0

روش های جذب مشتری سالن زیبایی ، معرفی بهترین روش

چگونه یک سالن زیبایی موفق داشته باشیم ؟ برای پاسخ به این سوال باید رفتار خرید و مراجعه مشتریان به آرایشگاه یا سالن زیبایی را در نظر گرفت. معمولا مراجعات اول به آرایشگاه خصوصا سالن های زیبایی زنانه با معرفی دوستان و آشنایان صورت میگیرد و در واقع این تبلیغات دهان به دهان است که باعث اولین مراجعات به سالن میشود بنابر این از این ایده برای تبلیغ سالن زیبایی میتوان به راحتی جذب مشتری مستمر داشت .جذب مشتری با این روش باید به صورت سیستمی و اصولی باید انجام بپذیرد که به صورت مفصل تر میتوانید درباره تبلیغ آرایشگاه زنانه در سایت نرم افزاران اطلاع کسب کنید.

مشتریان خانم برای سالن زیبایی شما ،امتیاز ویژه ای محسوب میشوند زیرا شما به راحتی میتوانید آنها را ترغیب کنید که در ازای گرفتن اعتبار یا امتیاز بیشتر،مشتریان بیشتری به شما معرفی کنند.در سیستم باشگاه مشتریان ،به طور اتوماتیک به مشتریان فعالی که افراد جدیدی معرفی کرده اند،پورسانت منظور میگردد.به این صورت که با مراجعه هر فرد جدید،این نرم افزار بلافاصله پیامکی به معرف آن فرد ارسال میکندو به او اطلاع میدهد که چه مقدار اعتبار به عنوان پاداش دریافت کرده است.

با چاپ کارت باشگاه مشتریان به همراه نرم افزار کارت ، این امکان را به صورت کاملا هوشمند برای شما فراهم میشود تا تبلیغات دهان به دهان را با بازی امتیاز در سالن خود ایجاد کنید که یکی از بهترین روش های روش های جذب مشتری سالن زیبایی است . مشاهده بیشتر

مزایایی چاپ کارت باشگاه مشتریان:

وقتی شما یک کارت الکترونیکی به مشتری خود میدهید تفاوت و تمایز خود با دیگران را نشان داده اید.

  • بریندینگ: کمتر کسی حاضر به دور انداختن یک کارت الکترونیکی است و تا زمانی که کارت در کیف مشتری قرار دارد , نام و برند شما به مشتری نمایش داده میشود.
  • تمرکز خرید: وقتی که مشتری امتیازی درون کارتش هست که فقط می تواند تو مجموعه شما خرج کند اولین جایی که در انتخاباش مراجعه میکنه شما هستید.
  • تعدد مشتری: اگر مشتری شما فعلا خودش هم نیاز به خدمات شما نداشته باشد اولین فردی را که احساس کند به خدمات یا محصول شما نیاز دارد کارت عضویت خود را در اختیار آن شخص می گذارد  و شما را به عنوان یک مرجع از قبل تعیین شده معرفی میکنه که در نهایت منجر به افزایش مشتریان و موفقیت کسب و کار شما می شود.

طبقه بندی مشتریان

گروه بندی مشتریان و ایجاد قوانین بین گروه مشتریان میتواند یک عامل تحریک کننده برای خرید بیشتر و جذب مشتری بیشتر و ورود به دسته بالاتر هست در واقع مشتریان شما باید بدانند با هر بار مراجعه به مجموعه شما میتوانند جزو مشتریان خاصتر قرار گیرند و این کار از جذب شدن آنها به رقبای شما را دشوار تر میکند.

آخرین روش فروش قبیله ای میباشد که معمولا بیوتی بلاگر ها در محیط اینستاگرام از این روش به خوبی بهره میگیرند که میتوانید برا مطالعه به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://narmafzaran.com/customer-attraction-2/

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *