0

ثبت سفارش ترجمه با تخفیف حجمی در شبکه مترجمین ایران

حتماً در مورد اهمیت ترجمه تخصصی و کیفیت ترجمه چیزهای زیادی شنیده‌اید. همه این عوامل بر قیمت ترجمه نیز تاثیر می‌گذارند. موضوعی که در این مقاله می‌خواهیم به آن بپردازیم در مورد نحوه قیمت‌گذاری سفارشات است و اینکه آیا اگر حجم سفارش زیاد باشد، چگونه می‌توان شامل تخفیف شد. خبر خوب این است که هر چقدر سفارش‌تان بیشتر باشد شامل تخفیف حجمی در شبکه مترجمین ایران می‌شوید.

اهمیت ترجمه با کیفیت متون تخصصی

ترجمه خوب و با کیفیت می‌تواند بر نحوه دید مشتریان و عموم مردم نسبت به شما تاثیر بگذارد. برای همین انتخاب یک ترجمه باکیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر متن تخصصی به‌صورت بی کیفیتی ترجمه شده باشد یا رضایت کافی از آن نداشته باشید، کیفیت یا محصول خودتان زیر سوال خواهد رفت. عکس این قضیه هم صدق دارد. اگر سفارش‌تان توسط افراد ماهر و باتجربه‌ای ترجمه شده باشد، جذابیت شرکت یا محصول‌تان افزایش خواهد یافت و برندتان در نزد مشتریان و مردم محبوب خواهد بود.

استفاده از مترجمان تخصصی

تیم شبکه مترجمین ایران همواره از مترجمان حرفه‌ای کمک گرفته است که این نشان می‌دهد انتخاب ما به‌خاطر بالاترین کیفیتی است که در این زمینه به مشتریان‌مان ارائه می‌کنیم. در شبکه مترجمین ایران هر مترجم بر طبق مهارت و تخصصی که دارد، سفارش می‌پذیرد.

گروه مهندسی: این گروه شامل مترجمان فنی از صنایع مهندسی هستند که همگی بر دانش و لغات مهندسی تسلط کامل دارند.

گروه پزشکی: برای ترجمه تخصصی متون پزشکی نیاز به دقت زیادی است. در شبکه مترجمین ایران می‌توانید سفارشات حجمی مربوط به پزشکی را به ما بسپارید.
علوم کامپیوتر و فنی: توصیفات پیچیده نرم‌افزار، بازی‌های ویدئویی، اپلیکشین‌ها یا اسناد فنی نیز نیاز به ترجمه تخصصی دارند.

حقوق و مالی: شرکت‌های بیمه، بانک‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی همچنین شرکت‌های مشاوره در زمینه حقوق و اقتصاد نیز می‌توانند سفارش‌شان را به ما بسپارند. معمولاً سفارش در این زمینه بیشتر از 10 هزار کلمه می‌شود و شامل تخفیف حجمی می‌شود. برای ترجمه این نوع سفارشات از مترجمان متخصص و حرفه‌ای در این زمینه استفاده می‌کنیم.

به‌طور کل ثبت سفارش ترجمه با تخفیف حجمی شامل هر نوع سفارش و هر نوع رشته‌ تخصصی از جمله ترجمه مقالات تخصصی ISI، کتاب و حتی متون عمومی نیز می‌شود. خدمات شبکه مترجمین ایران علاوه‌بر زبان انگلیسی مربوط به چندین زبان دنیا از جمله زبان روسی، زبان استانبولی، عربی و بسیاری از زبان‌های دیگر است. در برخی مواقع، ممکن است سفارش شامل فرمول‌های ریاضی باشد که به خاطر تایپ این فرمول‌ها قیمت ترجمه متفاوت خواهد بود.

نحوه ثبت سفارش ترجمه با تخفیف حجمی

اولین کاری که باید برای ثبت سفارش انجام دهید این است که در سایت ثبت‌نام کنید. در شبکه مترجمین ایران، نحوه قیمت‌گذاری سفارشات بر طبق کلمات و صفحات است. احتمالاً می‌دانید که هر صفحه استاندارد باید حاوی 250 کلمه باشد. اما اگر تعداد کلمات سفارش‌تان بیشتر از 12 هزار کلمه باشد، می‌توانید از تخفیف حجمی استفاده کنید. هدف ما از این کار این است که بتوانیم به بهترین شکل به شما کمک کنیم تا هزینه کمتری پرداخت کنید. مراحل ثبت سفارش ترجمه با تخفیف حجمی به‌صورت زیر است:

نوع سفارش را انتخاب کنید

در شبکه مترجمین ایران سه نوع سطح کیفی برای ترجمه‌ها انتخاب کرده‌ایم که عبارتند از:

  • سطح برنزی (استفاده از مترجمان تازه‌کار)
  • سطح نقره‌ای (استفاده از مترجمان متخصص در زمینه مورد نظر)
  • سطح طلایی (استفاده از مترجمان متخصص با سابقه کاری طولانی مدت)

انتخاب سرعت ترجمه

پس از اینکه سطح کیفی را انتخاب کردید، زمان تحویل ترجمه را انتخاب می‌کنید که بر همین اساس هزینه هر سفارش متغیر خواهد بود. در واقع، هرچه زمان کمتری برای انجام سفارش وجود داشته باشد، هزینه سفارش نیز افزایش خواهد یافت.

تخفیف برای سفارشات

بعد از طی کردن همه مراحل برای ثبت سفارش، نوبت به تخفیف حجمی می‌رسد. منظور از تخفیف حجمی این است که سفارش‌تان تعداد کلمات و صفحات زیادی است که در این مرحله تخفیف حجمی شامل حال‌تان می‌شود. این تخفیف می‌تواند بین 5 تا 20 درصد هم باشد. برای اینکه سفارش‌تان شامل تخفیف حجمی باشد، سفارش‌تان نباید کمتر از 50 صفحه و 12500 کلمه باشد. برای مثال، یک سفارش 50 صفحه‌ای که بیشتر از 12 هزار کلمه است شامل 5 درصد تخفیف حجمی می‌‌شود.
تمامی سفارشاتی که دارای تخفیف حجمی هستند به‌صورت رایگان تایپ می‌شود و به‌صورت فایل ورد تحویل داده خواهد شد.

تخفیف حجمی در شبکه مترجمین ایران به شما کمک می‌کند تا با خیالی راحت کار را به ما بسپارید. ما سفارش‌تان را به موقع و با کیفیتی که خودتان در ابتدا انتخاب کرده‌اید، تحویل خواهیم داد. البته عوامل بسیار دیگری نیز در نحوه قیمت‌گذاری سفارش ترجمه تاثیر دارد که در صورت بروز مشکل می‌توانید از پشتیبانی سایت کمک بگیرید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *