0

قیمت خرید توری پلیسه دبل فریم

بهترین زمان برای خرید توری پلیسه زمانی است که شما در حال نصب در و پنجره های ساختمان خود هستید، چرا که خرید و نصب توری پلیسه در این زمان شما را از تغییر چارچوب و سایز پنجره و موارد دیگر برای نصب در فواصل زمانی پیش رو بی نیاز می کند و شما تمام مراحل نصب در و پنجره و نصب توری پلیسه را در یک زمان انجام می دهید و علاوه بر خواص دیگر در زمان خود نیز صرفه جویی خواهید کرد.

خرید توری پلیسه به روش های متفاوتی امکان پذیر است و شما میتوانید این محصول را به صورت آنلاین از سایت ها و فروشگاه های متنوع اینترنتی سفارش بدهید و یا این که از مراکز داخل شهر به صورت حضوری تهیه کنید.

برای انجام خرید اینترنتی توری پلیسه لازم است که شما با تمامی انواع این توری ها و روش نصب آنها آشنا باشید و نکته مهم تر این است که ابعاد دقیق محلی که این توری ها را برای آن سفارش می دهید را بدانید، زیرا در هنگام سفارش اینترنتی شما باید ابعاد دقیق محصول مورد نیاز را به فروشنده اعلام کنید تا بتوانید یک خرید با کیفیت و دقیق را تجربه کنید. لازم به ذکر است که پس از خرید اینترنتی این محصول شما باید روش نصب آن را از قبل آموزش دیده باشید و یا این که از یک فرد متخصص بخواهید که فرآیند نصب این محصول را برای شما انجام بدهد.

اگر شما از آن دسته افراد هستید که روش نصب این محصول را آموزش ندیده اید و فردی را نمی شناسید که توانایی نصب آن را داشته باشد و یا به انواع متنوع این محصول اشراف ندارید، به شما توصیه میشود که این محصول را به صورت حضوری خریداری کنید تا فرد فروشنده یا فردی که به شما معرفی می شود تا فرآیند نصب را برای شما انجام دهد.

برای افرادی که در امر انبوه سازی فعالیت می کنند بهترین روش برای تهیه انواع توری های پلیسه تهیه این محصول از مراکز و سایت های فروش توری پلیسه ای عمده میباشد، زیرا خرید توری پلیسه به صورت عمده سبب میشود تا شما بتوانید با قیمت کمتر و منطقی تر این محصول را تهیه کنید. نکته ی دیگر این است که سعی کنید این محصول را به صورت مستقیم از تولید کننده آن به صورت انبوه وعمده تهیه کنید تا قیمت این محصول برای شما مقرون به صرفه باشد.

قیمت پلیسه دبل فریم

در فصل گرما بعد کولرها پر کاربرد تجهیزات پلیسه دبل فریم می باشد. قیمت پلیسه دبل نسبت به طرح و کیفیت آن ها متفاوت می باشد.

توری ها در کل به دو صورت پلیسه دبل و و تک فریم در بازار قابل عرضه می باشد و معمولا برایه پنجره های دو جداره از از توری پلیسه دبل فریم استفاده می شود که ضد گردو خاک و حشرات می باشد و همچنین هنگامی در پنجره یا درب ها نصب می شود جلوی نور را نمی گیرد و اینکه قابل شستشو می باشد و نصب آسان و راحت دارد.

توری ها از جنس آلومینیوم می باشد که باعث می شود عمر و کارکرد بسیار طولانی داشته باشد. قیمت توری پلیسه نسبت به مدل های که دارد متفاوت می باشد ویکی ازعلت هایی که باعث می شود از این توری ها زیاد استفاده شود، باعث جلوگیری از ورود حشرات به داخل ساختمان ها می شود و همچنین هیچ جانوری نمی تواند از این توری ها عبور کند.

توری های پلیسه مگنتی با نصب آسان و طراحی جالب باعث شده جامعه مصرف گسترده ای در سراسر ایران داشته باشد. توری پلیسه با آهنربای که روی فریم درب و پنجره ها دارد اتصال می گیرد و امکان بازو بسته دارد.

توری پلیسه تهران

توری پلیسه تهران به نام توری آکاردئونی هم در بازار و بین خریداران شناخته می شود که به راحتی حرکت می کند، جا به جا می شود و هنگام باز و بسته شدن مشکلی ایجاد نمی کند. نصب راحت این توری های زیبا و جذاب، در کنار کارایی بی نظیر این محصول باعث شده است، تا این توری ها طرفداران زیادی داشته باشد.

توری پلیسه تهران به خاطر جنس فوق العاده ای که دارند، آلودگی های محیط اطراف را به خود جذب نکرده و همچنین از وارد نشدن حشرات ریزی مثل پشه به داخل محیطی که از این توری ها استفاده شده است، می توان اطمینان خاطر، حاصل کرد؛ به منظور پیشگیری از حمله این حشرات موذی، خرید این توری های با کیفیت را به شما توصیه می کنیم؛ در محیطی آرام و به دور از هر گونه موجود گزنده استراحت کنید و از بدون کاهش دید از منظره بیرون لذت ببرید

توری ها در انواع طرح ها از جمله طرح چوب، سفید، سیاه و نقره ای برای همه سلیقه ها تولید شده است، که به راحتی با انواع مدل های پنجره تطبیق داده می شود.

صادرات توری پلیسه ای به سایر نقاط دنیا به راحتی امکان پذیر است؛ در سال های گذشته کشور ما در زمینه صادرات انواع توری به کشور های همسایه بسایر موفق بوده است و تاثیر بسیار زیادی در بهبود اقتصاد و ارز آوری کشور داشته است. صادرات این توری ها از طریق گمرک انجام می شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *