0

روش‌های دریافت قیمت لحظه‌ای گوشی موبایل

تغییرات شدید و روزانه قیمت دلار این روزها به یکی از چالش‌های جدی برای خریداران و فروشندگان تبدیل شده. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی بصورت ساعتی قیمت‌ کالاهای خود را تغییر میدهند و حتی در بیشتر موارد فروشندگان دیجی کالا اقدام به کنسل کردن سفارش مشتریان می‌کنند. از همین جهت وقتی خریدار به فروشگاه‌های آنلاین و حتی حضوری مراجعه می کند دچار سردرگمی، نااطمینانی از قیمت و دلسرد شدن از خرید می‌شود.

نحوه اطلاع از قیمت کالا

احتمالا بررسی کردن کالا مورد نظر در سایت‌های ترب و ایمالز یکی از راه‌های موجود باشد اما اگر سری به این دو سایت بزنید متوجه می‌شوید که قیمت بسیاری از فروشندگان آن محصول اصلا بروزرسانی نمی‌شوند و حتی باقی فروشگاه‌های اصلی مانند دیجی کالا، تکنولایف، مقداد و… با تاخیر چند روزه تغییراتشان نمایش داده می‌شود. همچنین اطلاعات فنی و توضیحات کاملی برای همه محصولات در ترب و ایمالز وجود ندارد!
بنابراین گزینه اول چندان جالب به نظر نمی‌رسد.

ایسوق، پلتفرم رهیاب قیمت و بررسی تخصصی انواع کالا

جمعی از دانشجویان کشور از رشته‌های مختلف اقدام به طراحی و راه اندازی یک پلتفرم دانش بنیان کردند که با بهره‌گیری از ترکیب هوش مصنوعی و انسانی می‌تواند بطور کامل به همه نیازهای مشتریان پاسخ دهد. نام این پلتفرم ایسوق می‌باشد و قرار است با تحت پوشش قرار دادن لیستی از فروشگاه‌های آنلاین و برتر کشور نیاز فروشگاه‌ها، عموم مردم و خریداران را رفع کند.

بررسی مشخصات فنی کالا با ایسوق

ایسوق نه تنها یک رهیاب (ترکر) قیمت، بلکه دستیاری برای انتخاب و خرید کالای مورد نظر شما نیز هست. بطور مثال اگر به دنبال مشاهده قیمت گوشی موبایل هستید و در عین حال میخواهید مشخصات و بررسی فنی آن را مطالعه کنید، ایسوق بهترین گزینه برای شما خواهید بود. وجود جدول مشخصات فنی کامل، تحلیل، بررسی و مقایسه بین چند کالا از دیگر امکانات سایت ایسوق می‌باشد.

مشاهده قیمت فروشندگان در ایسوق

همانگونه که پیشتر گفته شد ایسوق امکان مشاهده قیمت تمامی مدل‌های کالای مورد نظر شما را در فروشگاهای اینترنتی برتر کشور همراه با امکان مشاهده آنها در فروشگاه مقصد را فراهم کرده است.

لیست قیمت حداقل روزی یکبار بصورت خودکار از فروشگاه‌ها استعلام می‌شود و در صورتی که محصول فروشگاهی ناموجود شود، برای جلوگیری از سردرگمی کاربران از لیست قیمت خارج می‌شود. بنابراین لیست قیمت ایسوق کامل ترین، به‌روز ترین و دقیق ترین اطلاعات قیمتی را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید با خیال راحت از آن برای خریدهای خود کمک بگیرید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *