0

بررسی تلویزیون سامسونگ Q70B

سامسونگ، ابر قدرتی در زمینه‌ی تولید لوازم برقی و خانگی می‌باشد که بیش از ۶۰ سال است محصولات و لوازم رده‌ بالا و با کیفیت خود را به سراسر دنیا عرضه می‌کند. این کمپانی معتبر و شناخته شده در سال ۲۰۲۲ یکی از تلویزیون‌های خود را به بازار رقابت وارد نمود. این دستگاه مورد توجه طیف وسیعی از افراد در سراسر دنیا قرار گرفت و طرفداران خاص خود را پیدا کرد. این دستگاه بی‌نظیر که اکنون محبوبیت پیدا کرده است مجهز به امکانات ایده‌آل و منحصر به فردی می‌باشد که لازم است آن‌ها را باهم بررسی نماییم. تلویزیون سامسونگ Q70B که یکی از سیستم‌های مرغوب این کمپانی جهانی است، دستگاهی پرکاربرد بوده و مورد توجه جامعه‌ی گیمینگ و سرگرمی نیز قرار گرفته است.

مواردی که در بررسی تلویزیون سامسونگ Q70B اهمیت دارند، به شرح زیر می‌باشند:

۱) سری و سال ساخت

کمپانی سامسونگ در سال ۲۰۲۲ یکی دیگر از تلویزیون‌های محبوب خود را طراحی و تولید نموده است. تلویزیون سامسونگ Q70B جزء محصولات سری ۷ است و مدل جایگزین تلویزیون سامسونگ Q70A می‌باشد که در سال ۲۰۲۱ عرضه شده بود. این تلویزیون با مدل‌های QA55Q70BAUXZN، QA55Q70BAUXSA و QA55Q70BAKXXT نیز شناخته می‌شود که از آن برای تماشای فیلم و سریال حرفه‌ای، گیمینگ و بازی‌های متنوع در مصارف خانگی و اداری استفاده می‌شود.

۲) سایز صفحه نمایش

سایز صفحه نمایش تعیین می‌کند که تلویزیون برای چه متراژی مناسب و کاربردی می‌باشد. تلویزیون سامسونگ Q70B که سیستمی محبوب و پرطرفدار از سال ۲۰۲۲ است در ۴ سایز ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچ تولید شده است. این کمپانی برای برآورد کردن نیاز همه‌ی افراد و با توجه به سلیقه‌ی مخاطبان، انتخاب سایز مناسب را به عهده‌ی کاربر گذاشته و وظیفه‌ی خود را در قبال سایزهای متنوع انجام داده است.

۳) طراحی ظاهری مدرن و منحصر به فرد

خرید تلویزیون سامسونگ در هر صورت زیبایی و منحصر به فرد بودن را برای شما به ارمغان می‌آورد. زبان طراحی AirSlim در تلویزیون سامسونگ Q70B صفحه نمایشی مدرن با ظاهری مینیمال و کاملا نازک ۲.۵ سانتی‌متری را ایجاد کرده است که محیطی ایده‌آل و خاص را برای شما به ارمغان می‌آورد. صفحه نمایشی که از ۴ طرف دارای یک قاب ظریف و باریک می‌باشد و بسیار خلاقانه برای افزایش تمرکز کاربر به هنگام تماشای فیلم و سریال به سبک سینما طراحی شده است. پایه‌ی ایستاده‌ی وسط چین که کاملاً امن، تلویزیون را بر روی میز دکوری و دلربای شما نگه می‌دارد و سبب خلق فضایی چشم‌نواز در خانه‌ی شما می‌گردد. امکان اتصال به دیوار تلویزیون سامسونگ Q70B توسط براکت فراهم شده است که دکوراسیون محیط را با رنگ مشکی بدنه بر روی دیوار دلخواه چند برابر زیبا می‌کند.

۴) بررسی صفحه نمایش در تلویزیون سامسونگ Q70B

تلویزیون یار قدیمی هر خانه‌ای است و با پیشرفت تکنولوژی همواره با امکانات جدیدتری تولید و عرضه می‌گردد. تلویزیون سامسونگ Q70B به صفحه نمایشی از نوع QLED مجهز شده است که یک تکنولوژی جدید در ساخت تلویزیون‌های امروزی می‌باشد. فناوری کیولد ترکیبی از کوانتوم و LED است و یک رقیب پر و پا قرص برای OLED در ال جی به‌شمار می‌رود. این نوع صفحه نمایش در خلق صحنه‌هایی با کنتراست بالا نقش اساسی داشته و توانایی نمایش رنگ مشکی عمیق را بر عهده دارد. در این نمایشگر رنگ‌ها بسیار جذاب و با نور پس زمینه‌ی Edge LED نمایش داده می‌شوند.

۵) نوع پنل

در تلویزیون سامسونگ Q70B پنلی از نوع VA به چشم می‌خورد که از آرایش عمودی نقاط تشکیل شده است. این پنل در دنیای تلویزین‌ها به کنتراست بالا و خلق صحنه‌هایی با رنگ طبیعی و زنده، کاملا مشهور است. این پنل در محیط‌های تاریک نیز قادر است تصاویری واضح با شفافیت بالا نمایش دهد و در ایجاد رنگ مشکی عمیق بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند.

۶) خلق تصویر واضح و شفاف

کیفیت تصویر 4K با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل در تلویزیون سامسونگ Q70B حکم‌فرما است به گونه‌ای که ویدئوها را با ظرافت بالا به نمایش جزئیات وا می‌دارد. سامسونگ در تولید این تلویزیون از پردازنده‌ای پر کاربرد نظیر Quantum Processor 4K بهره می‌برد. این پردازشگر با تجزیه و تحلیل داده‌های دریافتی می‌تواند با ارتقا کیفیت تصاویر، صحنه‌ها و ویدئوهایی با وضوح بالا و شفافیت خیره کننده نمایش دهد. تکنولوژی‌های پرکاربردی در این تلویزیون جهت افزایش کیفیت و وضوح تصاویر به کار رفته‌اند که به کمک آن‌ها هر نوع محتوایی با کیفیت بالا اجرا می‌شود.

۷) پخش صداهای با کیفیت

اجرای صدای واضح در تلویزیون سامسونگ Q70B به عهده‌ی سیستم صوتی پرقدرت است. قدرت خروجی صدا در این سیستم صوتی ۲۰ وات بوده و صداها را از طریق ۲ کانال صوتی قوی هدایت می‌کند. این صداها از طریق بلندگوهایی که در بخش زیرین تلویزیون تعبیه شده‌اند، در محیط به صورت یکنواخت پخش می‌گردند. این سیستم صوتی به فرمت‌های فناوری دالبی و تکنولوژی OTS Lite مجهز شده است که صداها را مانند سینما پخش نموده و موجی حرکت صدا و تصویر باهم می‌شوند. صوت‌های متنوع با کیفیت بالا و وضوح دیالوگ‌ها توسط این سیستم صوتی انجام می‌گیرد.

۸) رفرش ریت و اجرای حرفه‌ای گیمینگ

تلویزیون سامسونگ Q70B با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز طراحی شده و یکی از دستگاه‌های ضروری و مناسب برای افرادی است که علاقه‌مند با گیمینگ و دنیای بازی‌ها هستند. رفرش ریت ۱۲۰ هرتز سبب پردازش سریع داده‌ها و تصاویر می‌شود و برای ویدئوها و صحنه‌هایی از فیلم‌های ماجرایی که با سرعت بالا پخش می‌گردند، تصاویری شفاف، بدون محو شدن و تار شدن را بر روی صفحه نمایش ارائه می‌دهد.همچنین برای اجرای بازی‌هایی که نیازمند سرعت بالا هستند، مانند؛ بازی‌های مسابقاتی، ماشین‌رانی و موتور سواری،و …سبب نمایش صحنه‌هایی بی نقص شده و تجربه‌ی یک بازی عالی و ایده‌آل را برای شما به ارمغان می‌آورد.

۹) درگاه‌های ارتباطی برای اتصال آسان

ارتباط در تلویزیون سامسونگ Q70B به کمک درگاه‌ها قابل انجام می‌شود و توسط پورت‌ها می‌توانید سایر سیستم‌ها و دستگاه‌ها را به این تلویزیون متصل نمایید. پخش محتوای متنوع و گوناگون از طریق این اتصال‌ها و ارتباط بی‌سیم با اینترنت و بلوتوث به سادگی فراهم می‌گردد.

۱۰) سیستم عامل تایزن برای دسترسی به برنامه‌ها

سیستم عامل تایزن در تلویزیون سامسونگ Q70B موجب ایجاد یک تنظیمات کلی شده و دسترسی به برنامه‌ها را از طریق یک منوی شیک و خارق‌العاده فراهم می‌کند. تایزن یکی از سیستم‌ عامل‌های پر قدرت و توسعه یافته می‌باشد و با سرعت و دقت عمل بالایی که در پردازش محتواها دارد، از اعتبار و محبوبیت بالایی برخوردار است.

جمع‌بندی

بررسی تلویزیون سامسونگ Q70B در فروشگاه اورجیمال ما را متوجه کرد که این دستگاه یک تلویزیون با کیفیت تصویر بالا و صدای بی‌نظیر است. این تلویزیون از سامسونگ، مجهز به امکانات و فناوری‌های لازم جهت اجرای انواع بازی‌ها می‌باشد و باعث می‌شود در دورهمی‌ها از تجربه‌ی گیمینگ حرفه‌ای لذت ببرید. برای خرید تلویزیون سامسونگ Q70B در سایزهای مختلف و همچنین سایر مدل‌های تلویزیون سامسونگ پیشنهاد ما این است با کارشناسان با تجربه در فروشگاه اورجیمال تماس بگیرید.
منبع : خرید تلویزیون از بانه و گناوه | www.orgimall.com

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *