0

درآمد دلاری من با ورود به حوزه اعلام حریق آغاز شد

با توجه به اینکه اعلام حریق در مکان ها و ساختمان های مختلف کارایی دارد یک محصول سودده می باشد که تقاضای بالایی دارد، من نیز از این فرصت طلایی استفاده کردم و با ورود به این حوزه به درآمد بالایی رسیدم، از آنجایی که این حوزه بسیار سودآور است به معرفی آن می پردازم.

اعلام حریق ایرانی

برای استعلام قیمت انواع سیستم اعلام حریق ایرانی اتوماتیک با ضمانت نامه معتبر می توانید به سایت اینترنتی این مجموعه با سابقه و معتبر مراجعه نمایید. مجموعه ما از بزرگترین مراکز عرضه و پخش سیستم های اعلان حریق با استانداردهای جهانی و کیفیت برتر در سطح کشور شناخته گردیده است. سیستم اعلام حریق متعارف نوع سیستم اعلام حریق است که با استفاده از تجهیزات خاص منطقه‌ای را که دچار گردیده است را مشخص می نماید.

اعلام حریق آریاک

اعلام حریق آریاک یکی از بهترین مارک های این حوزه می باشد، مهمترین اجزای این اعلام حریق دتکتور دود، شستی مخصوص اعلام حریق، دتکتور حرارتی می باشد. برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش و قیمت روز اعلام حریق متعارف میتوانید به سایت اینترنتی این مجموعه با سابقه و معتبر مراجعه نمایید. این سیستم اعلام حریق ای که از پیشرفته ترین و کاربردی ترین سیستم های اعلام حریق در دنیا شناخته شده است. سیم کشی این سیستم به شکل ستاره ای بوده و در این مدل از سیم کشی هر کدام از ابزارهای سیستم به صورت جداگانه قادر به اتصال به پنل مرکزی می باشند. سیستم اعلام حریق متعارف در مقایسه با انواع دیگر سیستم های اعلام حریق دارای قیمت ارزان تر و مناسب تر می باشد. در صورتی که از این سیستم استفاده نمایید نقطه دقیق نمی توان تشخیص داد اما این سیستم اعلام حریق امکان شناسایی منطقه زون و یا همان منطقه ای که دچار آتش سوزی گردیده است را به صورت حدودی مشخص می نماید.

اعلام حریق ساختمان

اعلام حریق ساختمان در مکانهای مختلف قابل استفاده می باشد، اگر بخواهیم به نحوه چگونگی اعلام حریق توسط این سیستم بپردازیم باید گفت که نخست آتش سوزی، انتشار گاز، سپس دود و حرارت توسط از حسگرهای این سیستم و یا دتکتور اعلام کننده آتش سوزی مشخص می گردد. در مرحله بعد پیغام توسط این دستگاه به پنل مرکزی ارسال می گردد. کنترل پنل مرکزی بعد از دریافت پیام اقدام به پردازش های مخصوص و لازم جهت صحت وقوع آتش سوزی و حریق نماید و در صورت عدم وجود خطا آژیر مخصوص اعلام حریق و همچنین فلاشر اعلام حریق فعال می‌ شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *