0

سوپر مارکت آنلاین کوکوناد، راه حلی برای شرایط کرونا

سوپر مارکت آنلاین کوکوناد

شیوع کرونا تغییرات اساسی در شیوه زندگی ما ایجاد کرده است. یکی از این تغییرات، گرایش بیشتر مردم به استفاده از ابزارهای آنلاین به جای فعالیت های خارج از خانه است. دورکاری، آموزش آنلاین و خرید آنلاین در این دوره کوتاه رشد بسیار سریعی را بین مردم تجربه کرده است.

در دوران کرونا، یکی از نیازهای مهم و حذف نشدنی، مواد غذایی و شوینده ها بوده طبیعی است که خانواده ها باید نیاز روزانه خود را برای خورد و خوراک و تغذیه تامین کنند. اما سوپرمارکت ها اصولا جزو یکی از مکان های پرخطر در دوران کرونا بوده است. بنابراین سوپرمارکت های آنلاین راه حل مناسبی برای نیاز مردم بوده تا با کمترین خطر ابتلا، نیازهای خود را تامین کنند.

سوپر مارکت آنلاین کوکوناد

سوپرمارکت آنلاین کوکوناد با درک این نیاز و شرایط ویژه در کشور، با ارائه 13000 محصول از برندها برتر تلاش دارد با تنوع محصولی بسیار بالا، نیاز مشتریان در سراسر کشور را تامین کند.

تنوع محصولی در این سوپرمارکت با سایر سوپرمارکت های آنلاین قابل مقایسه نبوده بطوریه که میتوان هر محصولی را از شوینده گرفته تا قهوه و دمنوش و از آرایشی گرفته تا فینگرفود را در سوپرمارکت آنلاین کوکوناد مشاهده کرد و سفارش داد.

ویژگی اصلی سوپرمارکت آنلاین کوکوناد محصولات خاص این سوپرمارکت می باشد که معمولا به صورت اینترنتی برای خرید موجود نمی باشند. برندهای ویژه داخلی و خارجی خاص را میتوانید در سوپرمارکت آنلاین کوکوناد ملاحظه کنید. برندهای دتول، استونیش، نسپرسو، ام اند ام، مهرگیاه، کاله، نسکافه و ده ها برند برتر ایرانی و خارجی را می توانید در صفحه برند فروشگاه آنلاین کوکوناد مشاهده کنید.

از دیگر ویژگی های این سوپرمارکت اینترنتی، امکان ارسال رایگان برای شهرستان ها و تهران می باشد. بدین صورت که سفارش های بالای 50 هزار تومان در تهران و 200 هزار تومان برای شهرستان ها به صورت رایگان ارسال خواهد شد. ارسال در تهران با پیک و در کمتر از 6 ساعت و در شهرستان ها با پست پیشتاز بین 24 الی 48 ساعت خواهد بود.

با کد های تخفیف ارائه شده میتوانید از تخفیف های مختلف به صورت دسته محصولی و کلی بهره مند شوید.

 

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *