0

شغل مورد علاقه ام مرا به درآمد میلیاردی رساند

کلاف مبل استیل

از زمان کودکی علاقه شدیدی به کسب و کار هایی که با انواع مشتری درگیر بودند داشتم، از همین رو زمانی که می خواستم کسب و کاری برای خود راه اندازی کنم به دنبال علاقه ام رفتم و وارد دنیای تجارت بر روی انواع کلاف مبل شدم که این علاقه باعث میلیاردر شدنم هم شد.

کلاف مبل استیل

کلاف مبل استیل از نظر استحکام بسیار محکم است زیرا برای انجام منبت کاری بر روی آن باید از جنس چوب های سخت باشد همین امر باعث سنگینی آن نیز می شود.

در کلاف مبل استیل از چوب راش برای جاهایی که منبت کاری و نقش زنی می شود به کار می رود به دلیل اینکه ویژگی نقش زنی بالایی دارد ولی چوب گردو این گونه نیست برای همین در تشکیل اسکلت اصلی از چوب گردو استفاده می کنند.

در برخی از کلاف مبل استیل از چوب سفید نیز استفاده می شود ولی کیفیت کار را بسیار کاهش می دهد چون چوب سفید انعطاف پذیری و دوام کم تری به نسبت گردو و راش دارد.

کلاف مبل افسون

انچه که بین مبل سازان در کیفیت مبل، مبنا قرار داده می شود این است که این مبل ها ار بابت چوب چقدر مقاومت دارند.

از بارزترین مشخصات کلاف مبل افسون بخاطر شهرتش در استفاده از چوب بسیار مقاوم که برای مبل سازی بسیار ارزشمند است و استفاده می کنند چوب درخت راش می باشد.

دلیل استفاده و انتخاب چوب راش بخاطر این است که علاوه بر مقاومت خوب چوب که بر اثر ضربات موقع حمل و نقل و جابه جایی چه در فروشگاه چه در منازل یا محیط کاری این مبل این نوع از چوب دچار خدشه و پریدگی یا شکستگی نمی شود.

کلاف مبل افسون

کلاف مبل چراغان

در مرحله بعد اسفنج، فوم و فنر را نصب می کنند و در نهایت رویه کاری را انجام می دهند اما نتیجه تمام مراحل وابسته به این است که کلاف مبل چراغان تا چه اندازه با کیفیت ساخته شده است.

کیفیت کلاف مبل رابطه ی مستقیمی با نوع جنس چوب به کار رفته در آن دارد.

اگر شما از جنس چوب گردو استفاده کنید در عین سبکی یک کلاف مبل بسیار مستحکم خواهید داشت و اگر از جنس چوب راش استفاده کنید به راحتی می توانید نقش های دلخواه را بر روی آن ایجاد کنید.

این را در نظر داشته باشید که اتصالات خوب یکی از ویژگی های مهم یک کلاف خوب است که قابلیت تعمیر را نیز در آن افزایش داده و عمر آن را طولانی تر می سازد.

کلاف مبل چراغان یکی از کلاف های پر طرفدار می باشد که دارای نقش و نگار و منبت کاری بسیار زیبا و عامه پسند می باشد.

کلاف مبل چراغان

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *