0

فروش شیرآلات چشمی توکار

فروش شیرآلات چشمی توکار

امروزه یکی از ملزومات ساختمانی که برای حمام، توالت و آشپزخانه استفاده می شود انواع شیرآلات می باشند که قیمت خرید شیرآلات توکار و شیرآلات بهداشتی آنها در مراکز فروش با توجه به نوع و فلز به کار رفته در آنها متفاوت می باشد.

شیرآلات ساختمانی عمدتاً دارای انواع گوناگونی می باشند و از متریال های مختلفی مانند استیل و سرب و مس برنز و غیره ساخته و تولید می شوند همانطور که میدانید درصد مسی که در ساختمان ها به کار میرود سرب میباشد و برای برای استفاده انسان ها و سلامتی مضر میباشد.

باید توجه داشت که در حال حاضر شرکت آراد برندینگ ارائه دهنده انواع شیرآلات بهداشتی ساختمان بهترین برندهای ایرانی و خارجی و قیمت مقرون به صرفه می باشد که شما می توانید با خرید آنلاین از مجموعه ما نیازهای داخلی ساختمان خود را تامین کنید و خرید به صورت عمده فقط از طریق فرم زیر امکان پذیر می باشد.

شیرالات چشمی امروزه به دلیل وجود مسائل بهداشتی و بیماری های ویروسی جایگاه ويژه ای در بین مصرف کننده های خانگی پیدا کرده اند و به نسبت قدیم فروش آنها رونق بیشتری پیدا کرده است چراکه از این طریق انتقال ویروس ها و میکروب ها به حداقل می رسد.

تولیدی شیرآلات چشمی با مواد مختلف شیرآلات را لعابکاری می کنند که کیفیت آنها متفاوت است و از عوامل تاثیر گزار بر قیمت ها محسوب می شود. معمولا لعاب شیرآلات بهداشتی از جنس کروم است و جهت زیبایی و محافظت‌ از شیر مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش شیرآلات توکار

علاوه بر دکوراسیون و چیدمان منزل اولین چیزی که هنگام ورود آشپزخانه و کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی توجه افراد را جلب می کند شیرآلات توکار می باشد که  می توانید آنها را از فروشگاهد تجهیزات بهداشتی ساختماین بخرید.

این نوع شیرآلات با فضای کمتری که اشغال می کند مسیرهای جریان آب را از زیر کاشیها با تکنولوژی پیشرفته انتقال می دهد که خرید آنها باعث زیباتر شدن فضای مورد نظر می گردد و در صورت خرابی به راحتی قابل تعمیر می باشند.

فروش شیرآلات توکار

همانطور که می دانید بخشی از فروش شیرآلات توکار به دلیل اینکه بخشی از شیر  در داخل دیوار و بخشی خارج از دیوار قرار دارد صورت میگیرد. شیرآلات توکار انواع و اقسام مختلفی دارند که می توان آنها را درون حمام دستشویی روشویی نصب کرد اما به هیچ وجه برای آشپزخانه توصیه نمی شود.

زیرا تولیدکنندگان به دلیل اینکه این شیرآلات دارای استاندارد بین المللی برخوردار نمی باشند و شیرآلات ظرفشویی باید قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه داشته باشد و به راحتی بتوان تمامی ظروف و قابلمه ها و قاشق‌ها  به راحتی بشوید.

برای نصب شیرآلات روی دیوار باید دو برش روی دیوار ایجاد هنگام استفاده از آنها دقت کنید که زانویی تو کار مورد نظر را خریداری کنید تا متناسب با نوع شیرآلات شما باشد و رنگ بندی این شیرآلات می توان به رنگ رزگلد کروم طلایی مسی و مشکی اشاره کرد.

فروش شیر آلات چشمی

امروز شیرآلات زیادی به بازار آمده اند در قابل مقایسه با  شیرآلات ایرانی قابل مقایسه هستند و دارای کیفیتی ممتاز می باشد و شیرآلات خارجی را از نظر دسته بندی میتوان به دو نوع کلاسیک و مدرن تقسیم کرد که جنس همگی آنها از آلیاژ برنج می باشد و درکل شیرآلاتی که مقداری کمی سرب در تولید آنها به کار رفته باشد، بی کیفیت می باشند و شیرآلات خارجی به دلیل کیفیت ممتاز آنها قطعاً از تولیدات داخلی گرانتر می باشند زیرا از نظر دوام و کیفیت در حد اعلا می باشند.

فروش شیر آلات چشمی

جالب است بدانید که یکی ا ز عوامل مهم فروش شیرآلات چشمی، سنسوری روی شیر تعبيه شده است که دارای دامنه حرکتی مشخص و تعريف شده ای است که توسط کارخانه‌ های تولیدی مقدار آن ممکن در مارک های مختلف، متفاوت باشد ولی به طور کلی این مقدار حدود ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر می باشد. وقتی دست شخص به مقابل یا در محدوده دید سنسور قرار گرفت توسط مرکز کنترل دستگاه به شیر الکترونیکی فرمان باز یا open داده می شود و بلعکس وقتی از محدوده خارج شد فرمان بسته یا close ارسال می شود.

در یک شیر برقی از واشر های مختلف جهت ضد آب نمودن قسمت های الکترونیکی استفاده می شود زیرا با نفوذ آب به قسمت های الکتریکی شیرآلات معیوب شده و دیگر قابلیت خود را از دست می دهد چرا که سنسور چشمی و شیر برقی با جریان الکتریسیته کار می کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *