0

تولید محصولی که از شما یک کارآفرین می سازد

سلامت پوست و مو

سلامت پوست و مو برای همه افراد از جمله خانم ها بسیار حائز اهمیت می باشد، از این رو روغن های گیاهی تقویتی بسیار محبوب می باشند و بازار پر سودی دارند.

اگر به فکر شغلی پر سود هستید به تولید این محصولات هم فکر کنید. در ادامه راجع به این روغن ها صحبت می کنیم.

روغن تراپی مو

افرادی که در طول روز دچار اضطراب و استرس بسیار زیادی هستند و یا داروهای خاصی مصرف می‌ کنند ممکن است که دچار ریزش مو شده باشند و امروزه با روغن تراپی مو میتوانید از ریزش مو جلوگیری کنید و با استفاده از فرمولاسیون ویژه و مواد اولیه باکیفیت تهیه و تولید شده موهای خود را تقویت کنید.

شما می توانید به راحتی از این محصولات استفاده کنید استفاده از این روغنها به عنوان یک راه حل طبیعی برای قطع ریزش مو و درمان آن می باشد. این روغنها همچون روغن زیتون کاملا گیاهی هستند و تاثیرات بسیار زیادی در تحریک پوست سر و در نتیجه افزایش میزان خون رسانی دارد و می‌ توانند ریزش موی شما را متوقف نمایند این محصولات علاوه بر پرپشت شدن و حجیم شدن موهای شما می توانند لطافت و درخشندگی خاصی را به موها بدهند و به دلیل آن که دارای مواد معدنی و مغذی مورد نیاز فولیکولهای مو بوده می توانند لطافت و نرمی را در ساقه موهایتان ایجاد کنند.

روغن تقویت مژه

یکی ازراه های موثر و مقرون به صرفه برای تقویت مژه و ابرو استفاده از روغن تقویت مژه گیاهی کرچک می باشد.

علاوه بر تقویت مژه و ابرو پرپشت کننده عالی و قوی نیز می باشد. این روغن به سبب خواص، کاربرد و مصارف گوناگونی که درصنایع مختلف دارد، قیمت خرید بالاتری نیز در بازار خواهد داشت. همان گونه که گفته شد به سبب کاربرد فراوان این نوع روغن در صنعت پزشکی، خوراکی، دارویی و درمانی و همچنین صنعت مواد اولیه شیمیایی، مزایا و برتری بسیاری نسبت به روغنهای گیاهی دیگر دارد. دانه های گیاه کرچک به دلیل داشتن یک ماده سمی و کشنده باید پس از فرآوری حرارت ببیند تا آن ماده سمی از بین برود. روغن کرچک رنگ خواصی ندارد و معمولا به صورت بی رنگ یا زرد خیلی کمرنگ مشاهده می شود. همان طور که می دانید روغن کرچک به بوی بد و مزه بسیار بدتر شهرت دارد، به گونه ای که بوی آن را از صد فرسخی می توان تشخیص داد.

 

روغن تقویت مژه

 

روغن زیتون فرابکر مو

امروزه بیشتر افراد به سلامتی خود اهمیت می دهند و در رژیم غذایی خود از مواد غذایی خالص و مغذی استفاده می کنند. روغن زیتون فرابکر مو از جمله خالص ترین و پر خاصیت ترین روغنها می باشد که برای پوست و مو بسیار مفید است. این نوع روغن سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و از بروز بیماری در بدن انسان جلوگیری می کند. روغن زیتونهای فرابکر به روش کاملا مکانیکی و فیزیکی از میوه زیتون تهیه می شود و به آن هیچگونه افزودنی اضافه نمی شود. روغن زیتون فرابکر فاقد هر گونه مواد اسیدیته می باشد و رشد مو را افزایش می دهد. از روغن زیتون فرابکر می توان به عنوان مرطوب کننده پوست نیز استفاده کرد زیرا آنتی اکسیدان و ویتامین E موجود در این نوع روغن، فرآیند آبرسانی را به پوستها راحت تر می کند. همچنین می توان از این نوع روغن به عنوان ماسک طبیعی برای پوست استفاده کرد که موجب شادابی پوست بدن می شود.

 

روغن زیتون فرابکر مو

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *