0

جستجوی کار در ترکیه برای ایرانیان

افرادی که به دنبال جستجوی کار در استانبول هستند در این متن می‌توانند اطلاعاتی را در این مورد دریافت کنند. در این متن از سایت سعی کردیم تمام موارد مربوط به کار در استانبول را برایتان شرح دهیم. آیا شما نیز در جستجوی کار در ترکیه برای ایرانیان هستید؟ کار در استانبول ترکیه!

 

روش جستجوی کار در ترکیه برای ایرانیان

برای جستجوی کار در استانبول اولین راه و راحت ترین روش اینترنت می باشد. کشور ترکیه نیز برای افراد جویای کار سایتی فراهم کرده است.

که این سایت مربوط به سازمان کار ترکیه است. در سایت افرادی که خارجی هستند و در ترکیه زندگی می‌کنند می‌توانند به طور رایگان ثبت‌نام کنند و با پر کردن فرم های مخصوص شغل مورد نظرشان را پیدا کنند.

در این سایت علاوه بر پیدا کردن شغل و استخدام ، کلاس های آموزشی نیز صورت می گیرد و همچنین افراد معلول و سابقه دار نیز می تواند از طریق این ساعت مشغول به کار شوند.  کلاس های آموزشی و کارآفرینی زیادی در این سایت وجود دارد که افراد می‌توانند در آن ها شرکت کنند.

در این سایت کلاسهای آموزشی برای افراد بیکار نیز برگزار می‌شود. در آن شما می توانید در این دوره ها شرکت کنید و اطلاعات و مهارتهای کافی به به دست آورید. همچنین می توانید از این طریق با کارفرمایان ارتباط برقرار کنید.

کلاس های دیگری که در این سایت برگزار می‌شود کلاسهای کارآفرینی است. که افراد کارآفرین می‌توانند با استفاده از این کلاس مهارت خود را در این زمینه افزایش دهند .

 

شغل هایی که در استانبول می توان داشت!

از جمله شغل هایی که در استانبول میتوانید به آنها مشغول شوید موارد زیر می باشند.

سرآشپز،  مهندس،  معلم ، صندوقدار،  تکنسین کامپیوتر،  برنامه نویس ، شغل های مدیریتی .

که حقوق دریافتی در استانبول ماهیانه از هفت هزار تا 30 هزار لیر می باشد.

همچنین حداقل حقوقی که وزارت کار ترکیه تعیین کرده است ۴۲۰۰ لیر در سال جدید می باشد. کارگران نیز در این شهر حقوقی بین ۴ تا ۵ هزار لیر دریافت می‌کنند.

مواردی که باید در هنگام یافتن شغل به آن دقت کنید موار زیر می باشند.

برای اینکه بتوانید در شغل مورد نظرتان مشغول به کار شوید باید با کارفرما قرارداد یکساله ببندید و همچنین می توانید قبل از شروع به کار به مدت دو ماه به صورت آزمایشی کار کنید.

تا در صورت تمایل و رضایت به طور دائم مشغول به کار شوید.

همچنین در استانبول شرکت های زیادی وجود دارند که دارای رتبه های جهانی می باشند. یکی از این شرکت‌ها شرکت Alarko Holding است که در این شرکت مصالح ساختمانی تولید می شود. می توانید به این شرکت مراجعه کرده و در آن مشغول به کار شوید.

مورد بعدی شرکت Assan می باشد که کار آن تولید قطعات اتومبیل است.

شرکت دیگری که در این زمینه مشغول به کار است Anadolu Isuzu می باشد.

همچنین در این کشور به دلیل گسترش و توسعه ارتباطات و تکنولوژی می‌توان در زمینه ارتباطات و یا تکنولوژی مشغول به کار شد.

شرکت Avea  در زمینه ارتباطات از راه دور و موبایل مشغول به کار است.  می‌توانید در این شرکت مشغول به کار شوید.

البته هدف از نام بردن این شرکت ها به این معنی نیست که این شرکت ها استخدام دارند در واقع هدف این است که ذهنیتی در رابطه با مشاغلی که می توانید در استانبول داشته باشید بدست بیاورید.

و در صورت نیاز این شرکت‌ها به نیروی کار در آنها مشغول به کار شوید. شرکت بعدی که می توان نام برد شرکت Istanbul Metro است که در زمینه حمل و نقل مشغول به فعالیت می باشد.

و شما با داشتن مهارت در این زمینه  میتوانید در این شرکت کار کنید.

مطمئنا مطالب زیادی در رابطه با شغل های پزشکی و دندانپزشکی مشاهده کرده اید. با توجه به شرایط سیاسی و اخیر ترکیه کمی سخت می توان در این زمینه ها شغلی در استانبول پیدا کرد. مگر اینکه در یکی از دانشگاههای ترکیه مشغول به تحصیل در این زمینه ها باشید.

مهم ترین چیزی که در کشور ترکیه به آن اهمیت می‌دهند داشتن تخصص است. فردی که تخصص زیادی در رابطه با یک شغل خاص مثل نجاری دارد به راحتی می‌تواند در این کشور موفق شود.

با توجه به مطالب گفته شده در این متن به راحتی می توانید شغل مورد نظر و مناسب خود را در ترکیه پیدا کنید و مشکلی در هزینه‌های زندگی نداشته باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *