0

سرم دور چشم ضد تیرگی و پف حاوی کافئین 5% اوردینری

پوست دور چشم حساس ترین و نازک ترین قسمت پوست بدن ما است. از این رو بسیار آسیب پذیر بوده و اغلب اولین ناحیه ای است که علائم ناشی از پیری و افزایش سن را بروز می دهد. سیاهی و تیرگی، پف، خطوط و چروک و … از جمله شایع ترین مشکلات نواحی دور چشم هستند. سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری ضد تیرگی و پف یک سرم بسیار موثر جهت بازسازی پوست اطراف چشم است. در ادامه این مطلب در رابطه با مزایا و اثرات این محصول سخن می گوییم.

 

معرفی سرم دور چشم ضد تیرگی و پف حاوی کافئین 5% اوردینری

سرم دور چشم ضد تیرگی و پف حاوی کافئین 5% اردینری دارای حجم 30 میلی لیتر و محصول کشور کانادا می باشد. این سرم یکی محصول درمانی با اثربخشی بالا جهت بهبود پف و حلقه های تیره اطراف چشم است. سرم دورچشم ضدتیرگی اردینری بافت سبک و جذب سریعی دارد. این سرم سبب ایجاد حس سنگینی در ناحیه دور چشم نمی شود.

 

مزایای استفاده از سرم دورچشم اردینری مدل Caffeine Solution 5% + EGCG

سرم ضد پف و تیرگی دور چشم اوردینری حاوی کافئین 5% و سایر ترکیبات روشن کننده مانند EGCG می باشد. این سرم میزان گردش خون دور چشم را افزایش داده و این گونه سبب بهبود پف، لک و تیرگی های دور چشم می شود. این سرم با داشتن ترکیباتی قدرتمند و موثر به مرور موجب روشن و یکدست تر شدن پوست اطراف چشم ها خواهد شد. سرم The Ordinary Caffeine Solution 5% + EGCG دارای خواص التیام بخش و ضد التهاب نیز می باشد. این محصول به کمک آنتی اکسیدانی از پوست دور چشم در برابر عوامل آسیب رسان محیطی مانند آفتاب و آلودگی ها محافظت می کند. این سرم همچنین آثار خستگی و پف دور چشم را کاهش داده و به بهبود ظاهر خطوط و سیاهی زیر چشم کمک می نماید.

سرم دورچشم ضد تیرگی و پف کافئین سولوشن اوردینری برای چه کسانی مناسب است؟

این سرم دور چشم اوردینری برای انواع پوست ها مناسب است. این سرم برای کسانی که ناحیه دور چشمشان دچار پف و سیاهی و حلقه های تیره می باشد، یک انتخاب ایده آل است. همچنین مصرف آن به افرادی که در اثر بی خوابی، استرس و فشارهای محیطی هستند یا همواره خسته به نظر می رسند، توصیه می شود. این محصول دارای فرمولاسیونی کاملا وگان بوده و تست حیوانی نیز ندارد. از این رو برای افراد گیاه خوار نیز قابل استفاده می باشد.

 

سرم دورچشم ضدتیرگی و ضدپف کافئین اردینری حاوی چه موادی می باشد؟

سرم دورچشم ضد تیرگی و پف کافئین سولوشن The Ordinary حاوی کافئین با غلظت بسیار بالای 5 درصد می باشد. کافئین یک آنتی اکسیدان است که در مراقبت از پوست بسیار موثر می باشد. آنتی اکسیدان ها از پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد که کلاژن پوست را تخریب کرده و باعث ایجاد خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی و شل شدن پوست می شوند، محافظت می کنند. علاوه بر این، کافئین یک ماده ضد تیرگی و روشن کننده و ضد پف می باشد. این ماده با افزایش جریان گردش خون دور چشم به بهبودی این مشکلات کمک می کند. کافئین ضمن کمک به ترمیم و بازسازی پوست، در کاهش سلولیت نیز موثر است.

یکی دیگر از مواد موثر و فعالی که در فرمولاسیون این محصول به کار رفته، ماده (Epigallocatechin Gallatyl Glucoside) EGCG می باشد. این ماده که برگرفته از برگ های چای سبز است، نوعی پلی فنول با خواص آنتی اکسیدانی، تسکین دهنده و ضد پیری می باشد. ماده EGCG در کنار کافئین در کاهش سیاهی دور چشم فوق العاده موثر عمل می کند. این ترکیبات همچنین از پوست در برابر عوامل استرس زای محیطی محافظت می نمایند.

 

آیا می توان از سرم دور چشم کافئین اردینری هر روز استفاده نمود؟

توصیه می کنیم برای نتیجه بخشی بیشتر، از سرم کافئین سلوشن 5% + EGCG اوردینری دو بار در روز، صبح و شب استفاده کنید. سرم را با حرکات ضربه ای و آرام به پوست زیر چشم و روی استخوان گونه بزنید.

 

آیا سرم دورچشم کافئین سلوشن 5% + EGCG اردینری واقعا موثر است؟

مطالعات مستقل نشان داده اند که استفاده موضعی از کافئین می تواند به کاهش سیاهی دور چشم و همچنین کاهش پف کمک کند. اما میزان اثربخشی این محصول به وضعیت پوست دور چشم شما بستگی دارد. برای دستیابی به نتایج قابل مشاهده باید ابتدا علت سیاهی و پف دور چشم شما مشخص شود. با این وجود، در صورت استفاده منظم و روزانه از این سرم، پف و سیاهی دور چشم به طور موثری کاهش می یابد. البته گودی زیر چشم که می تواند باعث ایجاد سایه های تیره و قابل مشاهده در زیر چشم شود را نباید با سیاهی دور چشم اشتباه گرفت. زیرا گودی ها تنها با تزریق فیلر درمان می شوند.

چه مدت باید از سرم دور چشم کافئین سلوشن اوردینری استفاده کرد؟

سیاهی و تیرگی و پف دور چشم معمولاً به راحتی قابل درمان نیستند، خصوصا اگر دلیل این مشکلات، مسائل ژنتیکی باشد. از این رو برای درمان مشکلات ناحیه دور چشم باید صبور بوده و به آن زمان بدهید. ولی اگر حلقه های تیره دور چشم ناشی از رنگدانه ها باشد، استفاده منظم از این محصول برای شما فوق العاده مفید می باشد. این سرم به خوبی پف چشم ها که ناشی از خواب نامناسب و ناکافی و با گریه های شدید باشد را بهبود می دهد. بهتر است از این محصول دو بار در روز و به مدت چند هفته به طور مداوم استفاده کنید تا اثرات چشمگیر آن را مشاهده نمایید.

 

سرم برطرف کننده تیرگی دور چشم کافئین سلوشن Ordinary چه عوارضی دارد؟

سرم دورچشم ضد تیرگی و پف کافئین سولوشن برند The Ordinary فاقد مواد شیمیایی مضر و خشن مانند الکل، پارابن، سولفات، روغن های معدنی، سیلیکون، گلوتن و عطر می باشد. از این رو باعث ایجاد حساسیت نمی شود. ولی باید این را در نظر داشته باشید که این سرم پوست را آبرسانی نمی کند. بنابراین ممکن است باعث ایجاد احساس خشکی در این نواحی شوید. برای رفع این مشکل می توانید پس از مصرف این سرم بر روی پوست، از یک کرم آبرسان و مرطوب کننده دور چشم نیز استفاده نمایید.

 

سرم دورچشم کافئین اردینری تا چند وقت قابل استفاده است؟

بهترین زمان استفاده از سرم دور چشم کافئین برند اوردینری تا 12 ماه پس از باز نمودن درب محصول می باشد.

 

سرم روشن کننده دور چشم کافئین اردینری با چه محصولاتی تداخل مصرف دارد؟

زمانی که از محصولات حاوی رتینول و کافئین به طور همزمان استفاده کنید، کافئین می تواند اثرات التهابی رتینول را تشدید نماید. از این رو در صورت مصرف همزمان این دو، ممکن است شاهد مواردی مانند قرمزی، سفتی یا ناراحتی پوستی شوید. در این صورت باید استفاده از هر نوع مواد اکتیو و فعالی را متوقف نمایید.

 

سرم دور چشم کافیین The Ordinary اصل ساخت کدام کشور می باشد؟

سرم کافئین اردینری یکی از محصولات تخصصی از برند کانادایی اوردینری است. این سرم علاوه بر کشور کانادا که مبدا این برند است، در کشورهایی مانند انگلیس، سوئد، کره جنوبی و … نیز تولید می گردند. شما می توانید سرم کافئین اوردینری اصل را از فروشگاه رایا میکاپ تهیه نمایید. این فروشگاه، محصولات اصل اوردینری را به صورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسب از نمایندگی های مجاز آن وارد کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی خرید سرم دورچشم ضد تیرگی و پف کافئین سولوشن اوردینری کلیک کنید.

 

چه راه هایی برای تشخیص سرم کافئین سلوشن اردینری اصل از فیک وجود دارد؟

محصولات اوردینری جزو آن دسته از محصولاتی هستند که نمونه های فیک و تقلبی آن ها به میزان زیادی در بازار وجود دارد. بنابراین در هنگام خرید باید به مشخصات ظاهری محصول دقت کنید. به عنوان مثال می توانید بسته بندی سرم کافئین سلوشن اردینری را با بسته بندی این محصول در سایت اصلی برند مقایسه کنید. اگر در ظاهر بسته بندی، نوار دور جعبه و فونت نوشته های روی بطری، حجم و غلظت سرم، ظاهر قطره چکان و … شاهد تغییرات غیر معمولی بودید، به اصل بودن آن شک کنید. علاوه بر آن می توانید بچ کد درج شده روی سرم را نیز چک نمایید. ولی باید بدانید که این موارد راه قطعی تشخیص اصل یا فیک بودن سرم نمی باشد. بنابراین تنها راه قطعی تشخیص و اطمینان به اصل بودن سرم کافیین اردینری، خرید از فروشگاه معتبر است. فروشگاه رایامیکاپ محصولات برن اوردینری را با قیمت مناسب و مستقیما از نمایندگی اوردینری وارد کرده تا محصولی اورجینال را به دست مصرف کننده برساند. در صورت تمایل به مطالعه بیشتر یا خرید این محصول میتوانید روی خرید سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری کلیک نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *