0

شاخصه های گرانول پی وی سی مشهد با کیفیت

شاخصه های گرانول پی وی سی مشهد با کیفیت

در سالهای اخیر برای تولید انواع محصولات پلاستیکی، استفاده از گرانول پی وی سی سخت و نرم لازم و ضروری بوده که طبعا با روشهای گوناگونی به مرحله تولید رسیده اند از این رو بازیافتی بودن برای این محصولات به علت تعداد بالای تولید امری واجب بوده تا به محیط زیست طبیعی آسیبی وارد نشود و هزینه های تولیدی در این باره به صورت مکرر در تولیدهای مختلف برای تولیدکنندگان جبران گردد.

بازیافتی بودن این محصول توجه تولیدکنندگان را بیشتر از همه جلب می کند چون ذوب کردن و انجام اقداماتی از این قبیل برای استفاده دوباره و چندباره از محصول سبب کاهش هزینه های تولیدی گشته و نیازی به خرید دوباره حجمهای زیاد از مواد اولیه گرانول نمی باشد و تنها با مقدار اندکی هزینه، بازیافت این محصول انجام گشته و در تولید لوازمی جدید و کاربردی مصرف می شود.

گرانولها در مراکز صنعتی‌ به دو نوع نرم و سخت دسته بندی شده که ویژگیهای بسیار متمایزی را با یکدیگر دارا هستند از این رو تولیدکنندگان اشراف کاملی بدین موضوع داشته اند و سعی می کنند با استفاده از تکنولوژیهای جدید و فناوریهای نوین، طرح و محصولی جدید و متنوع را تولید و کاربرد هر دو نوع را روز به روز گسترده تر نمایند.

سخت بودن گرانول موردنظر در مراکز تولیدی با شناسه خاصی تعیین می گردد از این رو خریداران با اطلاع از این امر و مطالعه مقالاتی در این حوزه در آراد برندینگ به راحتی می توانند نوع سخت را از نرم تشخیص داده و در کمترین زمان خرید خود را برای محصول موردنظر با حجم دلخواه انجام نمایند.

پی وی سی جزو واژه هایی است که بیشتر افراد به صورت متعدد در جامعه و بازار فروش درباره آن شنیده اند لذا بیشتر لوازمهایی که کاربرد خانگی و تجاری دارند از جنس پی وی سی هستند که به صورت روزانه با آنان سروکار داریم از این رو مواد اولیه تولیدی محصولات مزبور، گرانول پی وی سی بوده که به صورت دانه های شفاف یا رنگی در مراکز تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند.

گرانول به قطعات کوچک تشکیل دهنده می گویند که در مراکز تولیدی با انجام اقدامات حرارتی و برقی به حالت مایع تبدیل شده و کالاهای موردنظر را به تولید می رساند البته درجه حرارت و ذوب هر دو نوع پی وی سی سخت و نرم متفاوت بوده که هر یک هزینه های تولید مختلفی را برای ذوب کردن نیاز دارند و بر روی قیمتهای تمام شده تاثیر مستقیمی می گذارند.

گرانول پی وی سی مشهد

یکی از شهرهایی که در حجم بالایی سالانه این محصول تولید می شود گرانول پی وی سی مشهد است یکی از علتهای استفاده از گرانول پی وی سی در تولید محصولات شکل مناسب و اندازه کوچک آن است که به راحتی با دیگر مواد ذوب و مخلوط می شوند همچنین استفاده از آنها موجب مقاومت فیزیکی بیشتر قطعات پلاستیکی خواهد شد چون گرانول در رنگ و ابعاد بسیار متنوع هستند کاربرد زیادی در ساخت وسایل پلاستیکی دارند.

عوامل زیادی بر قیمت نهایی گرانول پی وی سی تاثیر گذار است که چند نمونه آن را بیان می کنیم میزان شفافیت و زلال بودن قطعه های گرانول که هرچه روشنتر باشد کیفیت بیشتری دارد همچنین دستگاهی که گرانول را تولید می کند هرچه درجه یکتر باشد محصول نهایی کیفیت خوبتری خواهد داشت و مسلما هرچه گرانول پی وی سی باکیفیتتر باشد قیمت بیشتری خواهد داشت.

گرانول پی وی سی مشهد

محصولاتی که از گرانول پی وی سی ساخته می شوند پس از خراب شدن باید بازیافت شوند ‌که به دو صورت شیمیایی و فیزیکی انجام می شود گرانول پی وی سی مشهد بر حسب کیفیت به گرانول نرم همانگونه که از نامش مشخص است برای وسایلی استفاده می شود که نیاز به انعطاف دارند که جهت ساخت محصولات بهداشتی بهتر است به کار برده شوند، گرانول سخت که برای ساخت قطعات پلاستیکی لوله آب و فاضلاب و غیره به کار برده می شوند و چون از گرانول با کیفیت پایینتری استفاده می شود قیمت کمتری دارد.

گرانول پی وی سی سخت

یکی از پرکاربرد ترین گرانول های پی وی سی نوع سخت آن می باشد.

میزان سختی این گرانول به حدی می باشد که به راحتی نیز قابل شکستن نمی باشد.

لوله های پلی اتیلن و یا خرطومیها باید جنس آنها بسیار درجه یک و مرغوب باشد.

بهترین گزینه گرانول سخت می باشد که از مرغوب ترین ها است و بهترین گزینه برای لوله های انتقال آب می باشد.

گرانول پی وی سی سخت

درب و پنجره ها نیز به دلیل اهمیت زیادی که دارند باید از بهترین گرانول پی وی سی سخت تهیه شده باشند تا در برابر آفتاب و آب نیز مقاوم باشند که بهترین گزینه گرانول سخت می باشد.

دربهای سرویس بهداشتی که از پلاستیک هستند نیز از گرانول اصفهان سخت در تولید آنها استفاده شده است.

این گرانول در برابر حرارت نیز بسیار مقاوم می باشد و به راحتی با حرارت کم ذوب نمی شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *