظیر:

  • پیاده سازی سایت
  • ایمن سازی سایت
  • بهینه سازی سایت
  • آموزش کنترل پانل
  • یکسال پشتیبانی
  • درج اطلاعات وب سایت
  • طراحی سازگار با موبایل (ریسپانسیو)
  • طراحی قالب به صورت اختصاصی
  • طراحی صفحات داخلی سایت
  • تست Lighthouse
  • طراحی اپلیکیشن PWA (Android و IOS)

 

دارکوب به صورت 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته پشتیبان شما است و در تمام مراحل کار کنار شما است. چیزی که در کمتر شرکتی می توان آن را مشاهده کرد. البته دارکوب علاوه بر ارائه این خدمات، طراحی سایت، سئو و برنامه نویسی را آموزش نیز می دهد.

 

 

سخن آخر

در این مطلب در مورد اهمیت وجود وب سایت برای کسب و کارها صحبت کردیم. همچنین روش هایی که می توانید به کمک آن برای خود وب سایت ارزان قیمت تهیه کنید، به شما معرفی کردیم.

وب سایت ها دریچه هایی به دنیاهای بزرگتر و گسترده تر هستند. چه بخواهید طراحی سایت را یاد بگیرید و چه طراحی آن را به بقیه بسپارید، می توانید با خیال راحت از یک شرکت کاربلد کمک بگیرید و هر دو مورد را حتی با هم تجربه کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *