0

مشعل ایزوگام کوچک ملایر

مشعل ایزوگام کوچک ملایر

در صنعت ساختمان سازی جهت نصب ایزوگام برای عایق رطوبتی ساختمانها از مشعل ایزوگام استفاده می کنند که در سایزهای کوچک و بزرگ تولید می شوند.

امروزه در برخی از کارگاه ها نیز جهت تولید بعضی از لوازم تزییتی از مشعل استفاده می کنند.

با استفاده از مشعل، ایزوگامها را گرم می کنند و آن را در قسمتهای مختلف ساختمان جهت جلوگیری از نفوذ آب می چسبانند.

این محصول با برندهای مختلف و قیمتهای متنوع در بازار موجود می باشد و مشتری با توجه به نیاز خود و مقدار بودجه ای که دارد، اقدام به خرید آن می کند.

در واقع مشعلها ابزارهایی هستند که سوخت را به انرژی گرمایی تبدیل می کنند و کار اصلی آنها تولید گرما می باشد.

برای خرید از سایت آراد برندینگ کافی است تا فرم ثبت سفارش را که در صفحه رسمی سایت ما قرار داده شده را پر کنید و کالای مورد نظر را ثبت سفارش نمایید.

قسمتهای مختلف مشعل ایزوگام شامل موارد زیر می باشد:

در قسمت دسته مشعل ایزوگام ورودی گاز وجود دارد و در قسمت خروجی آن، یک شیر تنظیم گاز تعبیه شده است تا ایزوگام کاران بتوانند به راحتی میزان شعله را کم و زیاد یا قطع کنند.

دسته های مشعل ایزوگام از جنس پلاستیک است تا نصابان بتوانند راحت تر آن را در دست  نگهدارند و در برابر حرارت زیاد داغ نمی شود.

در قسمت سری مشعلهای ایزوگام، شعله پخش کن وجود دارد و شعله های آتش از آنجا خارج می شود.

مشعل ایزوگام کوچک

در سالهای اخیر کارخانه های تولید کننده متعددی در سر تا سر کشور انواع مشعل ایزوگام را همچون مشعل صنعتی در سایزهای بزرگ، متوسط و کوچک تولید نمودند و این محصول را با کیفیت عالی به بازار عرضه نمودند.

مشعل ایزوگام کوچک

در حال حاضر مشعل ایزوگام کوچک به کمک استادکاران و عایق کاران آمده اند تا از نفوذ رطوبت به داخل بناها جلوگیری کنند و با ایجاد گرمایشی مناسب، موجب نصب دقیق تر ایزوگام بر روی سطوح مختلف شوند.

این کالا، مدلهای متنوع ای دارد و توسط شرکتهای مختلفی با مواد اولیه با کیفیت تولید می شود تا در دسترس مشتریان قرار گیرند.

انواع مختلف مشعل ایزوگام یا همان گرمکنهای گاز سوز که در کارخانه ها تولید می شوند کاربردهای متفاوتی دارند که شامل موارد زیر می باشد:

  • مصارف خانگی
  • مصارف کارگاهی
  • چسباندن ایزوگام
  • مصارف صنعتی

نوع سوختی که برای مشعلهای ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرد، گاز مایع می باشد و درون مخزن فلزی قرار دارد.

این کپسولها وزن سبکی دارند و حمل آنها بر روی داربستها و در ارتفاعات بالا آسان می باشد.

علاوه بر اینکه بر روی مشعلها یک دستگیره جهت کم و زیاد کردن شعله وجود دارد، در قسمت بالای این کپسولها نیز یک شیر تعبیه شده است که در مواقع ضروری جریان گاز را به طور کامل قطع می کند.

مشعل گرفتن بر روی ایزوگام یعنی میزان حرارتی که با استفاده از مشعل بر روع لایه های ایزوگام تک لایه اعمال می کنند تا آن ناحیه عایق بندی و ضد آب شوند.

از جمله مناطقی که حتما باید با ایزوگام پوشانده شوند، پشت بامهای بتنی و سقفهای کم شیب و برخی از دیوارها می باشند.

مشعل ایزوگام ملایر

یکی از استانهایی که توانسته است در تولیدات مشعل ایزوگام به خوبی بدرخشد استان ملایر بوده که توانسته است این محصولات را در اختیار عموم مردم قرار دهد.

مشعل ایزوگام ملایر

نوعی از معلها که استفاده از آن راحت و مقرون به صرفه می باشد مشعلهای به شکل تنگی هستند که بسیاری از جوشکاران و ایزوگام کارها از مشعل ایزوگام ملایر برای انجام کارایشان بهره می گیرند.

نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که این دستگاه دارای ظاهری ساده می باشد و برای افرادی که مبتدی هستند می تواند مناسب باشد اما در نظر داشته باشید که بهتر است با تمام احتیاطهای لازم از این وسیله استفاده داشته باشید تا دچار خطرات احتمالی نشوید.

لازم به ذکر است برای راه اندازی این مشعلها می توانید آن را به گاز شهری و کپسولی وصل کنید. سری این مشعلها بسیار متنوع بوده و شما می توانید بسته به نیازی که دارید از آنها برای انجام کارهایتان استفاده داشته باشید.

افرادی که قصد دارند در این زمینه فعالیت داشته باشند بهتر است با قبل از هر چیز اطلاعاتی را در خصوص این محصول داشته باشند تا بتوانند به صورت موفق تری در این زمینه فعالیت داشته باشند لذا مطالبی که در این راستا در اختیار شما قرار می دهیم می تواند به سطح آگاهی شما بی افزاید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *