0

چه لباسی را با چه کفشی بپوشیم؟

ست کردن لباس با کفش

همواره شیک پوشی و زیبایی ظاهر جزو مهم‌ترین مواردی بوده که چه خانم‌ها و چه آقایان به آن توجه ویژه‌ای داشته‌اند. دانستن اصول ست کردن لباس‌ها و کیف و کفش می‌تواند تأثیر بسزایی در ظاهر هر فردی داشته باشد. رعایت این اصول می‌تواند چشم‌ها را به شما خیره کند! به همین دلیل، در این مطلب می‌خواهیم در مورد ست کردن لباس با کفش برای آقای صحبت کنیم. شما هم اگر می‌خواهید شیک پوش باشید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

نکات مهم خرید کفش

در هنگام خرید کفش‌، نکات زیر را به یاد داشته باشید:

  • سعی کنید کفش تک رنگ بخرید، زیرا شیک‌تر از کفش‌های رنگارنگ خواهد بود؛
  • هر مدل کفشی، قوانین خاص خود را دارد. به عنوان مثال پوشیدن اکسفورد سفید عجیب به نظر می‌رسد؛ اما کفش اسپرت سفید رنگ بسیار شیک خواهد بود و خودنمایی خواهد کرد؛
  • سعی کنید کفش رنگ تیره بخرید، زیرا جذاب‌تر از رنگ‌های روشن خواهد بود؛
  • اگر کفش با رنگ برجسته و پررنگ انتخاب می‌کنید، باید لباسی ساده و خنثی بپوشید تا کفش شما به چشم بیاید و دیده شود.

همچنین سعی کنید همیشه کفش‌های خود را از فروشگاه‌های معتبر بخرید. فروشگاه کفش سعیدی یک فروشگاه آنلاین در حوزه فروش کفش است که می‌توانید کفش‌های باکیفیت و زیبا را با قیمتی مناسب از این فروشگاه خریداری کنید.

ست کردن لباس با کفش

اصول ست کردن لباس با کفش را باید برای داشتن ظاهری شیک رعایت کنید. حال این اصول را می‌توان به شرح زیر بیان کرد:

شلوار جین مردانه و کفش مناسب آن

ست کردن لباس با کفش شلوار جین

این روزها شلوار جین طرفداران زیادی در بین خانم‌ها و آقایان دارد و به عنوان یکی از پوشاک ضروری مردانه به حساب می‌آيد. شاید وقتی می‌خواهید شلوار جین بخرید، به این فکر کنید که با هر کفشی ست می‌شود؛ اما باید بگوییم که اینطور نیست. ست کردن اصولی دارد که برای همه انواع لباس‌ها و کفش‌ها صدق می‌کند. اگر بخواهید شلوار جین را در موقعیت‌های رسمی یا محل کار بپوشید، می‌توانید آن را با کفش‌های مجلسی و چرمی ست کنید. برای مهمانی‌ها و دروهمی‌ها هم می‌توانید شلوار جین را با نیم بوت بپوشید. اگر شلوار جین خود را کمی تنگ و چسبان و بوت را ساق‌دار انتخاب کنید، ظاهری بی‌نظیر خواهید داشت.

اگر شلوار جین شما زاپ‌دار و مدل جدید است، می‌توانید آن را با کتانی ست کنید. مدل کتانی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد؛ اما خرید کتونی سفید ظاهر فوق‌العاده‌ای برای شما به ارمغان می‌آورد.

شلوار اسلش مردانه و کفش مناسب آن

اسلش مردانه

در اصول ست کردن لباس با کفش، باید بدانید که چه کفشی را با شلوار اسلش مردانه بپوشید. دنیای مد و پوشاک پیشرفت بسیاری کرده و تحول عظیمی در پوشاک و تیپ خانم‌ها و آقایان رخ داده است. شلوار اسلش مردانه یکی از انواع پوشاکی است که از وقتی وارد بازار شده، حتی توانسته جای شلوار جین را هم بگیرد! آقایان در اکثر موقعیت‌ها شلوار اسلش می‌پوشند. از آنجایی که این شلوار، راحتی است، کتانی بهترین انتخاب برای ست کردن با آن خواهد بود. با این حال، ست کردن کفش با شلوار اسلش برای موقعیت رسمی بسیار دشوار و محدود خواهد بود. هر کفشی را نمی‌توان با شلوار اسلش ست کرد. با این وجود، کفش چوکا به اندازه کتانی‌ها زیبا و اسپرت هستند و با شلوار اسلش به خوبی ست می‌شوند. شاید بتوانید از کفش‌هایی با جنس چرم جیر هم استفاده کنید؛ اما در نهایت توصیه ما به شما خرید کفش کتانی است.

کت و شلوار مردانه و کفش مناسب این لباس

ست کردن لباس با کفش کت و شلوار

یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین لباس‌های مردانه برای موقعیت‌های رسمی و مهمانی‌ها خاص و مهم، کت و شلوار استو. هر کفشی را نمی‌توان با کت و شلوار ست کرد. گفتنی است که در گذشته انتخاب‌های زیادی برای کت و شلوار نبود و خیلی مدل‌های مختلفی از این نوع لباس وجود نداشت. اما امروزه مدل‌های متنوعی از کت و شلوار در بازار موجود است که برای هر کدام باید کفش مناسب خود را انتخاب کنید و بپوشید. به عنوان مثال می‌توانید یک کت شش دکمه بخرید و وقتی آن را پوشیدید، همه دکمه‌ها را باز بگذارید. دیگر مجبور نیستید برای ست کردن لباس با کفش، کفش‌های مجلسی و رسمی نوک تیز قدیمی را بپوشید. امروزه می‌توانید بوت‌های دربی یا کفش آکسفورد را با کت و شلوار خود ست کنید.

اگر کت مدل جدیدی خریدید که به خوبی با تیشرت شما ست می‌شود، دست‌تان کمی بازتر خواهد بود. شما می‌توانید با این مدل لباس کتانی بپوشید و از کفش‌های رسمی دوری کنید!‌ بهتر است به سراغ کتانی‌های مینیمال بروید. همچنین بهتر است پاچه شلوار و کتانی، کمی از هم فاصله داشته باشند. در این حالت، تیپ شما خیلی جذاب‌تر خواهد بود.

کفش‌هایی مانند Brogues یا بوت‌های چرمی برای کت بافت یا پشمی مناسب‌تر هستند. فقط حواستان باشد به سراغ بوت‌های مخصوص کوه‌نوردی نروید!

تیپ رسمی یا تاکسیدو و کفش مناسب آن

تاکسیدو

اگر می‌خواهید تیپ رسمی یا تاکسیدو داشته باشید،‌ کفش‌هایی که می‌پوشید هم باید رسمی باشند. همچنین کفش شما باید تا جای ممکن ساده و بدون طرح باشد. برای شیک‌ و گران‌تر دیده شدن تیپ‌تان بهتر است کفش‌های مخمل یا چرم را بخرید. البته توصیه می‌کنیم به سراغ کفش‌های چرم خیلی براق نروید، زیرا خیلی گران به نظر نمی‌رسند و تیپ شما را خراب خواهند کرد.

شلوار کتان رنگی و کفش مناسب آن

ست کردن لباس با کفش شلوار کتان رنگی

شلوار کتان رنگی هم یکی دیگر از انواع لباس‌هایی است که در بین خانم‌ها و آقایان بسیار محبوب شده است. البته دانشجویان بیشتر از این لباس استفاده می‌کنند و باید اصول ست کردن لباس با کفش را بدانید. باید بگوییم که برای شلوار دانشجویی باید کفش دانشجویی هم بپوشید. شما می‌توانید با شلوار کتان رنگی، کفش‌ قایقی بپوشید. برای فصل تابستان از کفش قایقی یا کالج و برای فصل زمستان از بوت‌های قایقی استفاده کنید. همچنین کفش‌های Brogues هم به خوبی با شلوار کتان رنگی ست می‌شوند. پس معطل نکنید و خرید کفش راحتی مردانه را در اولویت خود قرار دهید.

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم، ست کردن لباس با کفش اصول خاص خود را دارد و باید آن‌ها را بدانید تا بتوانید تیپ جذاب و خیره‌کننده‌ای داشته باشید. در این مطلب چند لباس پرطرفداری که اکثر آقایان آن‌ها را می‌پوشند و کفش‌های مناسب آن‌ها را به شما معرفی کردیم. امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید کفش مناسب لباس خود را خریداری کرده و تیپ مورد علاقه‌تان را داشته باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *