0

فروش کپسول آتش نشانی دژ

فروش کپسول آتش نشانی دژ

از وسایل ضروری برای هر ساختمان و آپارتمانی وجود یک کپسول آتش نشانی co2 است خرید و فروش کپسول آتش نشانی 4 کیلویی پودری توسط نمایندگیهای فروش معتبر آن در سراسر کشور امکان پذیر است.

کپسول آتش نشانی 4 کیلویی پودری به منظور خاموش نمودن مقدار آتش وسیع استفاده می شود این کپسول آتش نشانی قابلیت حمل و نقل بصورت دستی را دارد و مخزن آن از ترکیباتی چون: آب، پودر، گاز دی اکسید کربن تشکیل شده است که بوسیله ضامن آن می توانید بیورسال را بر روی آتش بی افکنید.

اگر شما هم قصد خرید کپسول آتش نشانی را بصورت عمده دارید بدین امر می توانید با شماره تماس درج شده درون سایت فروش آراد برندینگ تماس حاصل نمایید یا اینکه با مراجعه به وب سایت فروش ما خرید خود را براحتی ثبت سفارش نمایید.

کپسول آتش نشانی پودری دارای یک مخزن استوانه ایی بوده که مقادیر استانداردی در وزنهای مختلفی چون 2 کیلویی، 4 کیلویی، 8 کیلویی از مقدار پودر خاموش کننده آتش در درون آن نهادینه شده و تحت یک فشار گازی با استفاده از کشیدن ضامن آن به بیرون ریخته می شود این فشار تحت استفاده از گازی به نام ازت و Co2 استعمال می شود به منظور رویت فشار گاز از یک فشارسنج بر روی محصول استفاده می شود درجه هایی بروی بدنه درج شده است که موقعیت مناسب درجه ها در ساعت 12 می باشد.

فروش کپسول آتش نشانی 4 کیلویی

از کپسولهای آتش نشانی 4 کیلویی به منظور خاموش نمودن: آتش سوزی در اثر شعله وری چوب، لاستیک، کاغذ، آتش سوزی ناشی از اتصالیها، مواد نفتی، گازوئیلی، روغنها، مایعات و دیگر موارد استعمال می شود.

فروش کپسول آتش نشانی 4 کیلویی

کپسول آتش نشانی پودری بیشترین استعمال را در خاموش نمودن آتش دارد و فروش کپسول آتش نشانی دژ آتش نشانی 4 کیلویی با قیمت مناسب به متقاضیان سود خوبی را داشته باشید در کپسولهای آتش نشانی پودری از گازی به نام مونوآمونیوم فسفات نیز استعمال می شود که این گاز بیشترین عملکرد را در خاموش نمودن سریع آتش دارد و معمولا تحت عنوان کپسول آتش نشانی 4 کیلویی ABC معروف می باشد.

فروش کپسول آتش نشانی 4 کیلویی در مراکز فروش معتبر آن انجام می شود شما می توانید به منظور خرید کپسول آتش نشانی 4 کیلویی یا شارژ این محصول به نمایندگیهای مراکز فروش در سراسر کشور مراجعه نمایید.

نزخ فروش کپسول آتش نشانی 4 کیلویی در بازار توسط یکسری عوامل محاسبه می شود که می توان به برخی از این موارد چون: کیفیت گاز مصرفی تعبیه شده، کیفیت مخزن و محفظه، سایز، گارانتی تضمین، کارت شارژ، و خدمات پس از فروش اشاره نمود.

شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چه نوع کپسولی مناسب استفاده در منازل است؟

در پاسخ باید گفت بهترین نوع کپسولهای آتش نشانی نوع پودری آن است که در وزنی سبک تولید شده تا براحتی بتوان در مواقع ضروری و نیاز از آن استفاده نمود.

تولید کنندگان زیادی امروزه به سبب تامین نیاز بازار داخلی فروش، کپسول آتش نشانی بیوورسال 4 کیلویی را تولید می کنند که بسیار با کیفیت و مرغوب است از این رو توانسته اند محصولات خود را به بازارهای خارجی نیز عرضه کنند و ارزآوری خوبی برای کشورمان داشته باشند.

نمایندگی کپسول آتش نشانی دژ

امروزه محیطهای اداری و ساختمانها به دلیل وجود انواع سیم کشی برق ممکن است آتش سوزیهای برق وجود داشته باشد که استفاده از کپسول آتش نشانی برای خاموش کردن آتش بسیار گزینه مناسبی می باشد که در بسیاری از شهرها فروشگاه و نمایندگی کپسول دژ را  به فروش می رسانند که برای شارژ آنها می توان به این اماکن مراجعه نمایید.

نمایندگی کپسول آتش نشانی دژ

برای آتش سوزی که به دلایل مختلف مانند سوختگی سیم برق یا جرقه زدن به وجود می آید شما نمی توانید با استفاده از کپسول و آب آن را خاموش کنید زیرا آب رسانای برق است و ممکن است هنگام استفاده از آن آتش سوزی گسترده‌تری اتفاق بیفتد برای همین باید از کپسولهای مخصوص آتش نشانی و برق استفاده نمایید که استفاده از کپسول آتش نشانی دژ برای خاموش کردن آتش سوزی بسیار مناسب می باشد.

از مهمترین مزیت کپسول آتش نشانی CO2 این است که در ترکیبات آن از مواد غیر سمی عایق الکتریکی و عایق حرارتی ساخته شده است و ارزان ترین خاموش کننده برای آتش سوزیهای زیاد میب اشد و می‌توان آن را در مجاورت سیمهای برق به کار برد بدون اینکه خطری برای شما داشته باشد و بسیار تمیز و خشک است و بعد از استفاده کثیفی و آلودگی در اطراف ایجاد نمی کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *