0

تکنیک های هدف گذاری مناسب برای رسیدن به ثروت

هدف

برای رسیدن به هدف موفقیت باید برنامه ریزی کرد و در این مسیر از آموزشهای لازم توسط افراد موفق بهره جست، مسیرهای مختلفی برای موفقیت وجود دارد که کسب و کار در زمینه ترشی بادمجان و انبه یکی از آنها می باشد.

ترشی بادمجان خشک شده

ترشی بادمجان خشک شده ترشی خوشمزه بوشهری است که طعم بی نظیری دارد این ترش را با بادمجان و   گوجه فرنگی خشک  شده تهیه می کنند . در بخش آشپزی مجله دایان با طرز تهیه ترشی بادمجان خشک  بوشهری با ماهمراه باشید.

برای تهیه  ترشی بادمجان خشک  باید بادمجانها را خشک کنید . برای این کار بادمجان ها( بادمجان شیرین ) را با پوست یک برش در طول  تا نزدیکی سر بادمجان بزنید ولی بادمجان نصف نشود ، یا می توانید بادمجانها را پوست بگیریدو ورقه ورقه برش بزنین و در سینی یا روی پارچه قرار دهید  جلوی آفتاب خشک کند.

اگر بادمجان شما تلخ بود باید تلخی آن گرفته شود. بادمجان های برش خورده را با مقداری آب و نمک بپزید سپس آبکش کنید و پس از خنک شدن روی پارچه بچیند تا خشک  شوند اگر هوا گرم و آفتابی باشد ۲ تا ۳ طول می کشد تا بادمجانها کاملا خشک شوند. می توانید از دستگاه میوه خشک کن  یا فر برای خشک کردن  بادمجان استفاده کنید.

ترشی لیته

ترشی لیته جنوبی دارای مشخصات خاص به خود می باشد که مهمترین مشخصه این محصول طعم بسیار تند آن است که در میان انواع ترشیهای لیته، این خوراکی طعم تند تری دارد و برای افرادی که طعم تند دوست ندارند مناسب نیست، ضمن اینکه برای ماندگاری این نوع ترشی از سبزیجاتی که کاملاً ارگانیک هستند به صورت خشک شده استفاده می شود.

البته ناگفته نماند که از لحاظ میزان خواص نیز خاصیتهای بسیار زیادی دارد و می‌ تواند درمانگر بسیاری از بیماریهای گوارشی باشد.

افرادی که می خواهند اشتهای بیشتری برای خوردن غذا داشته باشند، حتماً باید این نوع ترشی را در کنار غذاهای خود استفاده نمایند، به این خاطر که این ترشی می تواند سبب افزایش اشتها شود و در مدت زمان کوتاهی مصرف کنندگان این محصول را به وزن ایده آل برساند.

 

ترشی لیته

 

ترشی لیمو ترش

برای تهیه ترشی لیمو ترش ساده ابتدای کار لیمو را می شوییم، سپس به مدت ۱ روز در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار می دهیم و اجازه می دهیم پوست آن کاملا خشک شود. در ادامه پس از گذشت این زمان لیمو را به صورت ورقه ای برش می زنیم.

حالا هسته های لیمو را به صورت کامل جدا می کنیم. توجه داشته باشید هسته های لیمو باعث تلخ شدن ترشی می شوند. در ادامه نمک را به همراه زردچوبه، فلفل سیاه، فلفل قرمز، نمک و سیاه دانه درون یک کاسه مناسب می ریزیم و مخلوط می کنیم.

در این مرحله یک شیشه درب دار انتخاب می کنیم، سپس می شوییم و درون آن را با یک پارچه تمیز خشک می کنیم. توجه داشته باشد شیشه ترشی باید کاملا خشک و استریل شده باشد در غیر این صورت باعث کپک زدن ترشی می شود.

حالا یک لایه از ورقه های لیمو درون شیشه قرار می دهیم، سپس مقداری از مخلوط ادویه ها روی برش های لیمو می ریزیم و مجددا یک لایه برش های لیمو قرار می دهیم و روی آن را مقداری از مخلوط ادویه ها می ریزیم.

 

لیمو ترش

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *