0

زندگی ام با ترشیجات رنگ و بوی ثروت گرفت

درست از زمانی که شروع به تولید انواع ترشیجات به صورت حرفه ای و انبوه کردم توانستم پول زیادی به دست آورم و طعم ثروت را در زندگی خود بچشم و در این مقاله به بررسی برخی ویژگی، موارد مصرف و خواص انواع بهترین محصولات خود خواهیم پرداخت.

ترشی مخلوط فوری

در واقع ترشی مخلوط فوری ریز یکی از محبوب ترین و مرغوب ترین ترشی های ایرانی است که طعم خوشمزه و فواید بسیار زیادی دارد و بازار فروش این نوع ترشی رو به پیشرفت است و متقاضیان زیادی برای خرید این ترشی لذیذ و خوش عطر تقاضا دارند. شرکت های فراوانی در زمین فروش ترشی مخلوط در حال فعالیت هستند و یکی از برجسته ترین فروشگاه ها در این زمینه، فروشگاه ما می باشد.

تمامی محصولات ما ارگانیک و اصل هستند و از هیچگونه مواد افزودنی مضر در ترکیبات آن ها استفاده نشده است. فروشگاه ما در زمینه عرضه انواع ترشی خوشمزه و سالم در حال فعالیت گسترده می باشد. یکی از پرطرفدارترین و بهترین محصولات ما ترشی مخلوط ریز فلفلی می باشد که علاوه بر فواید بی شمار آن به علت طعم فلفلی چاشنی خوب و مناسبی برای دوستداران ترشی های فلفلی است.

ترشی انبه پاکستانی

می توان گفت ترشی انبه پاکستانی چابهاری از نمونه ترشی های خوش عطر و طعم و ترش بسته بندی شده است که دارای علاقه مندان خاصی می باشد و مشتریان مخصوص به خود را دارد. این نوع ترشی ها بسیار لذیذ و عالی هستند که به دلیل وجود طعم بی نظیر آن افراد بسیار زیادی به تهیه و استفاده از آن وجود دارند زیرا با کیفیت و مناسب هستند و در نوع سنتی تولید می شوند. برای تولید آن لیموها را به صورت تمیز و بهداشتی و به روش های مناسب با برش دادن به ضخامت عالی در می آورند و درون بطری های مناسب با مواد مورد نیاز ترکیب می کنند و قرار می دهند.

همچنین دارای روش تهیه مناسب و عالی هستند که از طریق آن می توان به تهیه این نوع ترشی ها پرداخت و به این صورت از استفاده آن نیز لذت برد. قیمت ترشی لیمو چابهاری بسیار مناسب با شایسته با نوع کیفیت و طعم محصول می باشد و بر این اساس از افراد می‌توانند آن را با قیمتی مناسب تهیه و خریداری نمایند.

ترشی تک نفره رستورانی

انواع ترشی تک نفره رستورانی شامل ترشی لیته، مخلوط، بندری، سیر ترشی و زیتون شور که قابل عرضه در رستورانها و سازمانهای دولتی و خصوصی است در کارخانه ترشی سازی تولید و ارسال می‌شود. همان طور که می‌دانید ترشیها از دیرباز جایگاه خاصی در سفره غذای ایرانیها داشته است و کمتر کسی است که علاقه به خوردن ترشی نداشته باشد.

از این رو تولید انواع ترشی و بسته بندی آنها به صورت تک نفره برای عرضه در رستورانها در کارخانه های ترشی سازی روی کار آمده است تا یک محصول بهداشتی و خوش طعم از انواع ترشیها را برای سرو در رستورانها آماده کند. تولید و بسته بندی انواع ترشیها به صورت تک نفره ۸۰ گرمی نیز انجام می‌ شود که یک گزینه خیلی عالی و مناسب برای عرضه در رستورانها و غذاخوریهای سازمانها و نهادهایی است که پرسنل زیادی داشته و برای وعده های غذایی نیاز به ترشی دارند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *