1

پاکت باکس پوچ یک انتخاب هوشمندانه برای فروش

پاکت باکس پوچ یک انتخاب هوشمندانه برای فروش

امروزه، انتخاب نوع درست بسته بندی برای محصولات میتواند تاثیر بسیار زیادی در فروش شما بگذارد. به همین دلیل اگه بتونید بسته بندی مناسبی رو برای خودتون پیدا کنید، میتونید فروش خودتون رو چند برابر کنید. بسته بندی های زیادی هستند که شما میتونید از اونا استفاده کنید. اما، باید به یک سری از نکات دقت کنید. قیمت، کیفیت، کاربرد و خیلی چیزای دیگه. پاکت های بسته بندی روز به روز درحال پیشرفت و توسعه هستند و شما میتونید از اونها به عنوان یک بسته بندی مناسب برای محصولاتتون استفاده کنید. پاکت باکس پوچ، به علت اینکه هم قیمت مناسبی داره و هم چاپ خوری بسیار بالایی داره، میتونه بهترین گزینه برای شما باشه. در ادامه با من همراه باشید تا در مورد این پاکت اطلاعاتمون رو بالا ببریم و بعدش یه فروشگاه بسیار خوب برای خرید این محصول رو به شما معرفی کنم.باکس پوچ به علت مزایایی که دارد، نسبت به دیگر پاکت های بسته بندی، یک برتری خاصی دارد. به همین دلیل انتخاب اول همه افرادی است که نیازمند یک بسته بندی پاکتی بسیار خوب همراه با قیمت مناسب هستند.پاکت باکس پوچ نوعی پاکت است که به علت ویژگی ها و کاربرد هایی که دارد میتواند انواع وسایل را درون خود جای دهد. این پاکت میتواند در صنایع مختلف کاربرد داشته باشد، برخی از این صنایع عبارتند از: صنایع داروسازی ، غذایی ، شیمیایی ، کشاورزی و دیگر صنایع که نیازمند یک بسته بندی خوب و مقاوم برای محصولات خود هستند.از پاکت باکس پوچ به عنوان یک حامل برای وسایل مختلف مانند : داروها، کارهای شارژ، لوازم آرایشی و بهداشتی و … استفاده میشود. پوشش مقاوم اطراف پاکت باعث میشود تا محصولات درون آن از رطوبت، هوا و نور در امان بماند. این لایه محافظ همچنین باعث میشود تا مواد ناخالص و عوامل آلودگی نیز وارد پاکت نشوند تا محصول درون آنرا خراب کنند.پاکت باکس پوچ نوعی پاکت است که به صورت یک کیف یا کیسه کوچک طراحی شده است و دارای قابلیت انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به پاکت معمولی می باشد. این نوع پاکت باکس به دلیل وزن کمتر و حجم کمتر، برای ارسال محصولاتی که نیاز به حمل آسان دارند، مانند داروها، کارت‌های شارژ، لوازم آرایشی و بهداشتی و … استفاده می‌شود.باکس پوچ از موادی ساخته شده است که قابل بازیافت هستند و با محیط ریست بسیار سازگار هستند .

ویژگی های پاکت باکس پوچ

اولین ویژگی پاکت های باکس پوچ که میتوان به آنها اشاره کرد ، زیپ جیبی این پاکت ها است. نحوه کار و استفاده از این محصول اینگونه است که بعد از پر کردن محصولات درون پاکت ، بالای پاکت را با دستگاه های مخصوص دوخت میزنند و مصرف کننده زیپ پلمپ شده را باز میکند و بعد از آن از محتویات داخل پاکت استفاده میکند .باکس پوچ همانگونه که از اسمش پیداست ، دارای کفه صاف است. به همین دلیل قابلیت ایستایی بالایی دارد. این پاکت میتواند بسیار راحت پر شود و نسبت به پاکت های انعطاف پذیر هم راحت تر است.باکس پوچ بهترین جایگزین برای کارتن های تاشو و بسته بندی های پلاستیکی است.شما همچنین میتوانید لوگو و برند خود را روی این پاکت نشان دهید تا بتوانید از پاکت، استفاده تبلیغاتی هم داشته باشید.علاوه بر موارد بالا وکمتر بودن هزینه تولید باکس پوچ نسبت به تمامی بسته بندی های پلاستیکی و فلزی، پاکت باکس پوچ دارای مزایای دیگری نیز هست. برخی از آن مزایای عبارتند از:

حجم پدیری مناسب

دارای جذابیت بصری چشم نواز

موجود در رنگ بندی های متفاوت

قابلیت استفاده چندین باره از پاکت
پاکت باکس پوچ به آسانی باز و بسته میشود. به همین دلیل خیلی از افراد این پاکت را به عنوان بسته بندی محصولات خود انتخاب میکنند.

اهمیت پاکت بسته بندی

بسته بندی مهمترین بخش برای حمل و نقل و رساندن یک محصول به مشتری است. علاوه بر آن ، پاکت بسته بندی مناسب میتواند منجر به افزایش فروش شما شود.

مطالعات اخیر نشان داده اند که بیش از 70 درصد مردم بر این باورند که بسته بندی در تصمیم گیری خریدشون تاثیر بسیار زیادی میگذارد. اگر شما به بسته بندی محصول خود توجه نکنید، فرصت های تبلیغاتی خود را از دست داده اید و فروش خود را از دست میدهید .پاکت بسته بندی نقش بسیار مهمی را برای مغازه ها ، فروشگاه ها و مشتریان ایفا میکند و درکنار کارکرد های مرتبط با بازاریابی، نقش های مختلفی را ایفا میکند. یکی از این نقش ها، محافظت از محصولات شما در حین حمل و نقل تا زمانی که محصول به دست مشتری برسد. اگر محصول هنگام رسیدن به مشتری آسیب ببیند، تصور آن مشتری نسبت به شما و فروشگاهتان خراب میشود. علاوه بر آن شما باید یک محصول دیگر برای مشتری خود بفرستید یا پول آنها را پرداخت کنید.باز و بسته کردن بسته بندی نیز باید آسان باشد. به همین دلیل هنگام طراحی پاکت باید بسته بندی باید به این نکته توجه کرد. اینکار تجربه بهتری را برای مشتری فراهم میکند.نقش دیگری که بسته بندی دارد، کمک به مشتریان برای شناسایی محصولات است. برای اینکار شما فقط باید اطلاعات کافی را تولید کننده پاکت ارائه دهید تا او آن اطلاعات که اعم از متن و یکسری از توضیخات درمورد محصول است را روی پاکت چاپ کند. البته برای این ویژگی، پاکت باید چاپ خور باشد. پاکت باکس پوچ بهترین گزینه برای اینکار است.تفاوت در نوع بسته بندی مانند رنگ پاکت و … هم میتوانند در نشان دادن مدل های مختلف یک محصول بسیار مفید عمل کنند.استفاده از برند، لوگو، رنگ سازمانی مخصوص و حتی فونت مخصوص شما میتواند مشتریان شما را در شناسایی شما کمک کنند.بسته بندی یک فرصت بسیار عالی برای آگاهی از برند شما است. البته نوع بسته بندی و لوگوی چاپ شده روی آن هم باید با فروشگاه یا شرکتی که محصولی را ارائه میدهد هم یکی باشد تا بتواند منجر به شناسایی شما شود.پیشنهاد من به شما ، استفاده از پاکت های باکس پوچ است. باکس پوچ از توانایی چاپ پذیری بسیار بالایی برخوردار است. و شما میتوانید از آن به عنوان یک پاکت بسته بندی بسیار خوب استفاده کنید.

انواع پاکت باکس پوچ

پاکت های باکس پوچ به دسته بندی های مختلفی تقسیم میشوند. در ادامه میخواهیم به معرفی پنج مورد از مهمترین پاکتهای آن بپردازیم.

پاکت باکس پوچ رنگی

پاکت باکس پوچ پنجره دار

پاکت باکس پوچ شفاف مات

پاکت باکس پوچ سوپاپ دار

پاکت باکس پوچ کرافت

باکس پوچ رنگی

پاکت باکس پوچ رنگی محبوب ترین نوع بسته بندی باکس پوچ است که در طراحی آن، رنگها به صورت خلاقانه استفاده میشود. این نوع بسته بندی دارای رنگهای جذاب و مختلف است و میتواند به صورت بسیار گسترده در بسته بندی انواع محصولات فروشگاهی، خشکبار، نان و غلات، قهوه و چای و … استفاده میشود.

پاکتهای باکس پوچ رنگی دارای یک جنبه دیداری بسیار خاص برای محصولات شما است. با استفاده از این پاکت میتوانید ، توجه مشتریان خود را به خوبی جلب کنید و تجربه متفاوتی را در ارائه محصولات خود ایجاد کنید. باکس پوچ رنگی جذابیت خاصی دارد و میتواند حس بسیار خوبی را به هرکسی منتقل کند. همانطور که بالاتر هم گفتیم، رنگ میتواند در شناخته شدن برند شما بسیار مفید عمل کند. به همین دلیل، استفاده از پاکت های باکس پوچ میتواند برای شما بسیار مفید باشد.زیبایی منحصر به فرد این محصول به شما کمک میکند تا بتوانید در ذهن مشتریان خود بمانید.از پاکت های باکس پوچ رنگی برای بسته بندی محصولاتی مانند: ادویه جات، خشکبار، پودرهای صنعتی، گیاهان دارویی، فلافل، ناگت، کلوچه، پودر قهوه، غذای حیوانات، حبوبات و… استفاده میشود.

باکس پوچ پنجره دار

پاکت باکس پوچ پنجره دار، یک نوع بسته بندی ایستاده از جنس کاغد کرافت، پلاستیک و… است که دارای یک پنجره شفاف در بخشی از جلوی پاکت است. این پنجره شفاف به شما این امکان را میدهد تا محتوای درون بسته بندی را بدون نیاز به باز کردن پاکت ببینید.

استفاده از پاکت باکس پوچ پنجره دار در بسیاری از صنایع رایج است، از جمله: صنایع غذایی، صنایع شیرینی پزی، صنعت خوراکی های حیوانی، صنعت آرایشی و بهداشتی و صنایع خدماتی.

این نوع بسته بندی مناسب محصولاتی است که نیاز به نمایش بصری دارند. محصولاتی از قبیل: کیک، نان، شیرینی، خشکبار، شکلات، چای، قهوه و محصولاتی مانند آنها.شایان به ذکر است که پاکت باکس پوچ پنجره ای یک پاکت زیپ دار است و خارج کردن محتویات پاکت از طریق زیپ انجام میگیرد.

پاکت باکس پوچ شفاف مات

پاکت باکس پوچ شفاف مات، نوعی از پاکتهای بسته بندی با سطح شفاف و مات است. این نوع بسته بندی اغلب از جنس پلاستیک تولید میشود و دارای قابلیت نمایش محتویات داخل پاکت را به صورت شفاف اما با روکشی مات دارد. روکش مات برای محافظت از محصولات درون پاکت در مقابل اثرات نور خورشید و براقیت آن است.

باکس پوچ شفاف مات، ترکیبی از ویژگی های مات و شفاف را درون خود دارد.از این پاکت در صنایع مختلفی همچون: بسته بندی محصولات غذایی، بسته بندی لوازم آرایشی-بهداشتی و بسته بندی خوراکی هایی مانند: شکلات، شیرینی، کیک و… استفاده میشود.

پاکت باکس پوچ سوپاپ دار

باکس پوچ سوپاپ دار یک نوع از بسته بندی است که انواع محصولات درون آن نگهداری میشوند. این نوع بسته بندی معمولا از جنس کاغذ یا پلاستیک ساخته میشود. مهمترین ویژگی این پاکت، داشتن سوپاپ و یک سیستم باز و بسته شدن مجدد است.

از پاکت باکس پوچ سوپاپ دار در صنایع مختلف استفاده میشود. از جمله صنایع غذایی، صنعت داروسازی و داروفروشی، کشاورزی و صنایع خدماتی. از این پاکت به عنوان یک راه موثر برای حفظ تازگی و کیفیت محصول استفاده میشود. این پاکت مانع نفوذ هوا، حفظ رطوبت و جلوگیری از ریزش مواد از درون آن میشود.

باکس پوچ کرافت

پاکت باکس پوچ کرافت یک پاکت بسته بندی است که از کاغذ کرافت تهیه میشود. این پاکت دارای ظاهری طبیعی و مات است و به دلیل ساختار طراحی آن، دهانه پاکت قابل تنظیم است. این پاکت از پرکاربردترین پاکت های بسته بندی است. باکس پوچ کرافت به دلیل قیمت مناسب و کاربری آسانی که دارد، در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرد.

از جمله صنعت هایی که باکس پوچ کرافت در آنها حضور دارد، میتوان به صنایع غذایی، صنایع غذای حیوانات خانگی، صنایع بهداشتی، صنعت داروسازی و مهمتر از همه صنایع خدماتی اشاره کرد.همچنین برای نگهداری و بسته بندی محصولاتی مانند خرما، خشکبار، آرد، میوه، میوه خشک، نان، تنقلات، نمک، شکلات، چای و قهوه استفاده کرد.با استفاده از این پاکت ، محصولات به صورت ایمن تری نگه داری میشوند و از رطوبت ، نور ، آلودگی و هوا به خوبی محافظت میشوند .

موارد مصرف باکس پوچ

باکس پوچ به علت ویژگی های بیشماری که دارد، در بسته بندی بسیاری از مواد استفاده میشود که سعی کردیم در بالا به برخی از آنها اشاره کنیم. در ادامه میخواهیم بقیه موارد استفاده باکس پوچ را نام ببریم. برخی از آن موارد عبارتند از :

خشکبار
حبوبات
گیاهان داروئی
چای
قهوه
ناگت
قلافل
غذای منجمد
غذای نیمه آماده
برنج
غلات
گرانولا
شیرینی
شکلات
بذر
کودهای شیمیایی
غذای حیوانات خانگی

چاپ پاکت باکس پوچ

پاکت های باکس پوچ، از حساسیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل، هنگام چاپ پاکت باکس پوچ، به منظور جلوگیری از اتلاف هزینه و وقت، بهتر است اینکار توسط دستگاه و چاپگرهای حرفه ای انجام شود. البته باید افراد متخصص و وارد به اینکار هم اینکار را انجام دهند، زیرا ممکن است افراد تازه کار، دستگاه را خراب کنند.

نکات مهم پیش از چاپ

قبل از شروع چاپ روی پاکت باید این را در نظر داشته باشید که مشتریان به سایت شما جذب شوند. همچنین شما باید مطمئن شوید که اطلاعات مهم مربوط به محصول شما روی پاکت قرار داده شود.از جمله اطلاعات مهم که شما میتوانید روی پاکت خود چاپ کنید، نام محصول درون آن، ترکیبات، تاریخ انقضا و هر اطلاعات دیگری که مربوط به محصول شما است.در نهایت، چاپ روی پاکت باکس پوچ یک راه جذاب است تا محصولات شما به نمایش در بیایند. اینکار به شما کمک میکند تا توجه بیشتری از مشتریان را جلب کنید.

قیمت پاکت باکس پوچ

عوامل زیادی از قبیل جنس، طرح چاپ شده روی پاکت، ابعاد پاکت و … در تعیین قیمت پاکت باکس پوچ نقش تعیین کننده ای دارند. البته موارد دیگری مانند تعداد پاکتهای خریداری شده نیز در قیمت تاثیر گذار هستند. خرید این پاکت به صورت عمده بسیار به صرفه تر است.

همچنین، اگه شما این محصول را از تولید کننده اصلی این محصول خرید کنید نیز میتواند قیمت آنرا تا حد زیادی پایین بیاورد. تولید کننده های این پاکت معمولا به دلیل حذف واسطه ها، قیمت را تا حد بسیار زیادی از فروشگاه های خرده فروش، پایین تر میآوردند.

خرید پاکت باکس پوچ

همانطور که بالاتر گفتیم، یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت پاکت باکس پوچ، فروشنده آن است. این یک امر بدیهی است که تولید کنندگان این پاکت، قیمت پایین تری را به شما ارائه کنند.

فروشگاه شاهان پک، یکی از تولید کنندگان پاکت باکس پوچ است. شما میتوانید انواع پاکت های بسته بندی و باکس پوچ را از آنها با بهترین قیمت ممکن خرید کنید. با توجه به رقابت بسیار بالای تولید کنندگان این پاکت، فروشگاه شاهان پک، به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی باکس پوچ، با احترام بیشتر به مشتریان خود، سعی در تولید پاکت بسیار با کیفیتی دارد و به سراسر ایران ارسال دارد.

شما میتوانید انواع مختلف پاکت باکس پوچ را در اندازه های مختلف همراه با چاپ اختصاصی خود بدون هیچ واسطه ای را از فروشگاه شاهان پک داشته باشید.

درباره شاهان پک

بسته بندی همیشه کلاف گمشده محصولات ایرانی برای حضور در بازار های بزرگ ایران و جهان بوده است. فروشگاه شاهان پک با کادری مجرب با سابقه بیش از ۱۰ سال در بازار های بسته بندی ایران یاری رسان شما در این رقابت بزرگ خواهد بود تا در کنار شما برتری محصولات شما را در بازار های هدف اثبات کند. بسته بندی زیبا باکیفیت و هدفمند حضور شما در بازارهای بزرگ تضمین خواهد کرد.شاهان پک با سالها کار و تجربه در زمینه تولید پاکت های بسته بندی و تلاش برای دریافت اطلاعات و علائق مشتریان، توانسته در هر حوزه تجربه خوبی از مشورت با مشتریان با ارزش و محترم بدست بیاورد. با استفاده از این اطلاعات سعی در تولید انواع پاکت بسته بندی، بسته به هر نوع سبک و علائقی را دارد.در مقاله بالا سعی کردیم مدل های مختلف پاکت باکس پوچ را به شما معرفی کنیم. در ادامه در رابطه با کارایی، قیمت، چاپ و خرید آن به شما توضیح دادیم. در آخر هم یکی از فروشگاه های با تجربه در این زمینه را به شما معرفی کردیم تا شما بتوانید برای خرید پاکت باکس پوچ به آنها مراجعه کنید.

آدرس سایت: shahanpack.com

تلفن: ۰۹۱۲۲۷۲۰۰۸۴ & ۰۹۳۹۲۷۲۸۴۸۴

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سالار ایمانی گفت:

    ما تجربه این پاکت رو داشتیم تو فروش شکلات خیلی چشمگیر شد