0

کسب درآمد میلیونی در حوزه دمپایی

شاید با خودتان فکر کنید که دمپایی چی دارد که باعث شده مرا ثروتمند کند اما این جادوی دمپایی نیست بلکه تجارت مرا ثروتمند کرده و باعث شده تا من قله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کنم حال از شما عزیزان می خواهم در ادامه مطلب همراه من باشید تا شما را با چند از محصولاتم آشنا کنم.

دمپایی مردانه

دمپایی مردانه در فروشگاه های مختلف با قیمتهای یکسان عرضه نمی شود دلیل تفاوت قیمت آنها می تواند عوامل مختلفی باشد از جمله کیفیت و ‌نوع دمپایی، چرم به‌ کار رفته در ساخت آن، فروشگاه مرجع که خرید از آن صورت می گیرد و همچنین روش خرید که همه اینها می تواند در ایجاد قیمتهای متنوع برای دمپایی چرمی مردانه موثر باشد.

استفاده از پوست حیواناتی مانند گاو و گوسفند در‌ تولید دمپایی مردانه چرم به کار می رود این چرمها در کارخانجات تولید این ‌محصولات با فرایندهای خاصی دباغی می شود تا در نهایت برای تولید انواع محصولات مختلف از‌ جمله دمپایی مردانه مورد استفاده قرار گیرد.

همان‌ طور که ‌گفتیم استفاده از چرم طبیعی در محصولات مختلف هم باعث زیبای و‌ جذابیت آن می شود و‌ هم نیاز به خرید مداوم این محصولات را کاهش می دهد قیمت دمپایی چرم مردانه به میزان استفاده از آن بستگی دارد.

دمپایی هتلی

دمپایی هتلی اغلب از جنس پارچه های اسپان باند تولید می شوند که خود این پارچه ها نیز انواع گوناگونی دارد که از لحاظ وزن و ضخامت با یکدیگر متفاوت هستند.پارچه های اسپان باند که نام های دیگر آن پارچه های بی بافت، یک بار مصرف، نبافته ی سوزنی و لایه ی سوزنی نیز هست، مانند سایر پارچه ها بافته نمی شود بلکه از پرس الیاف ساخته می شود.

این نوع محصول در رنگ های بسیار متنوع تولید می شود و در صنایع مختلف کاربرد دارد.یکی از ویژگی های پارچه اسپان باند این است که قابلیت چاپ دارد و هر هتلی می تواند به راحتی برند خود را روی آن چاپ کند و دمپایی های اختصاصی خود را داشته باشد.


دمپایی روفرشی

در مواردی که انگشتان و یا ناخنهای پا دچار آسیب می شوند بهتر است که تا زمان بهبودی از دمپایی روفرشی استفاده شود تا بتوان از ناحیه ی آسیب دیده و همچنین فشار آمدن بر روی زخم جلوگیری نمود.

همانطور که می دانید، از نمونه دمپاییهایی که معمولا در فروشگاهها و مراکز معتبر به صورت عمده عرضه می شوند، دمپایی روفرشی فانتزی است که طرفداران بسیار زیادی را در بین مردم دارا می باشد.

دمپایی روفرشی فانتزی مانند دمپایی روفرشی یونیکورن امروزه در مدلهای متنوع و متناسب با تمام جنسیت دخترانه و پسرانه و همچنین در همه رده های سنی و در سایزهای مختلفی تولید و عرضه می شوند، خرید عمده این دمپاییها بسیار به صرفه می باشد و معمولا در هنگام خرید از تخفیفهای خوبی برخوردار می شوید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *