0

برنج نیروی شگفت انگیزی به من برای ثروتمند شدن بخشید

بعد از مدت ها جستجو و مطالعه در زمینه افزایش درآمد موفق شدم با یک حوزه سودمند آشنا شوم که مسیر زندگی مرا تغییر داد. فعالیت در حوزه غلات از جمله انواع برنج، همراه با تلاش مستمر سود زیادی را برایم به همراه داشت و توانستم درآمدم را افزایش دهم و رفاه مالی خانواده ام را تامین نمایم، در ادامه در مورد این حوزه سودمند بیشتر بدانید.

برنج فجر هایلی

مشخصه ای که برنج ایرانی همچون برنج فجر هایلی خوب دارد، اندازه قابل قبول و درشت آن می باشد که در واقع بعد از اینکه آنها را طبخ نمودید، شاهد بافت ضخیم و درشت تر خواهید بود.

عطر برنج ایرانی بسیار خوب بوده و می توان این مزیت را برای دانه های مرغوب قلمداد نمود که تفاوت منحصر به فردی را نسبت به سایر نمونه های برنج خارجی داشته است.

شایان ذکر است که برنج شمال در زیر زبان دچار شکستگی نخواهد شد و همواره در برابر سرما و گرما نیز مقاوم بوده و این نشان دهنده مرغوبیت لازم این دانه ها است.

تمامی افرادی که از امراض پوستی برخوردار می باشند و دچار لکه های پوستی شده اند، می توانند از برنج ایرانی استفاده نمایند و در نتیجه این عارضه ها را محو نمایند.

برنج کامفیروز شیراز

از معروف ترین برنج های استان فارس برنج کامفیروز شیراز می باشد که قیمت برنج کامفیروز شیراز تحت تاثیر فاکتور های ذکر شده در نوسان است.

این برنج از سالیان دراز در مرودشت استان فارس کشت می شد که امروزه به کالای شاخص و برند معروف استان فارس تبدیل شده است.

این محصول به صورت فله و در بسته بندی 5 و 10 کیلویی تولید و به بازر عرضه می شود.

مصرف برنج در ایران به میزان قابل توجهی افزایش یافته و از طرفی فشار اقتصادی، تورم و گرانی توان خرید را از مردم گرفته است، همچنین شرایط جوی نامساعدی که مدتی است در فارس حاکم شده، خشکسالی و کم آبی را به دنبال داشته و میزان تولید برنج کاهش یافته است.

برنج طارم محلی معطر

قد دانه برنج طارم محلی معطر تقریبا ۷ میلی متر است و بعد از پخت بیش از دو برابر قد میکشد و دارای رنگ نباتی است و از عطر و بو، و طعم فوق العاده ای برخوردار است.

برنج ایرانی صدری دارای ارقام مختلفی است که شامل صدری هاشمی، دم سیاه، علی کاظمی و غیره می باشد و از انواع برنج ایرانی صدری هستند، که پرفروش ترین آنها صدری دم سیاه است.

برنج ایرانی پر محصول برنج ایرانی پر محصول یکی از ارقام اصلی برنج است.

این برنج ایرانی، به وسیله اصلاح ژنتکی برنج های محلی و ایجاد تغییراتی در بذر برنج های محلی تولید میشود و همین تغییرات ژنتیکی علت پر بار بودن این محصول میباشد.

برنج ایرانی صدری برنج ایرانی صدری در رده دوم نوع اصلی برنج ایرانی در شمال قرار دارد و از با کیفیت ترین برنج محلی، بومی می باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *