0

درباره پرده کرکره فلزی بیشتر بدانید

پرده کرکره فلزی

پرده کرکره فلزی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین نوع کرکره‌ها محسوب می‌شود. این کرکره‌ها از مزایای بسیار مطلوبی برخوردار هستند که ما در این مقاله قصد داریم مزایای پرده کرکره فلزی و کاربرد آن‌ها را برای شما عزیزان بیان کنیم. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 پرده کرکره فلزی چیست؟

پرده کرکره فلزی که بیشتر با نام پرده اداری نیز شناخته می‌شود، به طور معمول از جنس آلومینیوم است. ساختار این پرده نیز افقی بوده که با استفاده از اتصالاتی به هم متصل شده‌اند. حالت جمع شدن و باز شدن پرده کرکره فلزی، به صورت عمودی بوده و شما عزیزان می‌توانید به وسیله بند کنار پرده، آن را کاملا بالا یا پایین بکشید.

کاربرد پرده کرکره فلزی

پرده کرکره فلزی اغلب در مکان‌های اداری و رسمی بیشتر کاربرد دارد، البته می‌توان از این مدل پرده به خصوص مدل‌های طرح‌دار آن در منازل مسکونی نیز استفاده کرد، تیغه‌های این مدل پرده از در عرض‌های 16،25،50 میلی‌متری تولید می‌شود.

 

مزایای پرده کرکره فلزی

از مزیت‌های پرده کرکره فلزی نسبت به پرده‌های پارچه‌ای، استفاده از فلز آلومینیوم برای ساخت آن است؛ زیرا در حالتی که منافذ بین کرکره‌ها بسته باشد امکان ورود نور به اتاق وجود نخواهد داشت و این ویژگی در محیط‌های اداری که در طول روز از رایانه استفاده می‌کنند بسیار موثر خواهد بود. پرده کرکره فلزی در مقایسه با پرده‌های پارچه‌ای ، فضای کمتری را اشغال می‌کند. وزن آن بسیار کمتر از پرده‌های پارچه‌ای هست؛ بنابراین این محصول باعث شده حمل و نقل و جابجایی برای شما آسانتر شود؛ به همین دلیل انتخاب مطلوبی، برای ادارات و سازمان‌ها است.

 

پرده کرکره فلزی

 

ویژگی‌های پرده کرکره فلزی

  • با کمک بند تعبیه شده روی کرکره فلزی، شما می‌توانید جهت بالا و پایین کرکره را تنظیم کنید. به وسیله میله کنترل، می‌توان زاویه تیغه‌ها را نیز تغییر داد. این ویژگی امکان سایه روشن کردن و کنترل نور محیط را ایجاد خواهد کرد. پرده کرکره‌های فلزی بیشتر برای مکان‌های رسمی نظیر سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کاربرد دارند.
  • به عنوان پاراوان جداکننده اداری در میان پنجره‌های دوجداره قابل استفاده است. این ویژگی تنها ویژگی منحصر به فرد پرده‌های کرکره‌ای فلزی نسبت به دیگر پرده‌ها است؛ بنابراین از پرده‌های کرکره فلزی با عرض 16 میلیمتری استفاده می‌کنند.
  • کاملا ضد آب: پرده کرکره فلزی کاملا ضد آب بوده و هر زمان که گرد و غباری روی آن نشست، قادر خواهید بود به راحتی آن را با مواد شوینده بشویید، فقط توجه داشته باشید که در زمان شستشو به تیغه‌های پرده آسیبی وارد نشود.
  • کنترل از راه دور: با استفاده از موتوری که درون پرده به کار رفته است، به‌راحتی و با کنترل از راه دور می‌توانید پرده را به راحتی تنظیم نمایید؛ همچنین موتورهایی که جهت کنترل پرده عرضه می‌شود از دو برند مشهور SamfyوR.K بوده و دارای 2 سال گارانتی هستند.
  • کنترل دستی: کنترل با استفاده از بند تعبیه شده در کنار پرده و کنترل با استفاده از میل باتوم کریستالی
  • بادوام بوده و دارای طول عمر بالا است
  • در برابر ضربه بسیار مقاوم است
  • می‌توان نور وروری آن را تنظیم کرد و امکان بازتاب نور به سقف یا کف آن نیز وجود دارد
  • می‌توان آن را بر روی سقف یا دیواربه راحتی نصب کرد
  • با صرفه بودن و مناسب بودن قیمت آن
  • برای نصب روی انواع پنجره‌ها مناسب است.

 

پرده کرکره فلزی

 

مقایسه پرده کرکره فلزی با پرده کرکره چوبی و مزایای پرده کرکره فلزی نسبت به آن

  1. قابل شستشو بودن آن: کرکره فلزی قابل شستشو است؛ این در حالی است که کرکره چوبی غیر قابل شستشو هست.
  2. مهم ترین مزیت پرده کرکره فلزی نسبت به چوبی تنوع بالای رنگ و طرح آن است؛ بنابراین امکان تطابق آسان این پرده با سایر اجزاء دکوراسیون داخلی فراهم خواهد بود.
  3. قیمت کرکره فلزی نیز بسیار مناسب‌تر از چوبی بوده و از این لحاظ نیز مقرون به صرفه است.

 

نصب پرده کرکره فلزی

نصب پرده کرکره فلزی بسیار آسان بوده و اگر به هر دلیلی امکان نصب توسط خودتان وجود نداشت، در این صورت ما این خدمات نصب را برای شما مشتری عزیز فراهم خواهیم کرد. به وسیله میله کنترل، می‌توان زاویه تیغه‌ها را تغییر داد. این ویژگی می‌تواند نور محیط را کنترل کند. پرده کرکره های فلزی بیشتر برای مکان‌های رسمی مانند ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها کاربرد دارند.

قیمت کرکره فلزی

برای پرده کرکره فلزی شما باید چندین عامل را در نظر بگیرید:

ابتدا باید ابعاد پنجره‌‌تان را اندازه بگیرید که معیار آن متر مربع خواهد بود.

دوم اینکه باید عرض تیغه‌ها را نیز در نظر بگیرید. تیغه‌های پرده کرکره فلزی در دو ابعاد 16 و 25 میلی‌متر عرضه می‌شوند.

مورد آخر مربوط به طرح پرده کرکره فلزی است. کرکره‌های آلومینیومی در طرح‌های متنوعی همچون طرح ساده، پرفراژ، کرکره فلزی طرح چوب و …تولید می‌گردند. شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع دقیق از قیمت و مشاوره خرید کرکره فلزی و سایر ویژگی‌ها با همکاران ما تماس بگیرید.

جمع‌بندی

پرده کرکره‌ای، از پرکاربردترین انواع پرده محسوب می‌شود و به طور کلی مزایای پرده کرکره فلزی در مقایسه با پرده‌های پارچه‌ای، در این است که فضای کمتری را اشغال کرده و وزن سبک آن باعث سهولت در جابجایی شده است؛ به همین دلیل انتخاب مناسبی برای ادارات و سازمان‌ها است. ما در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با بیان نکاتی که در خصوص پرده کرکره فلزی بود آشنا کنیم. امیدواریم با ارائه این مطالب، خرید خوبی داشته باشید.

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *