0

برنج بخت ثروتمندی را بر تنم کرد

برای اینکه یک فرد ثروتمند شوید همیشه اهداف کوتاه مدت خود را بررسی کرده و برای رسیدن به موفقیت قدم بردارید. موفقیت و ثروت در انتظار شماست و کافی ست دستتان را دراز کنید. من با شروع کسب و کارم در حوضه برنج گام بزرگی به سمت ثروت کنونی ام برداشتم و توانستم ثروتمند شوم.

برنج پاکستان طبیعت

اصلی ترین مشخصات در نوع برنج پاکستان طبیعت می توان به سه مدل اشاره کرد. برنج پاکستانی ایندیکا درشت، ایندیکای دانه بلند، چاپونیکا سه مدل این برنج ها در بازار می باشد.

شاخصه دیگر برنج پاکستانی دانه های بلند کشیده باریک است و در هنگام پخت باید به جوشش این دانه دقت زیادی داشته باشید.

برنج پاکستانی با نام های معروفی از جمله سوپر باسماتی عابد، ملحم، دلباز و سلیم وارد بازار می شود و خوشبخت می باشد.

از دیگر شاخصه های برنج پاکستانی به عطر برنج و یکدست بودن تمام برنج ها می توان اشاره کرد و زمانی که یک مشت از برنج را در دست خود بگیرید تمامی آنها یک اندازه هستند.

برنج پاستانی به صورت کیسه های 10 کیلویی و فله ای در بازار ایران موجود می باشد و هر کسی برحسب نیاز می تواند تهیه کند.

برنج قهوه ای 111

در این میان برنج قهوه ای 111 تمام خصوصیات یک برنج مرغوب را دارا می باشد و برنج قهوه ای 111  توانسته است خریداران زیادی را مجذوب خود کند.

بیش از یک پنجم کالری مصرفی انسان در سراسر جهان به برنج تعلق دارد که ترجیحات آشپزی با هر نوع آن، بسته به منطقه متفاوت است.

برنج یک عنصر ضروری در غذاها است که حاوی مواد معدنی، کربوهیدراتها و ویتامین هایی مانند ویتامین A و C است، انرژی مهمی را برای بدن تامین می کند و بدن را در برابر سرطان و پیری محافظت می کند.

بیش از 40000 نوع برنج در جهان وجود دارد که همه آنها منبع انرژی هستند، سیستم ایمنی را تقویت می کنند و به هضم غذا کمک می کنند، همچنین کم چربی و سرشار از سدیم هستند و کربوهیدراتها و پروتئین های گیاهی را تامین می کنند.

برنج کامفیروز

بسیار مواجه شده اید که در بسیاری از بسته بندی ها نوشته شده است کشت اول و یا کشت دوم و باعث سوال افراد می شود که کدام نوع از برنج کامفیروز بهتر است؟ در جواب باید گفت: بر خلاف دیگر محصولات که تازگی آن شرط کیفیت است اما در این محصول مجزا می باشد و هر چه برنج کهنه تر باشد از مرغوبیت بالا تری هم برخوردار است.

از تفاوت های ویژه آن عبارت اند از: برنج کشت دوم دارای پخت عالی تر و عطری بی نظیر می باشد دارای دانه های درشت تری بوده اما برنج کشت اول دارای دانه های درشت تر و سالم تری می باشد چرا که کمتر به آن مواد سمی می زنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *