0

مرجع مشخصات فنی و دیتاشیت الکتروموتور و دینام الکتروژن

بسیاری از کارشناسان فنی و مدیران در کارخانه‌ ها به دنبال دیتاشیت با کیفیت و دقیق از موتور الکتریکی یا الکتروموتور و سایر کالاهای صنعتی هستند.

در دیتاشیت الکتروژن میتوان اطلاعات کامل یک الکتروموتور شامل: ابعاد و اندازه، توان ورودی و دور خروجی و بسیاری از مشخصات فنی مهم را دریافت کنید.

معرفی شرکت الکتروژن

یکی از بهترین برندهای تولید الکتروموتور ایرانی شرکت الکتروژن می باشد. کارخانه الکتروژن در احمدآباد مستوفی تهران بنا شده است و طیف وسیعی از الکتروموتور و پمپ آب را تولید می کند.

انواع الکتروموتور تک فاز و الکتروموتور سه فاز، پمپ آب خانگی ، کفکش و موتور کولر در کارخانه الکتروژن تولید می­شود.

دیتاشیت الکتروژن

هر الکتروموتور دارای مشخصات فنی و ظاهری منحصر به‌ فرد است که معمولا بر اساس استاندارد Nema که یک استاندارد جهانی به شمار می­رود، محاسبه و تولید می‌ گردد.

کاتالوگ شرکت‌ های تولید کننده دینام صنعتی معمولا به‌ صورت کلی مشخصات را درج کرده است و کالا صنعتی با استفاده از همین مشخصات توانسته دیتاشیت الکتروژن را تولید و در قسمت فایل‌های مرتبط روی هر یک از محصولات بارگذاری نماید.

در اطلاعات کلی مشخصاتی شامل: جنس فریم، درجه حفاظت، تعداد قطب‌ها، ولتاژ و فرکانس درج‌ شده است. سایز فریم، دور خروجی، توان ورودی، راندمان، جریان نامی و گشتاور راه‌ اندازی را نیز در بخش اطلاعات فنی میتوانید دریافت کنید.

دیتاشیت ابعاد و اندازه الکتروژن نیز در بخش سوم آمده است که برای انواع الکتروموتور پایه‌ دار، فلنچ بزرگ و کوچک و پایه فلنچ به تفکیک میتوانید ابعاد را مشاهده بفرمایید.

دقیق بودن دیتاشیت الکتروژن

با در نظر گرفتن اینکه مشخصات کالای تولید شده توسط شرکت‌ های داخلی امکان دارد دچار تغییراتی شود، همواره مشخصات دیتاشیت الکتروژن را با کارشناسان فنی گروه لینک سایت نویسنده مطلب کالا صنعتی چک فرمایید تا دچار مشکل نشوید. اما به‌ صورت کلی مشخصات مربوط به ابعاد و اندازه‌ ها درست بوده و نیازی به بررسی مجدد ندارد.

استفاده همکاران کالا صنعتی از دیتاشیت

استفاده از دیتاشیت الکتروژن توسط همکاران شرکت کالا صنعتی مانعی ندارد و با ذکر منبع می‌توانند از این دیتاشیت ها در سایت خود استفاده کنند. بدیهی است نظرات ارزشمند همکاران موجب خواهد شد که تغییرات مؤثری در بهبود کیفیت دیتاشیت الکتروژن حاصل شود.

بهترین سایت برای خرید الکتروژن

شرکت الکتروژن با سیاستی که در پیش‌ گرفته است، حجم گسترده ای از انواع الکتروموتور و پمپ و موتور ویبره کالا صنعتی را تولید می‌کند. در این بین یکی از پرطرفدارترین انواع کالا در بین نمایندگی‌های الکتروژن موتور کولری الکتروژن است.

کالا صنعتی با حذف واسطه‌ها، می‌توان الکتروموتور الکتروژن و موتوژن را زیر قیمت عمومی بازار به مصرف ‌کننده نهایی عرضه کند و قیمت فروش خود را ضمانت نماید.

کالا صنعتی به‌ عنوان بهترین سایت فروش الکتروموتور موتوژن و الکتروژن به حساب رفته و با مشخصات فنی درست و پیگیری مسئولانه پاسخگوی نیاز مشتریان است.

سخن پایانی

با تهیه دیتاشیت الکتروژن از سایت کالا صنعتی می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. قطعاً نظرات ارزشمند شما برای بهتر شدن کیفیت دیتاشیت ها مؤثر خواهد بود و خواهشمندیم در زیر این مقاله این نظرات ارزشمند را با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *