0

تولید کشمش رونق مالی را به زندگی ام آورد

به دلیل اینکه مردم کشور ما اهمیت بسیاری به سلامت جسم خود می دهند شما می توانید مشاهده کنید که مصرف تنقلات مقوی مانند کشمش میان آنها بسیار رایج است، با توجه به این موضوع دریافتم که تولید این محصول می تواند زمینه رسیدن من به ثروت را فراهم کند پس شروع به تولید انواع کشمش کردم و در ادامه آنها را معرفی خواهم کرد.

کشمش ارومیه

کشمش در هر وعده ۱/۲ فنجان حدود ۴۵ میلی گرم کلسیم دارد. این به حدود ۴ درصد از نیازهای روزانه شما تبدیل می شود. کلسیم برای استخوان ها و دندان های سالم و قوی ضروری است.اگر شما یک زن یائسه هستید، کشمش ارومیه یک میان وعده عالی برای شماست، زیرا کلسیم به جلوگیری از پیشرفت پوکی استخوان کمک می کند، اختلالی که با از دست دادن استخوان مشخص می شود و معمولاً با افزایش سن رخ می دهد.

برای اضافه کردن به آن، کشمش حاوی مقدار زیادی عنصر کمیاب بور است. بور با ویتامین D و کلسیم کار می کند تا استخوان ها و مفاصل شما را سالم نگه دارد. همچنین در درمان پوکی استخوان نقش دارد.کشمش منبع استثنایی از مواد شیمیایی طبیعی به نام فیتونوترینت ها مانند فنل ها و پلی فنول ها است. این نوع مواد مغذی آنتی اکسیدان در نظر گرفته می شوند.آنتی اکسیدان ها به حذف رادیکال های آزاد از خون شما کمک می کنند و ممکن است از آسیب به سلول ها و DNA جلوگیری کنند. این می تواند منجر به بیماری هایی مانند سرطان، بیماری قلبی و سکته شود.

کشمش ایران

نگهداری کشمش ایران در یخچال در ظرف دربسته باعث افزایش تازگی آن شده و از خشک شدن آن جلوگیری می کند. اگر این ماده مغذی کوچک را در جعبه های تک نفره خریداری می کنید و نمی خواهید آن را به ظرف دیگری منتقل کنید، جعبه ها را در یخچال نگهداری کنید تا ماندگاری آنها افزایش یابد.

کشمش تازه ترین خواهد بود اگر ظرف شش ماه مصرف شود. نگهداری مناسب برای آن بسیار مهم است. کشمش را در یک ظرف یا کیسه دربسته ببندید و در جای خنک و تاریک نگهداری کنید. اکثر کابینت های آشپزخانه بیش از حد گرم هستند. یک ماه در قفسه حداکثر است، پس از آن شروع به خشک شدن، تیره شدن و از دست دادن ویتامین ها می کنند. خوردن روزانه چند عدد کشمش برای معده مفید است. همچنین این میوه خشک حاوی فیبرهایی است که در مجاورت آب شروع به متورم شدن می کنند. اینها خاصیت ملین به معده می دهند و به رفع یبوست کمک می کنند.

کشمش پلو

کشمش پلو یک میان وعده عالی است که می تواند طیف وسیعی از مواد مغذی مانند ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، فیتونوترینت ها، پلی فنول ها و چندین فیبر رژیمی دیگر را به رژیم غذایی شما اضافه کند.با این حال، کشمش به عنوان یک میوه خشک، محتوای آب انگور معمولی را ندارد. این باعث می شود نسبت به میوه های کامل سیر کمتری داشته باشند و به راحتی پرخوری شوند. برای جلوگیری از اضافه کردن کالری بیش از حد به رژیم غذایی خود، به وعده های کوچک خود پایبند باشید.

افزودن یک مشت از این میوه خشک به غلات یا میان وعده می تواند مزایای بالقوه ای برای سلامتی داشته باشد در ادامه مزیت های شگفت‌انگیز خوردن آن برای سلامتی آورده شده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *