0

فروش پودر خون دامی مشهد

پودر خون دارای کاربرد و ویژگیهای ویژه ای است که می تواند در صنایع مختلف دارای کاربرد باشد از این رو برخی از صنایع و افراد از پودر خون استفاده فراوانی می کنند. پودر خون کشاورزی دامی مصنوعی از خون حیوانات با طبع گرم به دست می آید و بعد از ذبح در کشتارگاه ها خون آنها از طریق وسایل خاصی خارج می شود و پس از بررسی بابت سالم و تمیز بودن پودر خون مشهد را با دستگاه های بسیار پیشرفته که مخصوص این کار است خشک و سپس به پودر تبدیل می شوند.

این خون دارای مواد معدنی و مغذی و همچنین ویتامین و پروتئین است که در موارد خاصی دارای کاربرد می باشد. برای کیفیت نهایی گودر خون باید به نحوه ی جمع آوری خون حیوانات بعد از ذبح شدن دقت زیادی انجام شود تا دارای خلوص و درصد زیادی از پروتئین باشد در غیر این صورت از ارزش مالی و کاربردی آن کم خواهد شد و حتی ممکن است دیگر کارایی لازم را نداشته باشد.

در کشورهای اسلامی برای تهیه پودر خون  از حیواناتی نظیر گوسفند، گاو، شتر و بز استفاده می شود و در دیگر کشورهای غیر مسلمان علاوه بر حیواناتی که در کشورهای اسلامی مورد استفاده قرار می گیرد از خوک، شتر مرغ و برخی حیواناتی که خود پرورش می دهند نیز استفاده می شود.

فروش پودر خون

پودر خون را که در کشتارگاه از خون حیوانات به دست می آورند و فروش آن در تمام مراکز فروش این محصول، کشتارگاه ها و غیره امکان پذیر است و حتی می توان پودر خون را به شکل آنلاین نیز سفارش داد این محصول علاوه بر مصرف دام و طیور در باغات کشاورزی نیز استفاده می شود.

این محصول پس از طی مراحلی در کارخانه آن را خشک می کنند و به عنوان منبع مواد مازاد حاصل از کشتار حیوان که به عنوان منبع عالی از مواد معدنی و پروتئین برای خوراک دام و طیور می باشد به مصرف می رسد.

پودر خون نه تنها در داخل کشور فروش خوبی دارد در خارج کشور  نیز فروش بالایی داشته است لذا از صادرات خوبی برخوردار است.

همان طور که می دانید فروش پودر خون به دلیل کیفیت بالایی که دارد بسیار پررونق است و توانسته سود سرشاری را نصیب تولیدکنندگان آن نماید چرا که کاربرد پودر خون بسیار است و نه تنها برای دام و طیور بلکه کشاورزان نیز به دنبال خرید این محصول هستند تا بتوانند محصولات ارگانیک و با کیفیت بهتر را تولید کنند.

پودر خون دامی

امروزه در کشتارگاه های پیشرفته و مجهز به دستگاه کاملا بهداشتی در شهرهای مختلف نظیر اصفهان، شیراز، مشهد و غیره خونهای حاصل از کشتن حیوانات جمعاوری شده و به صورت آرد و پودر خون در می آید که این محصول منبع عظیمی از پروتئین می باشد.

برای تکمیل کردن ماده غذایی  دام و طیور و غذای حیوانات خانگی مختلف می توان از پودر خون دامی استفاده نمود با اضافه کردن این پودر می توانید مواد مغذی و پروتئین به علوفه دام و طیور خود افزوده کنید که در رشد و تکامل آنها می تواند نقش موثری داشته باشد. پودر خون در کشورهای غیر اسلامی دارای کاربردهای بیش تری نسبت به کشورهای مسلمان دارد و برای بسیاری از صنایع حتی صنعت مواد غذایی استفاده می شود.

این مجموعه در زمینه فروش پودر خون فعالیت می کند و توانسته پودر خون با کیفیت و قیمت مناسبی را به مصرف کنندگان خود تحویل دهد. این محصول در ایران با استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته آماده و روانه بازار می شود و این مجموعه توانسته با حذف دست واسطه گران قیمت این محصول را در حد مناسبی نگه دارد تا دامداران و مرغداریها بتوانند از این محصول استفاده کنند.

پودر خون در کشورهای غیر اسلامی دارای کاربردهای بیش تری نسبت به کشورهای مسلمان دارد و برای بسیاری از صنایع حتی صنعت مواد غذایی استفاده می شود. حتی در برخی از رستورانهای آنها این محصول سرو می شود اما نحوه ی فرایند و به مرحله رسیدن مصرف آن کمی متفاوت می باشد.

همچنین به دلیل کیفیت بسیار خوبی که این محصول دارد این مجموعه محصول خود را به کشورهای مختلف صادر کرده است و توانسته باعث ارز آوری خوبی به کشور شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *