0

تلاش بیشتر همیشه شانس شما را افزایش می دهد

ثروت

همه افراد بدون سواد می توانند ثروتمند شوند اما هیچ انسانی بدون تلاش نمی تواند جایگاهی پیدا کند پس بهترین تلاش را در بهترین زمیه درآمدزا یعنی سیم و کابل داشته باشید تا در مدت محدودی به بهترین زندگی دست پیدا کنید.

سیم و کابل قدس

بسیاری از مردم در هر جای از دنیا گمان می کنند که سیم و کابل قدس با یکدیگر فرقی نداشته و هردو کارایی یکسانی دارند اما کافی است تا به نمایندگیهای مختلف با فروش ویژه و کیفیت ممتاز همراه لیست قیمت مانند قدس و دیگر نمایندگیها سری بزنید تا متوجه شوید این دو باهم متفاوت هستند.

سیم و کابل افشان دارای استحکام بالایی هستند و می توان آنها را در مناطق خشک و یا دارای رطوبت بالا مورد استفاده قرار داد، کابل افشان قادر به تحمل ولتاژ بالا تا 500 ولت می باشد و سیم افشان در پیچش و خمش مقاومت بالایی دارد و به سبب استحکام بالا به آن آسیبی نمی رسد.

 

قفسه فلزی پیچ و مهره ای شیراز

آلیاژهای فلزی مسوار خاصیت انعطاف پذیری و چکش خواری بالایی دارند به همین دلیل مفتول قفسه فلزی پیچ و مهره ای شیراز هم دارای این دو ویژگی می باشد این نوع سیم مفتول در ساختار خود دارای بیسموت، 2 درصد مس، 5 تا 10 درصد آنتیموآن و 85 درصد قلع می باشد در این جا لازم است به این نکته جالب اشاره کنیم که گاهی حدود 75 درصد مس در مفتول مسوار وجود دارد.‌ این قفسه ها برای تمامی شغلها کاربردی بوده و فقط مختط یک شغل نیست، افرادی که خرازی دارند می توانند مرواریدهای خود را درون آن ریخته و به نسبت رنگهایی که دارند جداسازی نمایند و یا افرادی که یراق فروشی دارند می توانند پیچ و مهره ها از نظر سایز جدا نمایند تا مشتریها در انتخاب راحتتر باشند و بعد به فروش برسانند در کل برای هر شغلی می تواند قابل استفاده باشد.

 

ثروت

 

قفسه فلزی پرنده

یکی از مهم ترین لوازمی که برای ساخت قفسه فلزی پرنده استفاده می شود سیم مفتول است، با این اوصاف شما عزیزان می توانید از این محصول در ساخت محصول مذکور استفاده کنید. امروزه نگهداری پرندگان در محیط های خانگی بسیار رواج پیدا کرده اند و همین امر سبب شده است تا تهیه و ساخت قفس پرنده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید با استفاده از سیم مفتول نیز می توان دوچرخه ساخت. این محصول از فولاد آلیاژی بسیار محکمی ساخته شده است و همین امر سبب شده بتواند وزن افراد را به خوبی تحمل کند. در تعمیرگاه هایی که به باز سازی دوچرخه ها مشغول می باشند از سیم مفتول برای افزایش استحکام بدنه ی این وسیله نقلیه استفاده می شود.

 

ثروت

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *