0

کشمش های مادرم مرا به کسب درآمد کشاند

کشمش طلایی ملایر

مادرم همیشه با انگور های درختی که در باغچه بود کشمش تهیه می کرد چراکه این محصول خواص زیادی برای بدن دارد و مادرم با بهترین کیفیت آنهارا تهیه می کرد و همین باعث شده بود تا تمام دوستان و آشنایان که از کشمش های او میل می کردند تقاضا برای خرید آن داشته باشند و این امر نیز سبب شد تا من به فکر راه اندازی این کسب و کار برای عرضه کشمش های مادرم بیافتم.

کشمش طلایی ملایر

کشمش طلایی ملایر دارای خواص بسیار متنوعی هستند به عنوان مثال آن ها می توانند در کنترل قند خون تاثیر گذار باشند و بروز یبوست در شما جلوگیری کنند خوردن کشمش می تواند باعث از بین رفتن بوی بد دهان شود و همچنین با افزایش انرژی در شما ضعف و بی حالی را از بین می برد.

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا کشمش پلویی زرد به این رنگ درآمده است؟ در پاسخ باید بگوییم که در فرآیند خشک کردن کشمش با تیز آب از دود گوگرد برای ضد عفونی کردن این کشمشها استفاده می کنند.

این کار باعث می شود که مدت زمان استفاده از این محصول بیشتر شود و باعث ترد تر شدن کشمش ها شود در اثر همین فرآیند کشمشها به رنگ زرد درمی آیند.

کشمش آفتابی مشهد

کشمش آفتابی مشهد یکی از بهترین انواع کشمش بوده که از دانه های انگور بدون هسته به دست می آید و به رنگ قهوه ای روشن تا تیره هستند، در صورت استفاده از رقمهای شاهانی و مجلسی دانه قرمز و سیاه مویز به دست می آید.

همان طور که مستحضر هستید ایرانیان در زمینه علوم طب و پزشکی سرآمد عصر خود بودند یکی از خصلتهای خوب نیاکان ما استفاده از میوه های خشکی مانند کشمش، برگه زرد آلو و غیره بوده است که متأسفانه این روزها junk food هایی همچون اسنک، کیک و انواع محصولات کارخانه ای جایگزین این میان وعده های ارزشمند و مقوی شده اند.

کشمش آفتابی مشهد

کشمش کاشمر مشهد

در بین ارقام کشمش کاشمر مشهد پر مصرف ترین ان ها سبزه قلمی است که از انگور عسکری بدست می اید و به کشمش کاشور معروف است که با بررسی کوتاه متوجه قیمت های گوناگونی آن در بازار خواهیم شد و مواد مصرف آن را ذکر خواهیم کرد.

مورد دیگر کشمش پلویی است که در افتاب خشک می شود و جز سالم ترین کشمش ها است.

کشمش مویز یکی دیگر از خشک بار های پر کاربرد می باشد که از خشک کردن انگور شاهانی بدست می اید و اندازه بزرگتری نسبت به سایر کشمش ها دارد.

مصرف روزانه مویز به بدن گرمی و حرارت می دهد و تقویت کننده می باشد.

از موارد مصرف کشمش ها می توان به چند نکته اشاره کرد.

کشمش کاشمر مشهد

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *