0

با تعقیب افکار بزرگ چشم اندازی از ثروت را ترسیم کنید

کاشی استخری تبریز

با گام های کوچک شروع کنید اما این منافاتی با افکار بزرگ شما ندارد. وقتی که به دنبال فکرهای بزرگ هستید، در واقع دارید چشم اندازی را برای خود ترسیم می کنید. با هدف بندی ها آن ها را کوچک می کنید. حتی اگر نمی توانید به رقم ذهنیتان به طور عینی برسید باز هم پا را از عرصه تلاش پس نکشید. شاید باید تلاش بیشتری کنید یا هدف خود را و مسیرهای رسیدن به آن را بازبینی کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

کاشی استخری تبریز

از مشخصات کاشی استخری تبریز می توان به موارد زیر اشاره کرد، شیشه‌ای یک نوع از انواع کاشی های استخری که نور خورشید را جذب و تلاطم آب را منعکس می کند.

در ابتدا خاک رس ماسه ریز دانه و همچنین فلدسپات را ترکیب می کنند و در دمای بالا حرارت می دهند تا به مقاومت و دمای مطلوب برسد و بتواند با سایر مدل کاشی ها رقابت کند.

موزائیکی مواد مختلفی مانند شیشه سرامیک و سنگ در ساخت این نوع کاشی استفاده می شود همچنین برای نصب ساده تر بر روی یک ورق مش قرار می گیرند.

سنگ طبیعی کاشی هایی که از جنس سنگ طبیعی با 32 طیف رنگی ساخته می شوند ظرافت و زیبایی بالایی، دوام و مقاومت بالا، قابلیت تمیز کردن آسان از جمله صفات این نوع کاشی است.

 

کاشی استخری جدید

اواین مشخصه‌ کاشی استخری جدید تفاوت در اندازه آن‌ ها به نسبت انواع دیگر کاشی‌ های موجود در بازار است، کاشی‌ های استخری در اغلب موارد مربعی شکل و کوچک هستند.

لعاب موجود بر روی این دسته از کاشی‌ ها به نسبت تمامی کاشی‌های دیگر بسیار بیشتر است، دلیل آن نیز تماس مداوم کاشی استخری با آب و رطوبت است.

مدت زمان پخت این دسته از کاشی بسیار طولانی است و نتیجه‌ ی این پخت طولانی در دمای بالا، جذب آب بسیار کم در مقایسه با گوناگون از کاشی با استفاده‌های متنوع است.

در زیر این کاشی ‌ها حتما باید نوعی توری قرار بگیرد و سپس بر روی آن‌ها انواع مختلف از کاشی‌های استخری با استفاده از چسب مخصوص، چسبانده می‌شوند.

کاشی استخری جدید

کاشی موزاییک استخر

برای بررسی مشخصات کاشی موزاییک استخر بهتر است به بررسی ویژگی ها و مزایا آن بپردازیم.

از مهم ترین ویژگی های کاشی استخری در برابر یخ زدگی مقاوم هستند، این محصول با تغییر دمای محیط و انقباضات و انبساطات هیچ تغییری نمی کند و صدمه ای نمی بیند.

این محصول براق می باشد و کدر نیست به همین دلیل در بزرگ تر نشان دادن سطح بسیار نقش دارد، این کاشی می تواند فضا را بزرگ تر از اندازه ی خود نشان دهد.

همچنین همانطور که گفتیم این محصول ضد آب می باشد و خاصیت ضد آبی دارد بنابراین می توان نتیجه گرفت این محصول ضد لک نیز می باشد و ظاهر آن به مرور آسیب نمی بیند.

همچنین این موزیک در ابعاد 5*5 به طور معمول ساخته می شود.

کاشی موزاییک استخر

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *