0

شناخت مهارت های ناشناخته نکته مهم در راه ثروت

باید مهارت های خود را بشناسید و انجام یک کار را بهتر از هرکسی یاد بگیرید. روی آن کار کنید، آموزش دهید، یاد بگیرید، تمرین کنید، ارزیابی کنید و آن را اصلاح کنید.

عدس ایرانی

خرید و مصرف حبوباتی همچون عدس ایرانی و خارجی در کشور ما ایران بسیار بالا است چرا که اغلب غذا های طبخ شده وابسته به حبوبات است از این رو حبوبات جایگاه ویژه ای در مواد غذایی ما دارند. عدس دارای خواص و فواید بسیاری است که برای سلامتی مفید است. جالب است بدانید عدس حدود ۹۰۰۰ سال قدمت دارد و از دیر باز تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است.

انگشتر مردانه

بسیاری از آقایان و پسران جوان به دنبال خرید زیور آلات هستند که نمای زیبایی به دستهای خود بدهند انگشتر مردانه یکی از نمونه های پر طرفدار بوده که در تهران، مشهد و شیراز به دلیل زیبایی و ظاهری جذاب دارای طرفدارانی بوده که مدلهای مختلف آن را خریداری می کنند. در گذشته افراد پولدار و متمول برای نشان دادن داراییهای خود این زیور را خریداری کرده و استفاده می کردند.

انجیر خشک آردی

یکی از مواد خشکباری که مغذی است و در سراسر جهان وجود دارد، انجیر خشک آردی است که طعم شیرینی دارد و دارای مزایای زیادی هستند. این خشکبار را می توان به صورت تازه و خشک مصرف کرد و انواع مختلفی مانند آردی، پرک و خشک شده دارد. این میوه دارای کلسیم و پتاسیم و آهن است و برای سلامتی بدن بسیاری مفید است. انجیر به دلیل داشتن فیبر بالا و چربی و کالری کم برای رژیم غذایی مفید است و می توان آن را در برنامه رژیمی جای داد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *