0

برنامه نوین من برای کسب درآمد و موفقیت

موفقیت

روش‌های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد، برخی از این روش‌ها نیاز به هزینه اولیه بالا دارد، برخی از روش‌ها نیز نیاز به پول زیادی ندارد، اما باید زمان زیادی را صرف کار و آموزش خود کنید که اولین مسیر پیشنهادی ما مربوط به خرید و فروش عطر و ادکلن ها معروف و برند می باشد.

اسانس عطری صنعتی

اگر بپرسید که که اسانس عطری صنعتی چیست باید به شما بگوییم که اسانسها در واقع ماده ای هستند که با انجام یک عملیات فیزیکی از گیاهی که بو دارد تهیه می شوند که استفاده از رایحه های خاص و خارق العاده در ترکیب اسانس عطر خالص دارد.

اولیویر کرید صاحب شرکت کرید فرانسه به دلیل علاقه ی زیادی که به ورزش اسکی داشته این عطر خوش بو را در سال ۱۹۹۵تولید کرده است و تمام تلاشش این بوده تا بتواند نهرها و چشمه های درخشان بر فراز کوه های پوشیده شده از برف آلپ را برای مصرف کنندگان این محصول تداعی کند و تا حد خیلی زیادی در این امر موفق عمل کرده است.

این عطر فوق العاده رایحه ای خنک دارد و برای آقایان و خانم ها مناسب و قابل استفاده می باشد، با وجودی که نزدیک به ۲۷ سال از زمان تولید این عطر گذشته است هنوز هم مشتریان بسیار زیادی دارد و جزء محبوب ترین عطرهای کرید می باشد.

ادکلن مردانه تلخ

ادکلن مردانه تلخ امروزه در کنار مواد خوشبو کننده یکی از اصلی ترین فاکتورها و ریشه های جذابیت هستند که اهیمت به استفاده از عطر و ادکلن نه تنها در بین کشورهای قاره اروپا همچون فرانسه و ایتالیا بلکه در کشورهای آسیایی همچون ایران نیز در از گذشته تا به امروز با علاقه خاص و ویژه ای دنبال می شده است که علت آن علاقمندی بی حد و حصر به استفاده از رایحه های تسحین برانگیز و خوش از سوی مردم می باشد.

به همین منظور تولید کنندگان اسانس صنعتی عطری و عطر و ادکلنهای ایرانی در سالهای اخیر با رشد و توسعه خطوط تولید خود و استفاده نتهای ملایم، تند و آروماتیک نه تنها نظر مشتریان داخلی بلکه نظر خریداران خارجی را نیز توانسته اند به خود جلب نمایند و این محصولات را به کشورهای همسایه از جمله حاشیه خلیج فارس ارسال نموده اند.

به همین منظور از تمامی تجار و فعالین تجاری که تمایل به همکاری در زمینه فروش یا جذب نمایندگی این محصولات را دارند دعوت می شود تا با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت ما نسبت به ارتباط با کارشناسان مجرب ما اقدام نمایند.

 

ادکلن مردانه تلخ

 

اسانس عطر

هر اسانس عطر دارای چندین قسمت مختلف می باشد و محلول آن از چندین ماده و مایع تشکیل شده است که این عطر بعد از اسپری شدن می تواند یک ترکیبی شیرین و با طراوت و تازه را به شما هدیه دهد و می تواند شادابی را به روح شما برگرداند بعد از اینکه نتهای میانی پا به عرصه گذاشتند می توانید متوجه انرژی مثبتی بشوید که از رایحه مریم و یاسمین و گاردنیا نشأت می گیرد.

در نهایت بعد از از راه رسیدن نتهای پایانی می توانید متوجه حس تعادل و ارامشی شوید که از سمت رایحه چوب صندل و سدر به مشامتان می رسد. اما بعد از توصیف این دو نوع عطر بی نظیر و رویایی شما به عنوان یک خانم و یه به عنوان یک آقا احتمالا برای پیدا کردن این حسها تصمیم به خرید این اسانس و یا عطرهای گرفته اید.

 

اسانس عطر

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *