0

برنامه نویسی برترین نرم افزار ایران 2023

در سال‌های نه چندان دور، وقت نماز را، مردم از طریق بلندگوی مساجد یا صدای رادیو و تلویزیون با خبر می‌شدند. اما پیشرفت فناوری، اپلیکیشن‌های موبایلی مثل اذان‌گوی باد صبا، این کار را آسان‌تر کرده. در این مطلب لیمود به سراغ معرفی این برنامه کاربردی و پر مخاطب رفته، پس با ما همراه باشید.

برنامه باد صبا چیست؟

تقویم اذان‌گوی باد صبا یک اپلیکیشن رایگان برای سیستم عامل اندروید است که برای معرفی وقت نماز و پخش صدای اذان طراحی شده. در واقع، با استفاده از این اپلیکیشن، شما می‌توانید با تنظیم شهر خود، به راحتی از اوقات شرعی و فرا رسیدن وقت نماز مطلع شوید و صدای اذان را از گوشی‌تان پخش کنید.

امکانات اپلیکیشن باد صبا

در زیر به بعضی از امکانات این نرم افزار اشاره می‌کنیم.
• استفاده از اپلیکیشن باد صبا، به شما این امکان رو می‌دهد که تقویم ماه جاری رو ببینید. در بالای تقویم، تاریخ روز و در پایینش، اوقات شرعی به وقت محلی نمایش داده می‌شود.
• می‌دانید که اوقات شرعی در شهرهای مختلف با هم فرق دارند، اما برای تعیین شهر مورد نظرتان، کافی است نام شهر فعلیتان را در نوار اوقات شرعی لمس کنید و شهر دیگری که می‌خواهید از لیست انتخاب کنید. حتی می‌توانید یک موقعیت مکانی جدید به برنامه اضافه کنید. همینطور، شما می‌توانید تاریخ شمسی، قمری و میلادی هر روز سال را با انتخاب آن مشاهده کنید و با کشیدن صفحه به چپ و راست بین ماه‌ها حرکت کنید.
• اگر انگشتتان را روی هر روز تقویم نگه دارید، یک پنجره جدید با سه گزینه یادداشت و یادآوری، اعمال روز و اوقات شرعی باز می‌شود که می‌توانید از آن استفاده کنید.
• وقتی که لوگوی باد صبا را که سمت راست برنامه است، لمس می‌کنید، یک منو با دو بخش اصلی گنجینه و امکانات باز می‌شود. در بخش گنجینه، ادعیه و اعمال مذهبی هر روز برایتان نشان داده می‌شود. همچنین می‌توانید از راهنمای برنامه برای پیدا کردن قبله استفاده کنید.
• در بخشی از برنامه، می‌توانید یادداشت برداری کنید و در تقویم استفاده کنید. همچنین می‌توانید مناسبت‌های مختلف سال جستجو کنید.
• در نوار بالایی، یک آیکون دیگر به شکل خورشید و باد می‌بینید که در واقع بخش جانبی این تقویم به حساب می‌آید. این بخش، امکاناتی اضافه مثل دانلود نیایش‌ها، چک‌لیست آمادگی سفر، پیام‌های مذهبی و تلفن‌های ضروری را برای شما در دسترس قرار می‌دهد.
• برای انجام کارهای پرداختی مثل خرید شارژ، پرداخت قبوض و بسته‌های اینترنتی، می‌توانید از اپلیکیشن باد صبا استفاده کنید. همینطور می‌توانید از این اپلیکیشن برای کارهای نیکوکاری هم استفاده کنید.

نقاط قوت نرم افزار باد صبا

علاوه بر امکاناتی که برنامه‌نویسان باد صبا برای کاربران در نظر گرفتند، اما برخی از این امکانات نقطه قوت این نرم افزار به شمار می‌آیند که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم.
• رایگان: برنامه‌ای به نام باد صبا رایگان و بدون تبلیغات آزاردهنده است.
• شخصی‌سازی: برنامه باد صبا از قابلیت شخصی‌سازی عالی برخوردار است. هر کاربر می‌تواند برنامه را به سلیقه و نیاز خودش شخصی‌سازی کند.
• رابط کاربردی ساده: صبا بر اساس نیازهای کاربران ایرانی طراحی شده، به همین خاطر هر کسی به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند.
• کارکردهای مختلف: این نرم‌افزار صرفاً یک نرم‌افزار ساده پخش اذان نیست و کاربردهای فراوان دیگری دارد که نیاز کاربران را در موارد دیگر هم در نظر گرفته است.

شرکت سازنده نرم‌افزار باد صبا

یکی از پیشگامان تولید نرم‌افزار موبایل، شرکت پیشگامان موج تلفن همراه که در سال ۱۳۸۶ تأسیس شد. این شرکت در سال ۱۴۰۰ موفق به دریافت عنوان دانش‌بنیان نوع ۱ شد. نرم‌افزار باد صبا که بیشتر از ۲۶ میلیون بار نصب شده را این شرکت تولید کرده. کاربران، از نرم‌افزار باد صبا در سال ۱۳۹۳ به عنوان پرنصب‌ترین و محبوب‌ترین نرم‌افزار تقدیر کردن. همچنین، این نرم‌افزار به عنوان رتبه نخست نرم‌افزارهای فارسی انتخاب شد. علاوه بر این، این برنامه در جشنواره پردیس دانشگاه صنعتی شریف، دارنده رتبه اول بخش نرم‌افزارهای فرهنگی است. برای دانلود و نصب این نرم‌افزار می‌توانید به کافه بازار، لیمود، مایکت، سافت ۹۸ مراجعه کنید.

جمع‌بندی

تقویم اذان‌گوی باد صبا، هر چیزی که یک کاربر ایرانی و مسلمان از یک تقویم فارسی می‌تواند انتظار داشته باشد را دارد. سازندگان این برنامه همیشه مشکلات ریز و جزئی در هر نسخه را با پشتیبانی حرفه‌ای برطرف می‌کنند. برای راحتی هر چه زودتر و راحت‌تر برنامه باد صبا کافی است بر روی لیود کلیک کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *