0

ساختن ثروت از ویرانه های فقر با آباژور برایم ممکن شد

ساختن ثروت از ویرانه های فقر

زمانی که افراد طعم فقر را حس می کنند یاس و ناامیدی تمام وجودشان را فرا می گیرد و به همین دلیل دوباره شروع کردن برایشان بسیار سخت می شود اما من توانستم از این دوران به خوبی عبور کنم و با اندک سرمایه ای که برایم باقی مانده بود کسب و کار جدیدی را در حوزه آباژور آغاز کردم و توانستم به درآمد و ثروت موردنیازم برسم.

آباژور چوبی

آباژورها معمولا به دو صورت کلاسیک و مدرن در بازارها مربوطه موجود می باشند و انواع مختلفی دارند که می توان به نمونه های دیواری، ایستاده، رومیزی و غیره از آباژور چوبی اشاره کرد که هر یک آز آنها ویژگی و زیبایی خاص خود را دارند و به دلیل تنوع در طرح و رنگ می توانید مطابق با سلیقه خود از این آباژورها خرید نمائید.

آباژورهای چوبی به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارند معمولا در شکلهای ایستاده در کنار مبلمان راحتی یا در کنج پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند که شما می توانید انواع مختلف از این محصول را با توجه به محیط مورد استفاده از آن تهیه نمائید. در خصوص جنس آباژورها باید بیان کرد که معمولا تنه این محصولات از جنس چوب، سرامیک، فلز و غیره می باشد ولی کلاهکهای آباژور در طرحهای مختلف و جنس های متنوع تولید می شود.

آباژور ایکیا

یکی از وسایلی که از گذشته تا به حال به عنوان یکی از دکوری های جذاب و قابل توجه در خیلی از منازل قرار داده می شود آباژورها هستند. آباژور ایکیا قابل جا به جایی می باشند و دکور را گرم و انرژی بخش می کنند.

آباژورها قیمت مناسبی دارند و می توانند مورد توجه اکثریت واقع شوند. طراحان، نورپردازی در آباژور را به نحوی انجام دادند که لامپ به پایه وصل شود و کلاهک اطراف لامپ را می پوشاند تا مانع از مشخص شدن لامپ شود. بیشتر نور آباژور از بالا و پایین کلاهک خارج می شود. شید موجود در آباژور معمولا استوانه ای یا مخروطی شکل است. آباژور ها در دو نوع رومیزی و ایستاده در بازار موجود می باشند.

 

آباژور ایکیا

 

آباژور کلاسیک

سبک‌های متفاوتی برای طراحی دکوراسیون داخلی یک خانه وجود دارد. ممکن است از سبک مدرن و مینیمال لذت ببرید. از طرف دیگر شاید ترجیح دهید که فضای‌ خانه‌ تان را با طراحی کلاسیک‌ تری دکور کنید. فرقی نمی‌ کند که کدام مسیر را در پیش گرفته‌ اید آباژور کلاسیک در دکوراسیون همه‌ خانه‌ ها و دربین تمامی سلیقه‌ ها جایگاه خود را حفظ می‌ کند. چرا که در همه حال اتاق‌ های مختلف یک خانه به روشنایی نیاز دارند و نور و دکوراسیون دارای رابطه‌ ای تنگاتنگ با یکدیگر هستند. همچنین با وجود تنوع این محصول خرید آن یکی از لذتبخش‌ ترین قسمت‌ های دکور کردن یک فضا به‌ شمار می‌ رود.

 

آباژور کلاسیک

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *