0

ثبت اقامتگاه و شروع درآمد بالا از سایت ایران آهانا

اگر متوجه شده اید، در طول تعطیلات یا زمانی که هوا خوب است، مردم برای اجاره ویلا شمال دنبال ویلاها با مکان های بکر هستند. به خصوص اکنون که پس از جریان کسل کننده و بی وقفه کرونا، سفر به مکان های بکر و خاص در برنامه اکثر خانواده های ایرانی قرار گرفته است.

در گذشته اجاره مکان برای سکونت کار دشواری به نظر می رسید و مردم می خواستند ویلا یا خانه ای دست نوشته در کنار جاده یا در ورودی اقامتگاه های گردشگری اجاره کنند. با هوش تجاری، به ویژه در دوران قرنطینه کرونا، کسب و کار آنلاین رونق خاصی پیدا کرد. اگر شما هم به دنبال چنین مشاغلی هستید، می توانید این مورد را نشانه خوبی قرار دهید و از این فرصت استفاده کنید.

در این راستا اگر شما نیز اقامتگاهی مناسب با آب و هوای خوب دارید، می توانید در کنار شغل اصلی خود با ثبت اقامتگاه از این مدل کسب و کار بهره ببرید. به شما توصیه می کنیم برای ثبت اقامتگاه خود دقت کنید و از سایت های معتبر و حرفه ای مانند ایران آهانا، جاجیگا، شب، جاباما، ایران بومگردی کمک بگیرید و سریع و رایگان اقامتگاه خود را رایگان ثبت کنید و از مزایای بی نظیر آنها بهره مند شوید. یک مزیت عالی این است که داشتن یک پلت فرم رزرو آنلاین اقامتگاه می تواند نقطه شروع موفقیت شما باشد.

نکته مهمی که قبل از ثبت اقامت باید به خاطر بسپارید این است که شما در واقع اقامت خود را ثبت کرده اید. از عکس های غیر واقعی استفاده نکنید و ویژگی های واقعی را به تصویر بکشید زیرا اعتماد مشتری بیش از هر چیز دیگری مهم است.

اگر در خانه ایراداتی وجود دارد، باید آنها را اصلاح کنید و اگر این امکان وجود ندارد، آن را صادقانه بیان کنید. و حتی آن را در توضیحات اقامتگاه درج کنید. اگر اقامتگاه تحویلی مطابقت نداشته باشد، کل مبلغ دریافتی به مهمان عودت داده می شود. این نظر خوب شما را به مشتری ثابت می کند..
نکاتی برای رضایت مهمان از محل اقامت برای این کار ابتدا خود را جای گردشگران بگذارید و امکانات لازم را برای آنها فراهم کنید. برخی از امکانات مورد نیاز برای اقامت به شرح زیر است.

– قیمت مناسب اقامتگاه

– امنیت اقامتگاه

– نظافت اقامتگاه

مزایای ثبت نام آنلاین اقامتگاه:

پس از ثبت اقامتگاه و تایید در سایت ایران آهانا، مشتریان و مخاطبان خاصی را جذب کرده و درآمد زیادی برای خود به دست خواهید آورد.
امکان رزرو شبانه روزی با ثبت اقامت در اختیار شما قرار می گیرد. حتی زمانی که در دسترس نیستید یا در سفر هستید.
توجه داشته باشید که ایران آهانا اپلیکیشنی برای مهمانان محترم دارد که با آن می توانید به راحتی محل اقامت خود را مدیریت کنید. دانلود از مایکت و بازار

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *