0

قیمت دستبند طلا مردانه

قیمت دستبند طلا مردانه

از میان تمام زیور آلات موجود در بازار دستبند طلا طرفداران بیشتری دارد چرا که از آن به عنوان یک اکسسوری زیبا و جذاب یاد می شود که انواع آنها قیمت خرید و فروش متنوعی دارند و به دلیل همین محبوبیت، هم در خانمها و هم در آقایان و حتی در بین نوزادان و کودکان نیز استفاده می شود. در این مقاله با انواع مختلف دستبند طلا، نکات مورد نیاز برای انتخاب دستبند متناسب با رنگ پوست و شکل دست و همچنین مناسب ترین سایز برای افراد و راهنمای خرید مناسب دستبند، آشنا می شویم.

بین تمام ابزار و لوازم طلایی که تولید و طراحی می شوند دستبند اکسسوری طلا مردانه زنانه کارتیه بین تمام افراد از جذابیتی بالا برخوردار می باشد. معمولا دستبند طلا بین تمام گروه های سنی چه بانوان یا آقایان از علاقمندان بسیار زیادی برخوردار است. لذا تولید کنندگان و طراحان طلا به صورت ویژه بر تولید انواع دستبند طلا در مدلهای مختلف مشغول هستند. اما مدل موسوم به کارتیه یکی از مدلهایی است که چندی است وارد بازار شده، اما به دلیل زیبایی و تنوع خاصی که دارد. در ادامه ی این مقاله  با آراد برندینگ همراه باشید.

قیمت دستبند طلا

این نکته را باید در نظر داشت که سایز بندیهای گفته شده برای مدلهای زنانه در نظر گرفته می شود و انواع دستبندهای مردانه و کودکانه طبقه بندی و سایز بندی متفاوتی دارند که طبیعتا سایز دستبند می تواند در قیمت آن بسیار تاثیر گذار باشد. در بسیاری موارد خرید بعضی انواع از دستبندها همراه با انگشتر جواهرات ست مختص به دست راست یا چپ می دانند که باید در این مورد به این نکنه را اشاره کنیم که خرید برای خرید دستبند طلا هیچ قانونی وجود ندارد که آن را در دست راست یا چپ بیندازید و مهم ترین چیزی که در این مورد اهمیت دارد این است که با کدام دست راحتید.

قیمت دستبند طلا

تا کنون مطالبی در خصوص انتخاب مناسب دستبند طلا گفتیم اما در قدم اول برای خرید، قیمت دستبند طلا می تواند عامل تاثیر گذاری باشد که خرید را تحت تاثیر قرار دهد. ضخامت و وزنی که هر کدام از انواع دستبندها دارند جز فاکتورهای تعیین کننده در خرید آنها می باشد به همین دلیل مدلهای مختلف با وزن و ضخامتهای متنوع وجود دارد. برای انتخاب سایز مناسب دست می توان از یک نوار کاغذی استفاده کرد و مطابق با آن دستبند مورد نظر با قیمت مناسب را خریداری کرد که به کمک آن می توان کاغذ را دور مچ دست بپیچید و آن را علامت بزنید که اندازه به دست آمده سایز مناسب مچ شماست. اندازه های متفاوتی برای انتخاب دستبند وجود دارد و هر کدام ار آنها بر آن اساس طبقه بندی می شوند به طور مثال سایز 13 تا 14 و نیم سانتی متری را جزِء سایز کوچک و 15 و نیم تا 16 و نیم سانتی متر را سایز بزرگ به حساب می آورند.

دستبند طلا مردانه

در مقابل بسیاری دیگر تنها از دستبندهای طلا به صورت کامل از طلا و بدون هیچ تزئینی خریداری می کنند. بسیاری از آقایان دستبند طلا را تنها به عنوان کالایی تزئینی و بسیاری دیگر این کالا را به عنوان محصولی سرمایه ای خریداری و استفاده می کنند ولی در موقع لزوم و نیاز از این سرمایه طور دیگری استفاده می کنند. بنابر اين طراح تلاش کرده نمونه های مختلف و متفاوت از دستبند طلا را تولید و به بازار ارائه دهد تا تمام آقایان بتوانند بهترین نمونه را که با سلیقه ایشان هماهنگ است انتخاب نمایند. طراحان و سازندگان دستبند کارتیه این امکان را فراهم آورده اند و شما خریدار گرامی می توانید با مراجعه به سایت شرکتهای تولید کننده انواع مدل و نمونه های زیبای دستبند کارتیه را در سایت شرکت مشاهده نمایید.

دستبند طلا مردانه

طراحان و سازندگان بسیار زیادی امروزه در شهرهای مختلف مشغول به ساخت و تولید انواع انگشتر جواهرات و دستبند گاهی معمولی و ژورنالی هستند و دستبند طلا مردانه یک نمونه از کارهای زیبایی است که این گروه تولید و به بازار عرضه می کنند. امروزه بسیاری از آقایان از انواع زیورآلات طلا استفاده می کنند و دستبند طلا مردانه یانگشتر جواهراتک نمونه از انواع این محصولات است که با اقبال بسیار عالی و خوب مواجه شده و بسیاری از آقایان از این محصول تزئینی استقبال کرده اند. لذا با مراجعه به بازار طلا فروشان می توان نمونه های ضخیم یا حتی ظریف و فانتزی از دستبندهای طلای مردانه را در ویترینهای طلا فروشی پیدا کرد. انواع دستبندهای طلا مردانه معمولا در کنار چرم به کالایی بسیار شیک و زیبا تبدیل شده است که بسیاری از آقایان از این نمونه از دستبند استفاده می کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *