0

توجه توجه کارآفرینی در مشاغل مختلف

اگر شما هم جویای کار و درآمد بالا می باشید می توانید تا انتها این مقاله با ما همراه باشید تا بررسیهایی را در زمینه پاستیل برای شما انجام دهیم و بتوانید انتخابات درستی را از شغلهای متفاوت دارشته باشید.

پاستیل هیرتامین

یکی از معروف ترین پاستیل هیرتامین که همه ی ما آن را می شناسیم و دوستش داریم پاستیل خرسی می باشد حتی جالبه بدونید اولین پاستیل با اشکال خرسی ساخته شده است.

همان طور که گفته شد اصلی ترین مواد تشکیل دهنده پاستیل ژلاتین و بعد از آن رنگ و اسانس و طعم دهنده ژلاتین، از استخوان و غضروف حیوانات تشکیل شده است درون ژلاتین ۷۵ درصد پروتئین می باشد که خوردن آن برای انسان مفید می باشد و سبب مستحکم ساختن استخوان و غضروف می شود.

اما باید به این نکته هم دقت کرد که در ساخت پاستیل از شکر قهوه ای و اسانس و رنگ هم استفاده می کنند که باعث مضر شدن این محصول می باشد دیگر مواد تشکیل دهنده می توانیم به روغن خوراکی و طعم دهنده های میوه ای نام ببریم که باعث تنوع محصول می شوند برند های مختلفی از پاستیل خارجی به نام های هاربیو، بک فورست، ترولی، جلی بلی و ببتو وجود دارد که خواهان زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است.

پاستیل اصفهان

اکثر بچه ها عاشق پاستیل و لواشک چوب بستنی هستند و بیشتر شون پاستیل اصفهان ماری رو بیشتر از بقیه پاستیل ها دوست دارند مادرانی که نگران سلامتی بچه شون هستند و می خواهند کودکانشون از مواد خوراکی سالم استفاده کنند می توانند پاستیل ماری خوشمزه رو در خانه درست کند ما در این بخش طرز تهیه پاستیل خانگی را به شما آموزش خواهیم داد.

در ابتدا  باید پودر ژلاتین و پودر ژله را در آب جوش اون قدر هم بزنید که کامل باهم یکدست شود بعد از ان حدود ده دقیقه بزارید بمونه تا با هوای محیط هم دما شود.

سپس  خامه فرم گرفته و رنگ خوراکی را به آن اضافه کنید و هم بزنید در مرحله بعد ظرفی به اندازه قد نی بردارید و سعی کنید قطر ظرفتون کم و باشه و سطح ظرفتونو با نی پر کنید برای تکون نخوردن نی ها آنهارا با کش ببندید پس از آن مایه اماده شده را درون نی های توی ظرف چیده شده بریزید و صبر کنید کامل سفت شود برای خارج کردن پاستیل ها از وردنه استفاده کنید شما می توانید به وسیله چاقو اشکال و خط و خطوط های روی پاستیلی که درست کردید ایجاد کنید تا جلوه ی بهتری بگیرد.

پاستیل شکری

یکی از پاستیل های که مورد علاقه بزرگان و کودکان هستش پاستیل شکری حیوانات هستش که به شکل انواع حیوان ها نظیر خرس، مار، قورباغه، ماهی، سگ، اسب و غیره در بازار امروزی تولید می شود.

پاستیل خواص های زیادی دارد که کودکوبزرگسال می توانند از خوردن آن بهره مند بشوند: پاستیل به دلیل ویتامینی که داره برای افسردگی بسیار مفید می باشد کلسترول را پایین می برد و به خاطر اسید فولیک که داره مناسب برای بانوان می باشد همچنین خوردن پاستیل برای درمان نازکی مو بسیار موثر می باشد با وجود این همه خواص استفاده بیش از حد این محصول مانند نقل بادامی توصیه نمی گردد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *