0

آرزوهایم با اتو پرس محقق شد

شاید برایتان سوال شده باشد که به چه صورت اتو آرزوهایم را محقق کرده، یکی از پولساز ترین حوزه هایی که می توان با فعالیت در آن به ثروت و موفقیت رسید لوازم برقی از جمله اتو پرس و انواع آن است و من توانستم با ارائه بهترین درجه کیفی از این محصولات به درآمد بالا برسم و رویاهایم را به دست آورم، در این مقاله می خواهم پرفروش ترین محصولاتم را به شما معرفی کنم.

اتو پرس خانگی

آیا همه به اتوپرس خانگی  نیاز دارند؟در حالت کلی اگر بخواهیم نگاه بکنیم، اگر مسئله‌ی مالی را تا حدودی در نظر نگیریم، مزایای دستگاه بر معایب اتو پرس می‌چربد. هر چند که به توصیه‌ی کارشناسان مربوطه، این دستگاه تنها برای افرادی که برای پوشیدن لباس‌های اتوکشیده مقید می‌باشند و قصد صرفه جویی در بحث زمان و هزینه را دارند گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

اتو پرس صنعتی

اتو پرس صنعتی یکی از اصلی ترین و قدیمی ترین دستگاه های ارائه خدمات خشکشویی و اتوشویی است .همانطور که از اسم این دستگاه مشخص هست با پرس کردن پارچه را اطو میکند.در این دستگاه از بخار برای ایجاد گرمایش و همچنین نرم کردن پارچه برای اتو شدن بهتر استفاده میشود.مدلهای قدیمی این دستگاه بصورت مکانیکی و با نیروی اپراتور عمل میکرد.اما امروزه ورژنهای پیشرفته آن ساخته شده است که با استفاده از سیستم پنوماتیک عمل میکند و ایمن تر شده است.

اتو پرس مارشال

قبل از پرداختن به معایب اتو پرس مارشال مزایای آن را بررسی می‌کنیم تا ببینیم آیا خرید این دستگاه ارزش دارد یا خیر؟ قدرت بالا در زمینه‌ی رفع چروک‌های زیاد و زمخت در انواع لباس و پارچه‌های بزرگی از قبیل پرده، ملحفه و … اتوکشی تعداد زیاد لباس و پارچه در تایم کم.داشتن مخزن آب بزرگ‌تر به نسبت اتوهای معمولی؛ که این امر باعث این خواهد بود که بتوان مدت زمان زیادی به شکل مداوم از دستگاه استفاده کرد. رفع کامل چین و چروک‌های بسیار ریز، به دلیل داشتن وزنه‌ی سنگین صفحه‌ی بالایی. وجود مدل‌های مختلف در بازار با اندازه صفحه‌‌های متنوع برای استفاده‌های گوناگون.قابلیت تنظیم کردن میزان حرارت و بخار برای انواع پارچه‌ها به وسیله ی نمایشگر دیجیتالی که بر روی آن تعبیه شده است.ایمنی بالا و سیستم اتوماتیک در تشخیص زمان مناسب برای اتمام کار.وارد شدن فشار کمتر به آناتومی بدن در هنگام استفاده از اتوپرس به نسبت به اتوهای معمولی.داشتن حالت قطع بخار برای اتو کشیدن به شکل خشک.• داشتن حالت قفل کودک که کارکرد برخی دکمه‌ها را مختل می‌کند.رسوب زدایی اتوماتیک و داشتن فیلتر آب، برای جلوگیری از تجمع رسوب موجود در آب شهری.دارا بودن حالت فشار بالا برای افزایش سرعت در روند اتوکشی؛ که البته این حالت برای تمامی پارچه‌ها مناسب نمی‌باشد. باید از دفترچه راهنما کمک بگیریددر حالت کلی اتوپرس می‌تواند برای خانه‌هایی با جمعیت زیاد مناسب باشد. چرا که این دستگاه برای اینکه تنها یک یا دو لباس را اتو بکشیم، ارزش استفاده را نخواهد داشت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *