0

ارسال پیام عمومی تلگرام

ارسال پیام عمومی تلگرام

ارسال پیام عمومی تلگرام چگونه انجام می شود و چه کاربردی برای کسب و کار ما دارد؟

یکی از برنامه های پیام رسان فوری و قوی تلگرام (Telegram) می باشد.این برنامه ویژگی هایی مانند متن باز بودن،چند پلتفرمی و همچنین مبتنی بر رایانش ابری می باشد.این برنامه و پیام رسان قوی،توسط‌ دو شخص روسی به نام های «پاول دورف» و «نیکلای دورف»که دو برادر بودند این برنامه را طراحی و کردند و سپس منتشر نمودند.قطعا تلگرام از محبوب ترین و پرطرفدار ترین اپلیکیشن ها در بین کشور ایران می باشد.

پیام رسان تلگرام (Telegram) از اپلیکیشن های پیام رسانی و کاربردی می باشد که با دارا بودن قابلیت های زیاد و مختلف باعث شده کاربران با امنیت بالا با یکدیگر تعامل‌و ارتباط برقرار نمایند. برنامه تلگرام در کشور ایران توانسته است محبوبیت قابل توجهی را کسب کند و در برابر اپلیکیشن های دیگر پیام رسان فوری از جمله واتس آپ توانست تعداد کاربرهای بالایی را در کشور طرفدار و مخاطب خود کند.

همان‌طور که گفته شد تلگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در بین افراد بوده و تبلیغات در این نرم‌افزار یکی از روش‌های مؤثر برای بازاریابی و جذب مشتری است. صاحبان کسب‌وکار می‌توانند با تبلیغات هدفمند در این پیام‌رسان به کسب‌وکار خود توسعه و رونق بخشند. یکی از روش‌های بسیار ساده و مناسب برای تبلیغات در تلگرام، استفاده از نرم‌افزار ارسال پیام انبوه در تلگرام است. برای این منظور باید از نرم‌افزارهای جانبی که مخصوص این کار نوشته‌ شده‌اند استفاده کنید.

شما هم جزو کسانی هستید که قصد ارسال انبوه پیام در تلگرام را دارند؟ حدس می‌زنم هدف شما از این کار ارسال پیام به لیست مشتریان فعلی یا افزایش ممبر کانال تلگرامتان باشد. در این مقاله همه چیز را درباره ارسال پیام عمومی تلگرام (انبوه) توضیح خواهم داد.

ارسال پیام عمومی تلگرام چیست؟

تلگرام به عنوان یکی از پر مخاطب ترین پیام رسان‌های حال حاضر جهان همه روزه به میلیون‌ها کاربر سرویس‌های ویژه‌ ای ارائه می دهد. در ایران بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال در تلگرام حضور دارند. این مساله باعث شده است که تلگرام به عنوان، بستری بسیار مناسب برای تبلیغات کسب و کار های مختلف به حساب می آید. یکی از پر بازده ترین روش های تبلیغ در تلگرام، ارسال انبوه پیام در خصوصی کاربران می باشد.

آیا امکان ارسال پیام عمومی (انبوه) در تلگرام وجود دارد؟

ارسال پیام انبوه تلگرام بی‌شک یکی از بهترین راه‌های تبلیغات در تلگرام است.و حال این سوال برای کاربران همیشه مطرح است که آیا امکان ارسال پیام انبوه در تلگرام وجود دارد ؟جوابی که میتوان داد هم بله و هم خیر است،به هیچ عنوان از طریق خود برنامه تلگرام نمی توانید این کار را انجام دهید همانطور که میدانید در پلتفرم تلگرام اگر به بیش از چند نفر ناشناس یا افرادی که مخاطب شما نیستند پیام ارسال کنید تلگرام شمار را به عنوان اسپم شناسایی می کند و توسط تلگرام بن می شوید و دیگر نمی توانید با اکانت خود به دیگران پیام دهید.2 راه برای ارسال پیام عمومی در تلگرام وجود دارد : روش اول ربات تلگرامی و روش دوم نرم افزار ارسال پیام عمومی که سایت فست تلگرام این امکان را برای شما مهیا کرده است.

ارسال پیام عمومی تلگرام

 

تبلیغات در تلگرام به چه صورت است ؟

تبلیغات در این اپلیکیشن شاید در ظاهر کار چندان سختی نیست ولی در واقع پیچیده و نیاز به مهارت و تخصص دارد تا بازدهی مناسب و نتیجه ی دلخواه را برای صاحبان کسب و کار داشته باشد .ما در این مطلب شما را راهنمایی میکنیم تا با کمک ما در راستای تحقق اهدافتان قدم بردارید .برای تبلیغات در تلگرام راه های متعددی وجود دارد این روش ها عبارتند از تبلیغات گسترده تلگرام که شامل تبلیغات گسترده کانال های تلگرام،تبلیغات گسترده سوپر گروه ها و تبلیغات گسترده نوتیفیکیشن می باشد،ممبر گروه به گروه و پیام انبوه تلگرام که در این مطلب این روش یا خرید ارسال پیام انبوه تلگرام را به اختصار توضیح می دهیم.

نحوه ی ارسال پیام عمومی (انبوه) در تلگرام به چه صورتی است؟

در پیام‌رسان تلگرام به دو روش این کار انجام می‌شود:

  1. ارسال پیام انبوه در چت خصوصی: این روش زمانی قابل اجرا می‌باشد که شما لیستی از شماره را در اختیار دارید و می‌خواهید به همه آن شماره‌ها پیام ارسال کنید که مطمئنا مزیت این روش، بازدید بیشتر آن خواهد بود زیرا افراد به پیام‌های ارسالی در چت خصوصی خودشان توجه ویژه‌ای می‌کنند.
  2. ارسال پیام انبوه در گروه: ارسال پیام انبوه در گروه به این صورت است که شما یک گروه پرجمعیت را در نظر می‌گیرید و پیامتان را در آن ارسال می‌کنید. و از آنجایی که تلگرام قابلیت سوپرگروه را هم دارد تعداد نفرات در این گروه‌ها نامحدود می‌باشد و برای بازدهی بیشتر تبلیغات کاملا مناسب است.

پیام عمومی تلگرام بسیار پر کاربرد است چرا که علاوه بر اینکه بازدهی بسیار بالایی نسبت به سایر روش ها دارد ما می توانیم با ارسال پیام عمومی را به اعضایی خاص ارسال کنید این اعضا می توانند خانم و یا آقا باشند و حتی می توانند در منطقه خاص از دنیا قرار داشته باشند و یا اعضایی خاص با دسته بندی خاص باشند. این مورد لازم به ذکر است که اعضای هدفمندی که در روش افزایش اعضا با پیام انبوه تلگرام جذب می کنید بسیار با کیفیت بوده و بازدهی بسیار بالایی خواهند داد.

سوالات متداول

آیا محدودیتی در تعداد پیام عمومی ارسالی در تلگرام وجود دارد ؟

  • شما در حالت عادی قادر نخواهید بود به بیش از 20 تا 30 نفر پیام عمومی یک نواخت ارسال کنید چرا که به دلیل سوء استفاده های کاربران انجام این عمل به گونه ای غیر ممکن شده است اما ما آن را ممکن ساخته ایم و قادر هستیم به بیش از بیست هزار نفر در طول روز پیام ارسال کنیم.

گروه یا کانال؟ کدام یک برای شما مناسب است؟

  • از آنجا که می‌توانید گروهی را با یک کانال پیوند دهید و فعالیت گروه را برای تبدیل شدن به یک کانال محدود کنید، چرا هر دو را امتحان نکنید تا بفهمید کدام یک برای جامعه‌ی شما بهتر کار می‌کند.

ارسال پیام انبوه تلگرام به چند روش انجام می شود؟

  • ارسال با استفاده از بانک شماره موبایل ممبرها
  •  ارسال با استفاده از بانک ID/نام‌کاربری ممبرها

دو روش ارسال پیام چه تفاوت هایی با هم دارند؟

  • در روش ارسال پیام انبوه به  وسیله بانک شماره موبایل به دلیل اینکه هر کدام از این شماره ها ممکن است در لحظه غیر فعال و یا در وضعیت پاک شده قرار بگیرند.  اما در روش دوم که با استفاده از بانک ID های تلگرام فعال انجام می شود، با خیال راحت می توانید هر آنچه که می خواهید به مخاطبان خود  ارسال کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *